dc.contributor.author |
Πρασίνου, Χαρίκλεια
|
el |
dc.contributor.author |
Prasinou, Charikleia
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-05-17T08:10:00Z |
|
dc.date.available |
2018-05-17T08:10:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46960 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15385 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αυτοκινητόδρομος |
el |
dc.subject |
Ανισόπεδος κόμβος |
el |
dc.subject |
Είσοδος αυτοκινητοδρόμου |
el |
dc.subject |
Έξοδος αυτοκινητοδρόμου |
el |
dc.subject |
Λωρίδα επιτάχυνσης |
el |
dc.subject |
Λωρίδα επιβράδυνσης |
el |
dc.subject |
Highway |
en |
dc.subject |
Interchange |
el |
dc.subject |
Highway entrance |
el |
dc.subject |
Highway exit |
el |
dc.subject |
Auxiliary lane |
el |
dc.title |
Γεωμετρικός σχειδιασμός λωρίδων εξόδου-εισόδου σε αυτοκινητόδρομο |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδοποιία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-03-19 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός των περιοχών εξόδου και εισόδου από και προς τον αυτοκινητόδρομο. Εξετάζονται και αναλύονται όλα τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν κάθε μορφή εισόδου και εξόδου, ενώ γίνεται αναφορά και στα διάφορα είδη κλάδων που μαζί με τις εισόδους και τις εξόδους διαμορφώνουν έναν ανισόπεδο κόμβο. Δίδεται ιδιαίτερη σημασία στις προϋποθέσεις χρησιμοποίησης ανισόπεδων κόμβων καθώς και στη λειτουργία αυτών σε συνδυασμό με τον αυτοκινητόδρομο ως ένα ενιαίο σύστημα. Το μείζονος όμως σημασίας θέμα, το οποίο και καταλαμβάνει σημαντικό χώρο στο πλαίσιο της εργασίας, είναι ο γεωμετρικός σχεδιασμός των λωρίδων εισόδου και εξόδου από αυτοκινητόδρομο και οι παράμετροι από τις οποίες αυτός καθορίζεται. Για τον λόγο αυτό γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση και ανάλυση εθνικών κανονισμών και οδηγιών τόσο βρετανικών και γερμανικών, όσο και αμερικανικών, που αφορούν στον γεωμετρικό σχεδιασμό εισόδων και εξόδων, ενώ γίνεται και αναφορά στις παραμέτρους που εφαρμόζονται στην Ελλάδα. Επίσης προτείνεται μία μέθοδος χάραξης της μηκοτομής των λωρίδων εισόδου και εξόδου που θα μπορούσε να υιοθετηθεί μελλοντικά. Τέλος, παρουσιάζεται αναλυτικά η μελέτης χάραξης ενός ανισόπεδου κόμβου τύπου ρόμβου με χρήση κατάλληλου προγράμματος Η/Υ. |
el |
heal.abstract |
The subject of this diploma thesis is the
design of Highway entrances and
exits. All elements that characterize each entrance and exit layout are
examined, while reference is made to the different types of ramps which along
with the exits or entrances areas form an interchange. Particular importan
ce is
attached to the conditions of using interchanges and their incorporation in the
Highway system. The most important objective though, that has a huge
impact on Highway interchanges’ operational performance and safety, is the
geometric design of entran
ce and exit areas and as such, it is analyzed and
examined thoroughly. This analysis includes German, British and American
design guides as well as the parameters applied in Greece. A method of
designing the profile of entrance and exit lanes is also propo
sed for future
use. Finally, the geometric design of a diamond interchange
, using the
appropriate software, is roundly presented |
en |
heal.advisorName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
164 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|