HEAL DSpace

Λεωφόρος Πειραιώς. Μεταμορφώσεις για τον πολιτισμό και την τέχνη με βάση τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χατζή, Παρασκευή el
dc.contributor.author Chatzi, Paraskevi el
dc.date.accessioned 2018-06-19T11:05:09Z
dc.date.available 2018-06-19T11:05:09Z
dc.date.issued 2018-06-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47091
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15343
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Λεωφόρος Πειραιώς el
dc.subject Πολιτιστικές μεταμορφώσεις el
dc.subject Τέχνες el
dc.subject Πολιτισμός el
dc.subject Ιστορική ταυτότητα el
dc.subject Βιομηχανική κληρονομιά el
dc.subject Αστική ανάπτυξη el
dc.subject Επανάχρηση el
dc.subject Peiraios street en
dc.subject Urban development en
dc.subject Sustainable city en
dc.subject Culture en
dc.subject Industrial heritage en
dc.title Λεωφόρος Πειραιώς. Μεταμορφώσεις για τον πολιτισμό και την τέχνη με βάση τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας el
dc.title Peiraios Street. Transformations for culture and art based on the principles of sustainable mobility en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βιώσιμη κινητικότητα el
heal.classification Sustainable mobility en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-15
heal.abstract Η παρούσα μελέτη εκπονείται στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας με θέμα «Λεωφόρος Πειραιώς. Μεταμορφώσεις για τον πολιτισμό και την τέχνη με βάση τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας». Η μελέτη αυτή θέτει ως στόχο την ανάδειξη του οδικού άξονα της Πειραιώς σε μία κεντρική οδική αρτηρία που θα ξεχωρίζει ιστορικά, πολιτιστικά και καλλιτεχνικά μέσα στην πρωτεύουσα. Επίσης, μέσα από αυτήν την έρευνα, εξετάζονται λύσεις και προτείνονται κάποιες αλλαγές βασισμένες στην αστική βιώσιμη ανάπτυξη και κινητικότητα. Στο πρώτο σκέλος της εργασίας γίνεται αναφορά στην αστική ανάπτυξη τον πόλεων, αλλά και στις θετικές και αρνητικές συνέπειες της εξάπλωσης των αστέων. Ακόμη, αναλύεται η ανάπτυξη των πόλεων στην Ελλάδα και ειδικότερα, αυτή της πρωτεύουσας. Επίσης, παρουσιάζεται η συμβολή του πολιτισμού και της τέχνης, αλλά και η σημασία του κυκλοφοριακού δικτύου στην ανάπτυξη της Αττικής. Στην επόμενο σκέλος, αναλύεται η σημασία της βιώσιμης πόλης και της βιώσιμης κινητικότητας και παρουσιάζεται ο ρόλος των αστικών αναπλάσεων. Ακόμη, αναφέρονται παραδείγματα αναπλάσεων μεγάλων οδικών αρτηριών του εξωτερικού που βασίστηκαν στη λογική της βιώσιμης κινητικότητας. Στο τρίτο σκέλος εξετάζεται η ιστορική εξέλιξη της οδού Πειραιώς, τα νομοθετικά πλαίσια που εφαρμόστηκαν όλα αυτά τα χρόνια και οι αναπλάσεις που έχουν συμβεί στην περιοχή. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση της υφιστάμενη κατάστασης της οδού αναφορικά με τα πολεοδομικά και κυκλοφοριακά στοιχεία της και γίνεται αναφορά στα σημαντικότερα προβλήματα της περιοχής. Στο τέταρτο σκέλος παρουσιάζονται εναλλακτικοί σχεδιασμοί παρέμβασης στην λεωφόρο Πειραιώς και προτείνεται η βέλτιστη λύση. Επίσης, αναλύεται το προτεινόμενο σχέδιο παρέμβασης που αφορά την ανάπλαση των πολεοδομικών και κυκλοφοριακών στοιχείων της περιοχής. Στο τελευταίο σκέλος παρουσιάζονται και αναλύονται τα συμπεράσματα της μελέτης. el
heal.abstract This study is being developed in the framework of the diploma thesis, which is entitled " Peiraios Street. Transformations for culture and art on the principles of sustainable mobility". The study aims at highlighting Piraeus Street in a central road that will stand out historically, culturally and artistically within the capital of Greece. Through this research, many solutions are also being considered and some changes are proposed based on urban sustainable development and mobility. In the first part of the thesis, reference is made to the urban development of the cities, but also to the positive and negative consequences of the urban sprawl. Furthermore, the development of cities in Greece and in particular the capital is analyzed. It is also presented the contribution of culture and art, as well as the importance of the traffic network in the development of Attica. In the next part, the importance of sustainable city and sustainable mobility is analyzed and the role of urban regeneration is presented. In addition, examples are given of re-building large highways, based on sustainable mobility patterns. The third part examines the historical evolution of Peiraios Street, the legislative frameworks that have been applied over the years and the reconstructions that have taken place in the area. In addition, an analysis is made of the current state of the road, on urban and traffic data and also, reference is made to the major problems of the area. In the fourth part, alternative intervention plans are presented at Peiraios Street and the optimal solution is proposed. It is also analyzed the proposed intervention plan for the regeneration of the urban and traffic elements of the area. The last part presents and analyzes the conclusions of the study. en
heal.advisorName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Παπαδοπούλου, Μαρία el
heal.committeeMemberName Στρατηγέα, Αναστασία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα