dc.contributor.author | Λιονουδάκης, Παύλος | el |
dc.contributor.author | Lionoudakis, Pavlos | en |
dc.date.accessioned | 2018-05-14T08:02:55Z | |
dc.date.available | 2018-05-14T08:02:55Z | |
dc.date.issued | 2018-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46930 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15161 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Visualization Technologies | el |
dc.subject | 3d Modelling | el |
dc.subject | Perspective Renderings | el |
dc.subject | Three – dimensional alignment | el |
dc.subject | Optical Distortions | el |
dc.subject | Length of Visibility | el |
dc.subject | Τεχνολογίες Οπτικοποίησης | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Προοπτικές Αποδόσεις | el |
dc.subject | Τρισδιάστατος Σχεδιασμός | el |
dc.subject | Οπτικές Παραμορφώσεις | el |
dc.subject | Μήκος Ορατότητας | el |
dc.title | Τεχνολογίες Οπτικοποίησης στη Μελέτη Οδικών Έργων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδοποιία | el |
heal.classification | ΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ | el |
heal.classification | ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/c3e66c166813c6ccb5819daf234787040c248650 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/d2c7dc39f7a599e653154733c2f9c606bee5474c | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-19 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει ποιοι συνδυασμοί στοιχείων της οριζοντιογραφίας και της μηκοτομής δημιουργούν προοπτικά προβλήματα στην τρισδιάστατη χάραξη του οδικού έργου καθώς και να αναδείξει τους τρόπους μέσω των οποίων η χρήση των σύγχρονων δυνατοτήτων οπτικοποίησης της χάραξης μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό και την αντιμετώπισή τους. Προς αυτόν τον στόχο, μελετήθηκαν οι κανονισμοί διαφόρων χωρών προκειμένου να διευκρινιστούν οι προβληματικές περιπτώσεις, μελετήθηκαν και επεξηγήθηκαν οι διάφορες τεχνικές οπτικοποίησης και διερευνήθηκαν οι επιλογές λογισμικού οι οποίες είναι διαθέσιμες στον σημερινό μηχανικό. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε μία απλοποιημένη μεθοδολογία δημιουργίας τρισδιάστατων μοντέλων και προοπτικών απεικονίσεων των χαράξεων καθώς και τέσσερις δοκιμαστικές χαράξεις οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για να δείξουν τον τρόπο εντοπισμού και αντιμετώπισης των σημαντικότερων προβλημάτων τα οποία εντοπίστηκαν από την διεθνή βιβλιογραφία. | el |
heal.advisorName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.advisorName | Μερτζάνης, Φώτιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 225 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: