HEAL DSpace

Μελέτη της χρήσης των μεσαίων κοινωνικής δικτύωσης από τις μικρομεσαίες κατασκευαστικές επιχειρήσεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καρακατσάνη, Δήμητρα el
dc.contributor.author Karakatsani, Dimitra en
dc.date.accessioned 2018-04-23T10:22:52Z
dc.date.available 2018-04-23T10:22:52Z
dc.date.issued 2018-04-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46871
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8440
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κατασκευαστικές εταιρείες el
dc.subject Μικρομεσαίες επιχειρήσεις el
dc.subject Κατασκευαστικός κλάδος el
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject Construction companies en
dc.subject Social Networks en
dc.title Μελέτη της χρήσης των μεσαίων κοινωνικής δικτύωσης από τις μικρομεσαίες κατασκευαστικές επιχειρήσεις el
heal.type masterThesis
heal.classification ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-02
heal.abstract Η έλευση του Web 2.0 έδωσε ώθηση στην δημιουργία και ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία μεταξύ χρηστών και την ανταλλαγή περιεχομένου με εικόνα και ήχο. Ενώ στα πρώτα τους στάδια στόχευαν στην διευκόλυνση της άμεσης επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, σταδιακά εξελίχθηκαν και σε διαύλους που χρησιμοποιούνται για επιχειρησιακούς σκοπούς, όπως η διαφήμιση, η προσέλκυση νέων πελάτων και η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης σε υπάρχοντες πελάτες. Η χρήση τους είναι αρκετά ελκυστική, καθώς επιτρέπουν στις εταιρίες να απευθυνθούν σε μεγάλο κοινό με μικρό κόστος. Ο τελευταίος παράγοντας , μεταξύ άλλων, έχει βρεθεί πως τα καθιστά πιο ελκυστικά και πιο αποδοτικά σε όρους κόστους, για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ερευνητικό κενό: Ενώ αρκετές έρευνες έχουν μελετήσει τους λόγους για τους οποίους μικρομεσαίες επιχειρήσεις, είτε αυτές ανήκουν στον κατασκευαστικό κλάδο είτε όχι, έχουν προχωρήσει στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δεν βρέθηκαν ανάλογα στοιχεία και παρόμοιες έρευνες που να εστιάζουν ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά. Σκοπός της Έρευνας: Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο την διενέργεια μελέτης σχετικά με τους λόγους που προτρέπουν τις ελληνικές μικρομεσαίες κατασκευαστικές επιχειρήσεις στην χρήση των μέσων κοινωνική δικτύωσης για επιχειρηματικούς και εμπορικούς λόγους. el
heal.advisorName Κατσικέα, Ευαγγελία el
heal.committeeMemberName Κατσικέα, Ευαγγελία el
heal.committeeMemberName Νικάνδρού, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Χαλικιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 110 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα