dc.contributor.author |
Πουγκακιώτη, Βασιλική
|
el |
dc.contributor.author |
Pougkakioti, Vasiliki
|
el |
dc.date.accessioned |
2018-03-12T14:15:40Z |
|
dc.date.available |
2018-03-12T14:15:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46688 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7960 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Συντήρηση και Αποκατάσταση Ιστορικών Κτηρίων και Συνόλων - Προστασία Μνημείων (Κατ. Α')" |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Βιομηχανική κληρονομιά |
el |
dc.subject |
Σκάλες φόρτωσης |
el |
dc.subject |
Ορυχεία |
el |
dc.subject |
Στατική ενίσχυση |
el |
dc.subject |
Προστασία μνημείων |
el |
dc.subject |
Industrial heritage |
en |
dc.subject |
Loading ladders |
en |
dc.subject |
Mines |
en |
dc.subject |
Structural reinforcement |
en |
dc.subject |
Protection of monuments |
el |
dc.title |
Μελέτη του δομικού συστήματος και μεταλλικού φορέα της σκάλας φόρτωσης στο Μεγάλο Λειβάδι Σερίφου. Πρόταση αποκατάστασης. |
el |
dc.title |
Structural analysis and restoration of the old loading ladder in Megalo Livadi, Serifos |
en |
heal.type |
masterThesis |
el |
heal.classification |
Architecture--Conservation and restoration (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85006619) |
el |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-10-27 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής
εργασίας αποτελεί η μελέτη του δομικού
συστήματος και η πρόταση αποκατάστασης
της σκάλας φόρτωσης στο Μεγάλο Λειβάδι
Σερίφου. Πρόκειται για μία μονοπροέχουσα
μεταλλική κατασκευή, η οποία εδράζεται στη
μία της άκρη στην ακτή και περί το μέσον της
σε έναν ισχυρό λιθόκτιστο πυλώνα, ο οποίος
θεμελιώνεται στο βυθό της θάλασσας. Η
σκάλα φόρτωσης του Μεγάλου Λειβαδιού
κατατάσσεται σε μία από τις σημαντικότερες
σκάλες φόρτωσης που συναντώνται στο
ελληνικό τοπίο, ενώ αποτελεί απαραίτητο
στοιχείο της συνολικής υποδομής
μεταφόρτωσης μεταλλεύματος προς τη
θάλασσα, η οποία συγκροτήθηκε στο εν
λόγω σημείο εξόρυξης.
Αντικείμενο αρχικά υπήρξε η αποτύπωση και
η αξιολόγηση της παθολογίας του συνόλου
του φορέα, καθώς και η κατασκευαστική του
ανάλυση. Στο πλαίσιο της αποτύπωσης
χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί υποβρύχια
κατάδυση, βάθους έως 6,5 μέτρων ούτως
ώστε να υπάρξει πλήρης εικόνα της
θεμελίωσης. Στη συνέχεια, χρειάστηκε να
μελετηθούν και να επιλυθούν ζητήματα που
αφορούν τόσο στη στατική του ίδιου
μεταλλικού φορέα, όσο και στη θεμελίωσή
του, μέσω λιθόκτιστου πυλώνα στο βυθό της
θάλασσας. Η πολύ-παραμετρική φύση του
θέματος οδήγησε στη χρήση και στο
συνδυασμό γνώσεων της στατικής, της
υδραυλικής και των γεωτεχνικών.
Με την πρώιμη διαμόρφωση της ιδέας της
επανάχρησης της γέφυρας ως ένα μνημείο,
ικανό να δεχθεί κοινό, διεξήχθη έλεγχος
στατικής επάρκειας, θεωρώντας τις ελάχιστες
δυνατές επεμβάσεις, με σεβασμό στην
Αρχιτεκτονική και στην Ιστορία της γέφυρας.
Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη ότι η
σκάλα φόρτωσης βρίσκεται σε ένα έντονα
διαβρωτικό περιβάλλον, διαμορφώθηκε ένα
ολοκληρωμένο πρόγραμμα
αποκατάστασης, το οποίο επικεντρώθηκε
στην αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου
στα επιμέρους στοιχεία. |
el |
heal.abstract |
The purpose of the present thesis is to study
the structural system of the loading ladder in
Megalo Livadi of Serifos and to make a
proposal for its restoration. The loading
ladder is a simply supported bridge, which
on the one side is based on the ground
while in the middle is supported by a strong
stone-built pillar, which is grounded at the
bottom of the sea. The bridge is listed as one
of the most important loading piers in
Greece and it has a great value as a
reference point landmark situated at the
mining site of Megalo Livadi.
The first goal was to record and evaluate
the pathologies of the bridge, alongside
with its structural analysis. Because of the
foundation of the bridge over water, there
was a need of an underwater diving to be
done, up to 6.5 meters depth, as to obtain a
full picture of the structure. The multiparametric
nature of the object was the
main reason that drove us to combine
statics, hydraulics and geotechnical
techniques for its static analysis.
With the incentive of reuse the loading pier
in Megalo Livadi, as a monument open to
the public, a static efficiency check was
conducted, based on the least possible
interventions, with respect to Architecture
and the History of the bridge. Additionally,
considering that the loading pier is located
in a highly corrosive environment, an
integrated restoration program was
formulated, in order to address the problem
of corrosion and prevent from further
damage. |
en |
heal.advisorName |
Μουζάκης, Χάρης |
el |
heal.advisorName |
Μπελαβίλας, Νίκος |
el |
heal.committeeMemberName |
Εφεσίου, Ειρήνη |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσακανίκα, Ελευθερία |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
heal.numberOfPages |
110 |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|