HEAL DSpace

Μελέτη βασικών τοπολογιών αντιστάθμισης στην κυκλική διάταξη για την επαγωγική φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργόπουλος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Georgopoulos, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:31:27Z
dc.date.available 2018-06-19T09:31:27Z
dc.date.issued 2018-06-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47077
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15269
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Τοπολογίες αντιστάθμισης el
dc.subject Στατική επαγωγική φόρτιση el
dc.subject Δυναμική επαγωγική φόρτιση el
dc.subject Φαινόμενο διακλάδωσης el
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject Compensation topologies en
dc.subject Static inductive charging en
dc.subject Dynamic inductive charging en
dc.subject Bifurcation phenomena en
dc.title Μελέτη βασικών τοπολογιών αντιστάθμισης στην κυκλική διάταξη για την επαγωγική φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-02
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και η σύγκριση των τεσσάρων Βασικών Τοπολογιών Αντιστάθμισης στην κυκλική διάταξη για την Επαγωγική Φόρτιση Ηλεκτρικών Οχημάτων. Οι εξεταζόμενες τοπολογίες αντιστάθμισης, ανάλογα με τον τρόπο τοποθέτησης των πυκνωτών σε πρωτεύον-δευτερεύον, είναι: Σειρά-Σειρά, Παράλληλα-Παράλληλα, Παράλληλα-Σειρά, Σειρά-Παράλληλα. el
heal.abstract The sco p e of this thesis is to study and compare the four ba sic compensation topologies using a circular magnetic coupler in Inductive Charging of Electrical Vehicles. Depending on how the compensation capacitors are connected to the primary and secondary side coils, the considered compensation topologies are: Seri es - Series, Parallel - Parallel, Parallel - Series, Series - Parallel. At first, the mathematical expressions of the circuit of each topology were calculated ( current of different lines of primary and secondary side circuits, transferred power, efficiency e t c .). Afterwards, the effect of the coils' resistances, the load resistance and the operating frequency on the efficiency and the power transfer capability of the system was studied in Static Inductive Charging , while also compar ing the results of each topology. The presented results were extracted using numerical computing environment Matlab. Moreover , the Bifurcation Phenomenon as well as the effect of the load resistance and the compensation capacitors on this phenomenon, was investigated . Additionally, the po wer transfer capability of the system has been studied considering different misalignments cases, while also investigating the impact of misalignment on the Bifurcation Phenomenon. Finally , Dynamic Inducti ve Charging was studied for the four basic compensa tion topologies. Specifically, a study has been carried out concerning the impact of the Vehicle movement over the charg ing station on the transferred power and the efficiency of the system. The analysis has been performed c onsidering a number of different cases for the operating frequency and the load resistance en
heal.advisorName Χατζηαργυρίου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Παπαθανασίου, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Γεωργιλάκης, Παύλος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 154 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα