HEAL DSpace

Γεωμετρικός σχειδιασμός λωρίδων εξόδου-εισόδου σε αυτοκινητόδρομο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πρασίνου, Χαρίκλεια el
dc.contributor.author Prasinou, Charikleia en
dc.date.accessioned 2018-05-17T08:10:00Z
dc.date.available 2018-05-17T08:10:00Z
dc.date.issued 2018-05-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46960
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15385
dc.rights Default License
dc.subject Αυτοκινητόδρομος el
dc.subject Ανισόπεδος κόμβος el
dc.subject Είσοδος αυτοκινητοδρόμου el
dc.subject Έξοδος αυτοκινητοδρόμου el
dc.subject Λωρίδα επιτάχυνσης el
dc.subject Λωρίδα επιβράδυνσης el
dc.subject Highway en
dc.subject Interchange el
dc.subject Highway entrance el
dc.subject Highway exit el
dc.subject Auxiliary lane el
dc.title Γεωμετρικός σχειδιασμός λωρίδων εξόδου-εισόδου σε αυτοκινητόδρομο el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοποιία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-19
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός των περιοχών εξόδου και εισόδου από και προς τον αυτοκινητόδρομο. Εξετάζονται και αναλύονται όλα τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν κάθε μορφή εισόδου και εξόδου, ενώ γίνεται αναφορά και στα διάφορα είδη κλάδων που μαζί με τις εισόδους και τις εξόδους διαμορφώνουν έναν ανισόπεδο κόμβο. Δίδεται ιδιαίτερη σημασία στις προϋποθέσεις χρησιμοποίησης ανισόπεδων κόμβων καθώς και στη λειτουργία αυτών σε συνδυασμό με τον αυτοκινητόδρομο ως ένα ενιαίο σύστημα. Το μείζονος όμως σημασίας θέμα, το οποίο και καταλαμβάνει σημαντικό χώρο στο πλαίσιο της εργασίας, είναι ο γεωμετρικός σχεδιασμός των λωρίδων εισόδου και εξόδου από αυτοκινητόδρομο και οι παράμετροι από τις οποίες αυτός καθορίζεται. Για τον λόγο αυτό γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση και ανάλυση εθνικών κανονισμών και οδηγιών τόσο βρετανικών και γερμανικών, όσο και αμερικανικών, που αφορούν στον γεωμετρικό σχεδιασμό εισόδων και εξόδων, ενώ γίνεται και αναφορά στις παραμέτρους που εφαρμόζονται στην Ελλάδα. Επίσης προτείνεται μία μέθοδος χάραξης της μηκοτομής των λωρίδων εισόδου και εξόδου που θα μπορούσε να υιοθετηθεί μελλοντικά. Τέλος, παρουσιάζεται αναλυτικά η μελέτης χάραξης ενός ανισόπεδου κόμβου τύπου ρόμβου με χρήση κατάλληλου προγράμματος Η/Υ. el
heal.abstract The subject of this diploma thesis is the design of Highway entrances and exits. All elements that characterize each entrance and exit layout are examined, while reference is made to the different types of ramps which along with the exits or entrances areas form an interchange. Particular importan ce is attached to the conditions of using interchanges and their incorporation in the Highway system. The most important objective though, that has a huge impact on Highway interchanges’ operational performance and safety, is the geometric design of entran ce and exit areas and as such, it is analyzed and examined thoroughly. This analysis includes German, British and American design guides as well as the parameters applied in Greece. A method of designing the profile of entrance and exit lanes is also propo sed for future use. Finally, the geometric design of a diamond interchange , using the appropriate software, is roundly presented en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 164 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής