dc.contributor.author |
Δαμιανάκης, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Damianakis, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-06-13T10:47:28Z |
|
dc.date.available |
2018-06-13T10:47:28Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47040 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15198 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
ΑΠΕ |
el |
dc.subject |
Υβριδικό σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης |
el |
dc.subject |
Μικροδίκτυο |
el |
dc.subject |
Κυψέλη καυσίμου |
el |
dc.subject |
Μη επανδρωμένο αεροσκάφος |
el |
dc.subject |
UAV |
el |
dc.subject |
Fuel cell |
el |
dc.subject |
Hybrid electric propulsion system |
el |
dc.subject |
Matlab/Simulink |
el |
dc.subject |
Deployment and recovery |
el |
dc.title |
Μελέτη, ανάλυση και προσομοίωση κάλυψης των ενεργειακών απαιτήσεων μαχητικού μη επανδρωμένου αεροσκάφους (UAV) με ενσωμάτωση ΑΠΕ και συμβατικών πηγών ενέργειας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και εφαρμογές |
el |
heal.classification |
Συστήματα παραγωγής, μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας |
el |
heal.classification |
Ηλεκτρικές μηχανές |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2538c0c7b1057c59f6e1f66a99ab637afe14f4c3 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2062ae491f9df7b94c3af024eb007856ce9fc128 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/82141454a18e4198212661c8197ad4b72a7b3adb |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-03-02 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων (μειωμένους ρύπους, υψηλότερο έλεγχο και αυτονομία, αθόρυβη λειτουργία) που μπορεί να επιφέρει η χρήση ενός υβριδικού συστήματος ηλεκτρικής πρόωσης για την κάλυψη των ενεργειακών απαιτήσεων αποστολής ενός μη επανδρωμένου στρατιωτικού αεροσκάφους και τη σύγκριση δύο υβριδικών συστημάτων με ενσωμάτωση ΑΠΕ και Συμβατικών μορφών ενέργειας. Ακόμα, στόχος της μελέτης είναι η σύγκριση διαφορετικών τρόπων απογείωσης και προσγείωσης και η ανάδειξη της ενεργειακής επίδρασης τους στην πτήση του αεροσκάφους.
Συγκεκριμένα, θα προσομοιωθεί ένα DC μικροδίκτυο, που θα τροφοδοτηθεί στο πρώτο σενάριο από ένα σειριακό συνδυασμό μιας μηχανής εσωτερικής καύσης με μια ηλεκτρική γεννήτρια συνεχούς ρεύματος συνδεδεμένων παράλληλα με έναν ηλεκτρικό συσσωρευτή ενώ στο δεύτερο ο σειριακός συνδυασμός θα αντικατασταθεί από μια συστοιχία κυψελών καυσίμου.
Στο πρώτο κεφάλαιο προσφέρονται οι θεωρητικές γνώσεις για την τεχνολογία UAV (ιστορική αναδρομή, κατηγοριοποίηση, τρόποι απογείωσης-προσγείωσης). Τα κεφάλαια 2, 3 και 4 προσφέρουν όλο το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο για τις ανανεώσιμες και συμβατικές πηγές ενέργειας και μηχανές, τις ηλεκτρικές μηχανές, τους ηλεκτρικούς συσσωρευτές, τα DC μικροδίκτυα και τα ηλεκτρονικά ισχύος αντίστοιχα. Στα κεφάλαια 5 και 6, παρουσιάζεται το στρατιωτικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος της ανάλυσης, ο υπολογισμός των ενεργειακών απαιτήσεών του και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης σε περιβάλλον Matlab/Simulink. Τέλος, το κεφάλαιο 7 αφιερώνεται στην σύγκριση των σεναρίων και στην εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων. |
el |
heal.abstract |
The aim of the present thesis is the presentation of the benefits (reduced emissions, higher control
and autonomy, silent operation) that the use of a hybrid electric propulsion system could provide for
the cover of the energy demands of the mission of a military unmanned aerial vehicle and the
comparison of two hybrid electric systems with the integration of alternative and conventional
sources of energy. Moreover, the study aims to compare different ways of deployment and recovery
and to show their energy impact to the flight of the aircraft.
Particularly, a DC micro-network is going to be simulated, which in the first scenario will integrate a
serial combination of an internal combustion engine with a dc generator, connected in parallel with
an electric accumulator, whereas in the second one the serial combination is going to be substituted
by a fuel cell stack.
In the first chapter, all the theoretical knowledge of the UAV technology will be provided (history,
categorization, ways of deployment and recovery). The 2nd, 3th and 4th chapters provide all the
theoretical background of the conventional and alternative sources of energy and machines, the
electric machines, the electric accumulators and batteries and the DC micro-networks & power
electronics respectively. In the 5th and 6th chapter, the military unmanned aerial vehicle of the study
is presented, the computation of its energy demands and the outcomes of the simulation in
environment Matlab/Simulink, whereas the 7th is dedicated to the comparison of the scenarios and
the exportation of outcomes and conclusions |
en |
heal.advisorName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γεωργιλάκης, Παύλος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
174 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|