dc.contributor.author | Κονδύλη, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Kondyli, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2018-03-26T10:20:51Z | |
dc.date.available | 2018-03-26T10:20:51Z | |
dc.date.issued | 2018-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46775 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15286 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject | Εφαρμογή μουσείου | el |
dc.subject | Παιχνίδια σοβαρού σκοπού | el |
dc.subject | Εφαρμογή κινητής συσκευής | el |
dc.subject | Υπηρεσίες τοποθεσίας | el |
dc.subject | Gamification | el |
dc.subject | Serious games | el |
dc.subject | Museum application | el |
dc.subject | Mobile application | el |
dc.subject | Location services | el |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής «Museum treasure hunt» για κινητές συσκευές | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή προσανατολισμένη στη σχεδίαση | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/8cf30b310e766ca7400c8d0b7df62ae9ff35ada7 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-01-23 | |
heal.abstract | H ικανοποίηση των επισκεπτών σε μουσεία σχετίζεται άμεσα με την εμπειρία της μάθησης, της ανακάλυψης και της συμμετοχής στη κινητοποίηση των μαθησιακών συμπεριφορών. Τα συστήματα εντοπισμού θέσης αποτελούν μια κατάλληλη λύση για την ενίσχυση της πολιτιστικής εμπειρίας μέσα σε κάποιο μουσείο, επειδή μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των επισκεπτών μέσω της παροχής ηλεκτρονικού περιεχομένου και υπηρεσιών. Η χρησιμοποίηση ενός κινητού ψηφιακού εργαλείου, κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης, σίγουρα αποκαλύπτει νέες δυνατότητες κατασκευής μη συμβατικών σεναρίων μάθησης. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρήθηκε πως υπάρχει πρόσφορο έδαφος για τη σχεδίαση της εφαρμογής «Museum Treasure Hunt» για συσκευές iOS. Για την ανάπτυξή της μελετήσαμε έννοιες, όπως η παιχνιδοποίηση, τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού, η εξέλιξη και οι τεχνικές εύρεσης τοποθεσίας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. H παρούσα μελέτη έχει στόχο να εμπλουτίσει το συγκεκριμένο τομέα παρουσιάζοντας το εννοιολογικό πλαίσιο και τις βασικές αρχές σχεδίασης της εφαρμογής, η οποία βασίζεται στη τοποθεσία του χρήστη και ενσωματώνει μια προσέγγιση ψηφιακής αφήγησης μέσα από το κυνήγι θησαυρού. Ο χρήστης ακολουθεί την ιστορία κατά την επίσκεψή του στο μουσείο, ενώ παράλληλα λύνει γρίφους και συγκεντρώνει πόντους. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του μουσείου να βλέπει εύκολα πληροφορίες και υλικό για τα εκθέματα, εντοπίζοντας τη θέση του χρήστη στο χώρο με χρήση της τεχνολογίας beacon, δηλαδή μικρών πομπών Bluetooth χαμηλής ενέργειας που βρίσκονται κοντά στα εκθέματα. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε για το Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης και έχει σκοπό να ενισχύσει την επικοινωνία του περιεχομένου του με το ευρύ κοινό, κυρίως των νεαρών ατόμων, αξιοποιώντας την αφήγηση και το παιχνίδι. | el |
heal.abstract | V i s itors’ satisfaction at a museum i s d i r e c t l y r e l a t e d t o t h e e x p e r i e n c e o f l e a r n i n g, d i s c o v e r i n g a n d m o t i v a t i o n . In d o o r p o s i t i o n i n g s ys t e m s a r e a n a p p r o p r i a t e s o l u t i o n t o e n h a n c e c u l t u r a l e x p e r i e n c e i n a m u s e u m , b e c a u s e t h e y c a n m e e t t h e n e e d s o f v i s i t o r s t h r o u g h t h e p r o v i s i o n o f e l e c t r o n i c c o n t e n t a n d s e r v i c e s . U s i n g a m o b i l e d i gi t a l t o o l d u r i n g a m u s e u m v i s i t c e r t a i n l y r e v e a l s n e w p o s s i b i l i t i e s f o r b u i l d i n g u n c o n v e n t i o n a l l e a r n i n g s c e n a r i o s . In t h i s c o n t e x t , i t w a s t h o u g h t t h a t t h e r e i s a g o o d g r o u n d f o r d e s i g n i n g t h e M u s e u m T r e a s u r e H u n t a p p l i c a t i o n f o r i O S d e v i c e s . T o s k e t c h t h i s a p p , w e s t u d i e d v a r i o u s c o n c e p t s s u c h a s g a m i f i c a t i o n , s e r i o u s g a m e s , i n d o o r a n d o u t d o o r p o s i t i o n i n g t e c h n i q u e s . T h e p r e s e n t s t u d y a i m s t o e n r i c h t h i s a r e a b y p r e s e n t i n g t h e c o n c e p t u a l f r a m e w o r k a n d d e s i g n p r i n c i p l e s o f t h e a p p l i c a t i o n , w h i c h i s b a s e d o n t h e u s e r ' s l o c a t i o n a n d i n c o r p o r a t e s a d i gi t a l n a r r a t i v e a p p r o a c h ( s t o r yt e l l i n g ) t h r o u gh t h e t r e a s u r e h u n t . T h e u s e r f o l l o w s t h e s t o r y d u r i n g h i s m u s e u m v i s i t , w h i l e a t t h e s a m e t i m e h e s o l v e s p u z z l e s a n d g a t h e r s p o i n t s . T h e a p p l i c a t i o n e n a b l e s t h e m u s e u m v i s i t o r t o e a s i l y s e e i n f o r m a t i o n a n d m u l t i m e d i a a b o u t t h e e x h i b i t s b y i d e n t i f yi n g h i s l o c a t i o n i n t h e a r e a u s i n g t h e b e a c o n t e c h n o l o g y. Be a c o n s a r e s m a l l l o w e n e r g y B l u e t o o t h t r a n s m i t t e r s , w h i c h a r e l o c a t e d n e a r t h e e x h i b i t s . T h e g a m e w a s d e v e l o p e d f o r t h e M u s e u m o f Is l a m i c A r t a n d a i m s t o e n h a n c e c o m m u n i c a t i o n o f i t s c o n t e n t w i t h t h e ge n e r a l p u b l i c , e s p e c i a l l y y o u n g p e o p l e , u t i l i z i n g n a r r a t i v e a n d p l a y | en |
heal.advisorName | Κόλλιας, Στέφανος | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 109 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: