dc.contributor.author | Ρωμανός, Ρούτσης | el |
dc.contributor.author | Romanos, Routsis | el |
dc.date.accessioned | 2018-05-31T10:37:53Z | |
dc.date.available | 2018-05-31T10:37:53Z | |
dc.date.issued | 2018-05-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46999 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15425 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Θερμική άνεση | el |
dc.subject | Σχολικές αίθουσες | el |
dc.subject | Πειράματα αντίληψης | el |
dc.subject | Σημειολογική διαφορική ανάλυση | el |
dc.subject | Θερμικό περιβάλλον | el |
dc.subject | Thermal analysis | el |
dc.subject | School classrooms | el |
dc.subject | Subjective evaluations | el |
dc.subject | Multidimensional analysis | el |
dc.subject | Environmental comfort | el |
dc.title | Πειραματική διερεύνηση της αντίληψης θερμικής άνεσης σε σχολικές αίθουσες | el |
dc.title | Subjective evaluation of thermal environmental comfort in school classrooms in Athens; Multi-dimensional description of evaluations | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Εκπαιδευτικό περιβάλλον | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/1361fff91ebac26861efb635ec596665aaf3451b | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-12-21 | |
heal.abstract | Πειράματα της αντίληψης του περιβάλλοντος θερμικής άνεσης, διεξήχθησαν σε σχολικές αίθουσες στην Αθήνα χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά τη μέθοδο της σημειολογικής διαφορικής ανάλυσης. Τα δεδομένα υπεβλήθησαν σε επεξεργασία με τη μέθοδο της «ανάλυσης κατά παράγοντες», από την οποία παρήχθησαν τρεις ανεξάρτητοι παράγοντες, ήτοι: ΕΥΧΆΡΙΣΤΗΣΗ-ΞΕΚΟΎΡΑΣΗ (“Ευχάριστο - Δυσάρεστο”, “Προκαλεί ταλαιπωρία - Προκαλεί ξεκούραση”), ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΉ ΦΡΕΣΚΑΔΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ (“Με επαρκή εξαερισμό - Με ανεπαρκή εξαερισμό”, “Με ρεύματα αέρα - Χωρίς ρεύματα αέρα”), ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΉ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΊΑ-ΥΓΡΑΣΊΑ (“Ζεστό - Κρύο”, “Με υψηλά επίπεδα ξηρασίας - Με υψηλά επίπεδα υγρασίας”). Οι παραπάνω παράγοντες δείχνουν μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών αντιλαμβάνεται το θερμικό περιβάλλον των αιθουσών διδασκαλίας. Σε αντίθεση με προηγούμενες μελέτες, η παρούσα διπλωματική έδειξε πως η αντίληψη του θερμικού περιβάλλοντος δεν αντιστοιχεί σε μία μοναδική εμπειρία αλλά είναι πολυδιάστατη, δηλαδή αναλύεται σε έναν μικρό αριθμό ανεξαρτήτων εννοιών. Κατανοώντας τους τρόπους με τους οποίους οι ίδιοι οι μαθητές περιγράφουν την εμπειρία τους για το θερμικό περιβάλλον, μπορεί να οδηγήσει στον προσδιορισμό υποκειμενικώς σημαντικών φυσικών παραμέτρων οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την βελτίωση του σχεδιασμού των σχολικών κτιρίων. | el |
heal.abstract | Subjective evaluation experiments were carried out in secondary education school classrooms in Athens; thermal environmental comfort was explored, using the semantic differential approach and employing pupils as assessors. The rating scales were of the bipolar type. Factor analysis of the raw scale judgments produced three independent subjective factors namely, PLEASANTNESS-RESTFULNESS (“Unpleasant - Pleasant”, “Frustrating - Causing restfulness”), SUBJECTIVE FRESHNESS OF AIR (“With air drafts - With no air drafts”, “With adequate ventilation - With Inadequate ventilation”), SUBJECTIVE TEMPERATUREHUMIDITY (“Hot - Cold”, “Too dry - Too humidly”). Contrary to views of earlier authors, the present findings demonstrate that perception of thermal environment in school classrooms does not correspond to a single experience. Understanding ways that pupils describe their experience of being exposed to thermal environment, can be used further to identify subjectively significant physical criteria; the latter can then be used to optimize relevant building design techniques. | en |
heal.advisorName | Βλάχος, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Βουγιούκας, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Μπαδογιάννης, Ευστράτιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλάχος, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 242 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: