dc.contributor.author | Κουράκος, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2018-04-16T10:38:25Z | |
dc.date.available | 2018-04-16T10:38:25Z | |
dc.date.issued | 2018-04-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46840 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2932 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαδικτυακά εκπαιδευτικά εργαλεία | el |
dc.subject | Ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία | el |
dc.subject | Μαθησιακά στυλ | el |
dc.subject | Γνωσιακοί χάρτες | el |
dc.subject | Ψηφιακή επιμέλεια περιεχομένου | el |
dc.title | ΔΙαδικτυακά και άλλα Ψηφιακά Εργαλεία στη Διδασκαλία της Τεχνολογίας | el |
dc.contributor.department | Εργαστήριο Οργανικής Χημικής Τεχνολογίας | el |
heal.type | doctoralThesis | |
heal.generalDescription | Η διατριβή ασχολείται με την ανάδυση και την διαχρονική χρήση των τεχνολογικών εργαλείων ως υποστηρικτικών μέσων της εκπαίδευσης. Παρατίθεται ένας χάρτης διαδρομής της διαχρονικής χρήσης των εργαλείων αυτών. Επιλέγονται κάποια εξ αυτών,υλοποιείται εφαρμογή τους και σχολιάζονται τα ευρήματα της χρήσης από Παιδαγωγική κυρίως διάσταση. | el |
heal.classification | ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/8ef76f50c564d94ffd2008dcd19e4b76a0b00d20 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-29 | |
heal.abstract | Κεφάλαιο 0: Δίνεται μία συνοπτική περιγραφή του σημείου εκκίνησης της παρούσης διατριβής. Παρουσιάζεται το ιστορικό αλλά και το τωρινό πλαίσιο της Εκπαίδευσης μέσα από τα κύματα των τεχνολογικών επαναστάσεων. Κεφάλαιο 1: Παρουσιάζεται μία συνοπτική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας αναφορικά με τη χρήση των τεχνολογικών εργαλείων στην Εκπαίδευση. Παρατίθεται ο χάρτης διαδρομής όσον αφορά τη χρήση των εργαλείων αυτών. Κεφάλαιο 2: Παρουσιάζεται μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας στο θέμα των μαθησιακών στυλ (μαθήτυποι). Καταγράφονται τα σημαντικότερα μοντέλα, οι οπτικές, οι προσεγγίσεις και η κριτική πάνω στο θέμα. Προκρίνεται η χρήση του μοντέλου του Χημικού Μηχανικού Richard Felder στην πραγματοποιηθείσα έρευνα. Ακολουθεί ανάλυση και σύγκριση των ευρημάτων της έρευνας μας στο ΕΜΠ με αντίστοιχες έρευνες ξένων Ιδρυμάτων. Καταγράφεται ο κριτικός αναστοχασμός της χρήσης των μαθησιακών στυλ, στην προσπάθεια μιας μαθητοκεντρικής προσέγγισης στην εκπαιδευτική λειτουργία. Κεφάλαιο 3: Γίνεται μια εκτενής παρουσίαση των γνωσιακών χαρτών (Mind Maps), της λειτουργίας και της χρήσης τους στην εκπαιδευτική πράξη και αναφέρονται τα οφέλη από τη χρήση αυτή. Ακολούθως παρουσιάζεται η σχεδιασθείσα και πραγματοποιηθείσα έρευνα μας. Με τη βοήθεια του μοντέλου Τεχνολογικής Αποδοχής του Davis, αναλύονται και σχολιάζονται τα ευρήματα και απορρέοντα απ αυτή συμπεράσματα. Κεφάλαιο 4: Παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση της χρήσης των wiki στην εκπαίδευση. Παραθέτονται τα καταγραφέντα, ωφελήματα αλλά τα παρουσιασθέντα μειονεκτήματα. Ακολούθως παρουσιάζεται η έρευνα μας πάνω στην εκπαιδευτική στη χρήση των wiki σε ένα περιβάλλον εργασιακής κατάρτισης μέσων – υψηλόβαθμων στελεχών. Ακολουθεί ο σχετικός σχολιασμός και η σύγκριση με αντίστοιχα αποτελέσματα ερευνών όπως αυτά αναφέρονται στη σχετική βιβλιογραφία του πεδίου. Κεφάλαιο 5: Προσεγγίζεται βιβλιογραφικά η χρήση των ψηφιακών εργαλείων Web 2.0. Ειδικότερα υπάρχει εστίαση στα εργαλεία ψηφιακής επιμέλειας (digital curation) και στη χρήση τους εκ μέρους των φοιτητών. Το συμμετοχικό web και οι φοιτητές ως πρωταγωνιστές και «παραγωγοί» - επιμελητές. Παρουσιάζεται ο πειραματισμός χρήσης στο πραγματικό διαδικτυακό περιβάλλον. Σχολιασμός παρατηρήσεων του online επιχειρήματος. | el |
heal.advisorName | Κούκιος, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Κούκιος, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Χατζηαβραμίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Βλυσίδης, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Δέτση, Αναστασία | el |
heal.committeeMemberName | Χριστοφόρου, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Παυλάτου, Ευαγγελία | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Χημικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 182 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: