dc.contributor.author | Χατζή, Παρασκευή | el |
dc.contributor.author | Chatzi, Paraskevi | el |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T11:05:09Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T11:05:09Z | |
dc.date.issued | 2018-06-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47091 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15343 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Λεωφόρος Πειραιώς | el |
dc.subject | Πολιτιστικές μεταμορφώσεις | el |
dc.subject | Τέχνες | el |
dc.subject | Πολιτισμός | el |
dc.subject | Ιστορική ταυτότητα | el |
dc.subject | Βιομηχανική κληρονομιά | el |
dc.subject | Αστική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Επανάχρηση | el |
dc.subject | Peiraios street | en |
dc.subject | Urban development | en |
dc.subject | Sustainable city | en |
dc.subject | Culture | en |
dc.subject | Industrial heritage | en |
dc.title | Λεωφόρος Πειραιώς. Μεταμορφώσεις για τον πολιτισμό και την τέχνη με βάση τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας | el |
dc.title | Peiraios Street. Transformations for culture and art based on the principles of sustainable mobility | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
heal.classification | Sustainable mobility | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-15 | |
heal.abstract | Η παρούσα μελέτη εκπονείται στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας με θέμα «Λεωφόρος Πειραιώς. Μεταμορφώσεις για τον πολιτισμό και την τέχνη με βάση τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας». Η μελέτη αυτή θέτει ως στόχο την ανάδειξη του οδικού άξονα της Πειραιώς σε μία κεντρική οδική αρτηρία που θα ξεχωρίζει ιστορικά, πολιτιστικά και καλλιτεχνικά μέσα στην πρωτεύουσα. Επίσης, μέσα από αυτήν την έρευνα, εξετάζονται λύσεις και προτείνονται κάποιες αλλαγές βασισμένες στην αστική βιώσιμη ανάπτυξη και κινητικότητα. Στο πρώτο σκέλος της εργασίας γίνεται αναφορά στην αστική ανάπτυξη τον πόλεων, αλλά και στις θετικές και αρνητικές συνέπειες της εξάπλωσης των αστέων. Ακόμη, αναλύεται η ανάπτυξη των πόλεων στην Ελλάδα και ειδικότερα, αυτή της πρωτεύουσας. Επίσης, παρουσιάζεται η συμβολή του πολιτισμού και της τέχνης, αλλά και η σημασία του κυκλοφοριακού δικτύου στην ανάπτυξη της Αττικής. Στην επόμενο σκέλος, αναλύεται η σημασία της βιώσιμης πόλης και της βιώσιμης κινητικότητας και παρουσιάζεται ο ρόλος των αστικών αναπλάσεων. Ακόμη, αναφέρονται παραδείγματα αναπλάσεων μεγάλων οδικών αρτηριών του εξωτερικού που βασίστηκαν στη λογική της βιώσιμης κινητικότητας. Στο τρίτο σκέλος εξετάζεται η ιστορική εξέλιξη της οδού Πειραιώς, τα νομοθετικά πλαίσια που εφαρμόστηκαν όλα αυτά τα χρόνια και οι αναπλάσεις που έχουν συμβεί στην περιοχή. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση της υφιστάμενη κατάστασης της οδού αναφορικά με τα πολεοδομικά και κυκλοφοριακά στοιχεία της και γίνεται αναφορά στα σημαντικότερα προβλήματα της περιοχής. Στο τέταρτο σκέλος παρουσιάζονται εναλλακτικοί σχεδιασμοί παρέμβασης στην λεωφόρο Πειραιώς και προτείνεται η βέλτιστη λύση. Επίσης, αναλύεται το προτεινόμενο σχέδιο παρέμβασης που αφορά την ανάπλαση των πολεοδομικών και κυκλοφοριακών στοιχείων της περιοχής. Στο τελευταίο σκέλος παρουσιάζονται και αναλύονται τα συμπεράσματα της μελέτης. | el |
heal.abstract | This study is being developed in the framework of the diploma thesis, which is entitled " Peiraios Street. Transformations for culture and art on the principles of sustainable mobility". The study aims at highlighting Piraeus Street in a central road that will stand out historically, culturally and artistically within the capital of Greece. Through this research, many solutions are also being considered and some changes are proposed based on urban sustainable development and mobility. In the first part of the thesis, reference is made to the urban development of the cities, but also to the positive and negative consequences of the urban sprawl. Furthermore, the development of cities in Greece and in particular the capital is analyzed. It is also presented the contribution of culture and art, as well as the importance of the traffic network in the development of Attica. In the next part, the importance of sustainable city and sustainable mobility is analyzed and the role of urban regeneration is presented. In addition, examples are given of re-building large highways, based on sustainable mobility patterns. The third part examines the historical evolution of Peiraios Street, the legislative frameworks that have been applied over the years and the reconstructions that have taken place in the area. In addition, an analysis is made of the current state of the road, on urban and traffic data and also, reference is made to the major problems of the area. In the fourth part, alternative intervention plans are presented at Peiraios Street and the optimal solution is proposed. It is also analyzed the proposed intervention plan for the regeneration of the urban and traffic elements of the area. The last part presents and analyzes the conclusions of the study. | en |
heal.advisorName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Στρατηγέα, Αναστασία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: