HEAL DSpace

Αλληλεπίδραση σηραγγών Παναγοπούλας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργίου, Δημήτριος el
dc.contributor.author Georgiou, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2018-03-29T08:47:42Z
dc.date.available 2018-03-29T08:47:42Z
dc.date.issued 2018-03-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46809
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8217
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” el
dc.rights Default License
dc.subject Σήραγγες el
dc.subject Γεωτεχνική μηχανική el
dc.subject Σιδηροδρομική σήραγγα Παναγοπούλας el
dc.subject ΕΡΓΟΣΕ el
dc.subject Ολυμπία Οδός el
dc.subject Tunnels en
dc.subject Geotechnical engireering el
dc.subject Panagopoula railway el
dc.subject ERGOSE el
dc.subject Olympia Odos
dc.title Αλληλεπίδραση σηραγγών Παναγοπούλας el
dc.title Panagopula tunnels interaction en
heal.type masterThesis
heal.secondaryTitle PANAGOPOULA TUNNELS INTERACTION en
heal.classification ΣΗΡΑΓΓΕΣ el
heal.classification ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ el
heal.classification TUNNELS el
heal.classification GEOTECHNICAL ENGINEERING el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-02-20
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει ως αντικείμενο την εξέταση της αλληλεπίδρασης, που επιφέρει η κατασκευή της σιδηροδρομικής σήραγγας Παναγοπούλας, στις υπερκείμενες οδικές σήραγγες της περιοχής. Η αλληλεπίδραση αυτή, εξετάζεται μέσω αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν, με την χρήση κώδικα πεπερασμένων στοιχείων και αναφέρονται τόσο στις δύο, όσο και στις τρείς διαστάσεις του χώρου. Η σήραγγα που αναλύεται, είναι η υπό κατασκευή δίδυμη (ένας κλάδος ανά κατεύθυνση) σιδηροδρομική σήραγγα Παναγοπούλας, της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κορίνθου- Πατρών, σε σχέση με τις οδικές σήραγγες Τ26L+R, του νέου αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου- Πατρών (Ολυμπία Οδός). Στο πρώτο μέρος, γίνεται αναφορά στο έργο της σιδηροδρομικής σήραγγας της Παναγοπούλας. Γίνεται παρουσίαση στα γενικά στοιχεία του έργου, την αλληλεπίδραση με το οδικό έργο της περιοχής, τους γεωλογικούς σχηματισμούς και τις τεχνικογεωλογικές ενότητες κατά μήκος της σήραγγας, όπως προέκυψαν από τις αντίστοιχες μελέτες. Στην συνέχεια παρουσιάζεται η μέθοδος διάνοιξης της σήραγγας στην περιοχή της αλληλεπίδρασης και το πρόγραμμα γεωμηχανικής παρακολούθησης της σήραγγας. Στο δεύτερο μέρος, γίνονται προσομοιώσεις με την χρήση κώδικα πεπερασμένων στοιχείων, ώστε να εξεταστεί η επιρροή που θα επιφέρει η κατασκευή των σιδηροδρομικών σηράγγων στις οδικές σήραγγες. Αρχικά πραγματοποιούνται αναλύσεις που αναφέρονται στις δύο διαστάσεις το χώρου και στην συνέχεια αναλύσεις στις τρεις διαστάσεις του χώρου, ώστε να αποδώσουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια αυτή την επιρροή. Στο τέλος της εργασίας, παρατίθενται συμπεράσματα και προτάσεις, που προέκυψαν από τις αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν με τους κώδικες πεπερασμένων στοιχείων. Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας βασίστηκε σε στοιχεία τα οποία χορηγήθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ A.E. el
heal.abstract The present thesis aims to analyze numerically the interaction between the under construction railway tunnel and the existing motorway tunnels of Panagopoula. The analyses were realized in two and three dimensions and based on a finite element formulation. The railway tunnel is part of the new of high speed railway connecting Korinthos to Patra and the motorway tunnel, is part of the T26L+R Olympia Odos that connects also Korinthos to Patra. In the first part, the tunnel works in the Panagopoula railway tunnel are described. The general tunnel works, the interaction between railway and motorway and the expected conditions along the tunnel are presented according to the geotechnical investigations. Then, the construction method in the interaction area and the monitoring of the tunnel under construction, are presented. In the second part, simulations are carried out by employing a finite elements code in order to observe the interaction of the railway tunnel under construction with the already constructed twin motorway tunnels. Initial analyses examined the interaction in the two dimensional space, in order to observe the tunnels response. Further analyses examined the interaction in the actual three dimensional space, in order to have a better estimate of the interaction. Finally, conclusions of the analyses and subjects for future research are presented. This thesis was based on data granted by ERGOSE S.A. en
heal.sponsor Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρου Ωνάση el
heal.sponsor Onnasis Foundation el
heal.advisorName Σοφιανός, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος el
heal.committeeMemberName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 173 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής