dc.contributor.author |
Ζέρβας, Πέτρος
|
el |
dc.contributor.author |
Zervas, Petros
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-05-15T10:40:47Z |
|
dc.date.available |
2018-05-15T10:40:47Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46949 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15287 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συμπληρωματικότητα |
el |
dc.subject |
Σιδηρόδρομος υψηλών ταχυτήτων |
el |
dc.subject |
Επιβάτες |
el |
dc.subject |
Κόστος ταξιδιού |
el |
dc.subject |
Αεροπορικές μεταφορές |
el |
dc.subject |
Complementarity |
en |
dc.subject |
High-speed railway |
en |
dc.subject |
Passengers |
en |
dc.subject |
Travel cost |
en |
dc.subject |
Air transportation |
en |
dc.title |
Διερεύνηση θεμάτων συμπληρωματικότητας του Ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων με τις αεροπορικές επιβατικές μεταφορές |
el |
dc.title |
Investigation of complementarity issues of the European high speed railway
with air passenger
transport |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συνδυασμένες μεταφορές |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-03-23 |
|
heal.abstract |
Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η έμφαση σε θέματα συμπληρωματικότητας του ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων με τις αεροπορικές επιβατικές μεταφορές.Επιπλέον, παρουσιάζονται συνδέσεις του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ταχυτήτων με αεροδρόμια . Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε, στη διαδρομή Αθήνα-Βρυξέλλες και για τις περιόδους Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2017 και Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2018, σύγκριση του κόστους ταξιδιού είτε με αμιγώς αεροπορική μετακίνηση είτε με συνδυασμό αεροπορικής και σιδηροδρομικής μετακίνησης με τραίνα υψηλής ταχύτητας μέσω των αεροδρομίων του Παρισιού Σαρλς Ντε Γκωλ και Άμστερνταμ Σχίπχολ. Τα συμπεράσματα από την εφαρμογή μεθοδολογικού πλαισίου, το οποίο αναπτύχθηκε παίρνοντας υπόψιν χρονοοικονομικούς περιορισμούς επιβατών, έδειξαν ότι:
Το ποσοστό επί του συνόλου των ταξιδιών για τα οποία η μεταφορά με αεροπλάνο και τραίνο υψηλής ταχύτητας είτε μέσω Παρισιού, είτε μέσω Άμστερνταμ είναι η οικονομικότερη, ανέρχεται στο 12%. Επιπλέον, το οικονομικό όφελος κυμαίνεται σε ένα εύρος μεταξύ 3 και 427 ευρώ. Η διερεύνηση για ένα τέτοιο θέμα απαιτεί τεράστιο όγκο δεδομένων και μεγάλο χρονικό διάστημα παρατήρησης και ανάλυσης που μπορεί να διαρκέσει μερικά χρόνια για πιο ασφαλή συμπεράσματα |
el |
heal.abstract |
The purpose of this bachelor thesis is to place emphasis on
complementarity issues
of the
european
high speed railway with
air
passenger
transport
. Furthermore, the connections of the European high
speed rail network with airports are presented. Within the frameworks of the thesis, a travel cost
comparison was conducted, as far as the route Athens
-
Brussels and the periods of Novem
ber
-
December 2017 and February
-
March 2018 are concerned, either with entirely passenger airline
transportation or with a combination of airline and railway transportation with high speed trains via
the airports of Charles de Gaulle, Paris and Schiphol, Ams
terdam. The conclusions after the
implementation of the methodological framework, which was developed by taking into
consideration the time and financial limits of the passengers, showed that:
The percentage out of the total of the travels, for which the t
ransportation with airplane and high
speed train, either via Paris, or via Amsterdam, is cheaper, ascends to 12%. The financial profit
fluctuates within a range of 3 and 427 euros. The research of such a matter requires a huge amount
of data and a signific
ant time period of observation and analysis that can last some years in order for
safer conclusions to be drawn |
en |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη, Παρασκευή |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
102 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|