dc.contributor.author |
Μαυρέλης, Μιχάλης
|
el |
dc.contributor.author |
Mavrelis, Michalis
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-03-19T11:21:30Z |
|
dc.date.available |
2018-03-19T11:21:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-19 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46723 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14710 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Στατιστική ανάλυση |
el |
dc.subject |
Παλινδρομική ανάλυση |
el |
dc.subject |
Πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην |
el |
dc.subject |
Ηλικιακές κατανομές |
el |
dc.subject |
Accidents |
en |
dc.subject |
Statistical analysis |
en |
dc.subject |
Regression analysis |
en |
dc.subject |
Bulk carriers |
en |
dc.subject |
Age distribution |
el |
dc.title |
Στατιστική ανάλυση ατυχημάτων σε πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην |
el |
dc.title |
Statistical analysis of accidents in bulk carriers |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ατυχήματα πλοίων |
el |
heal.classification |
Ship accidents |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-12-15 |
|
heal.abstract |
Στην παρακάτω διπλωματική αρχικά γίνεται μια αναφορά στα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην. Παρουσιάζεται η ιστορία και η εξέλιξή τους στο πέρασμα των ετών και γίνεται μια συνοπτική ανάλυση της δομής τους. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται οι πιθανοί τύποι ατυχημάτων στα παραπάνω πλοία , επεξηγούνται αναλυτικά και παρουσιάζονται οι δύο μεγάλες βάσεις δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν στη διπλωματική (μία με στοιχεία πλοίων και μία με στοιχεία ατυχημάτων). Στα αμέσως επόμενα κεφάλαια γίνεται διαχωρισμός των ατυχημάτων ανά κατηγορία μεγέθους πλοίου, ελέγχεται η πληρότητα των δεδομένων που χρησιμοποιείται και γίνεται μια ανάλυση των ατυχημάτων που θεωρούνται σοβαρά στην παρούσα έρευνα. Στα κεφάλαια που ακολουθούν παρουσιάζεται η ηλικιακή κατανομή των πλοίων που μελετώνται και τα στατιστικά διαγράμματα που προκύπτουν τόσο σε απόλυτα νούμερα όσο και σε συχνότητες ατυχημάτων, αλλά και συγκριτικών διαγραμμάτων Stacked. Στη συνέχεια γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της θεωρίας παλινδρομικής ανάλυσης και παρουσιάζονται τα διαγράμματα και οι εξισώσεις που προέκυψαν στην παραπάνω ανάλυση. |
el |
heal.abstract |
In the following diploma thesis,at first there is a reference to dry bulk cargo ships. There is a presentation of their history and evolution over the years and a concise analysis of their structure. Next, the possible types of accidents on the above ships are presented and the two large databases used in the diplomatic (one with ship data and one with accidents data) are explained in detail. In the next chapters we distinguish the accidents by size class, the completeness of the data used is checked and an analysis of the accidents considered serious in the present investigation is made. The following chapters illustrate the age distribution of the ships being studied and the statistical diagrams that arise in both absolute numbers and accident frequencies as well as comparative Stacked diagrams. Then, a summary of the reciprocal analysis theory is presented, and the diagrams and equations that result from the above analysis are presented. |
en |
heal.advisorName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκίνης, Αλέξανδρος-Αλβέρτος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
176 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|