dc.contributor.author | Τουλούπα, Στυλιανή | el |
dc.contributor.author | Touloupa, Styliani | en |
dc.date.accessioned | 2018-06-21T08:24:08Z | |
dc.date.available | 2018-06-21T08:24:08Z | |
dc.date.issued | 2018-06-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47105 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15130 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΣΒΑΚ | el |
dc.subject | Urban | en |
dc.subject | Traffic | el |
dc.subject | SUMP | el |
dc.subject | Bicycle | el |
dc.subject | Ποδήλατο | el |
dc.subject | Πολεοδομικός σχεδιασμός | el |
dc.title | Άγιοι Ανάργυροι. Πολεοδομικές και κυκλοφοριακές ανατροπές με έμφαση στο περπάτημα, το ποδήλατο και τη δημόσια συγκοινωνία | el |
dc.title | Agioi Anargyroi. Urban and traffic reversals with emphasis on walking, cycling and public transport | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφοριακός σχεδιασμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-15 | |
heal.abstract | Μέσω της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιχειρήθηκε η πολεοδομική και κυκλοφοριακή αναβάθμιση της Δημοτικής Ενότητας Αγίων Αναργύρων. Βασικός στόχος της εργασίας είναι η δημιουργία προδιαγραφών και προϋποθέσεων (πολεοδομικές, κυκλοφοριακές) προκειμένου η Δημοτική Ενότητα να μπορέσει να ξεφύγει από το αδιέξοδο που οδηγείται σε ότι αφορά όχι μόνο της ποιότητα ζωής των κατοίκων αλλά και της ποιότητα και λειτουργικότητα του ίδιου του αστικού περιβάλλοντος. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στη σχέση πόλης και μεταφορών καθώς και το ρόλο που διαδραματίζει η χρήση και επικράτηση του αυτοκινήτου ως βασικό μέσο μεταφοράς στον αστικό χώρο, όπως επίσης και τα προβλήματα που προκαλεί είτε στο περιβάλλον είτε στον ίδιο τον άνθρωπο. Στο ίδιο κεφάλαιο προσεγγίζεται και η έννοια της βιώσιμης κινητικότητας και παρουσιάζονται πολιτικές που έχουν εφαρμοσθεί σε Ευρωπαϊκές πόλεις. Στο 2ο κεφάλαιο δίνεται μια γενικότερη εικόνα της Δυτικής Αθήνας στην οποία υπάγεται και η προς μελέτη Δημοτική Ενότητα. Έτσι, αναφέρονται κάποια ιστορικά, δημογραφικά κοινωνικά, οικονομικά, πολεοδομικά και κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά της ευρύτερης περιοχής μελέτης. Στο 3ο κεφάλαιο αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση της Δημοτικής Ενότητας Αγίων Αναργύρων. Η καταγραφή των δεδομένων όπως πληθυσμιακά, δημογραφικά, οικονομικά, κοινωνικά χαρακτηριστικά, η γεωγραφική θέση της Δημοτικής Ενότητας, η πολεοδομική και κυκλοφοριακή οργάνωση της. Επίσης παρουσιάζονται πίνακες, διαγράμματα και αναλυτικοί χάρτες, που σε πολλές περιπτώσεις δεν περιορίζονται στα στενά όρια της Δημοτικής Ενότητας αλλά παρουσιάζουν και στοιχεία της ευρύτερης περιοχής. Η ανάλυση αυτού του κεφαλαίου αποτελεί ένα σημαντικό κρίκο στην προσπάθεια κατανόησης της λειτουργίας της περιοχής και προσφέρει τα βασικά εφόδια ώστε να ξεκινήσει η φάση του σχεδιασμού. Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, δηλαδή η αξιολόγηση αυτής με την βοήθεια της μεθόδου S.W.O.T η οποία βοήθησε ώστε να αναγνωρίσουμε όχι μόνο τα πλεονεκτήματα που συμβάλουν στην ανάπτυξη της Δημοτικής Ενότητας, αλλά και κάποια προβλήματα που εμφανίζονται σε αυτή. Συνεπώς, επιχειρείται η ανάδειξη των δυνατών και αδύνατων σημείων της περιοχής, με βάση τα οποία ο Δήμος θα αξιοποιεί τις ευκαιρίες και θα αντιμετωπίζει τις απειλές. Έτσι, προσδιορίζονται οι στρατηγικοί στόχοι και άξονες του Δήμου. Στο 5ο κεφάλαιο γίνονται κάποιες προτάσεις κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών ρυθμίσεων στη περιοχή μελέτης. Οι προτάσεις αυτές έχουν ως στόχο να αποδώσουν ένα βιωσιμότερο περιβάλλον ζωής στους κατοίκους. | el |
heal.abstract | Through this Thesis, the urban and traffic upgrade of the Municipal Unity of Agioi Anargyroi was attempted. The main objective of this Thesis is to create specifications and conditions (urban, traffic) so that the Municipal Unity of Agious Anargirous can escape the impasse that is caused not only by the quality of life of the residents but also by the quality and functionality of the same the urban environment. The first chapter is mainly an introduction to the relation between city and transport as well as the role played by the use and prevalence of the car as a basic mean of transport in the urban area and the problems it causes either in the environment or in the people. In the same chapter, the concept of sustainable mobility is also approached and are presented the policies implemented in European cities. The second chapter gives a more general picture of Western Athens, which includes the Municipal Unity to be studied. Thus, some historical, demographic social, economic, urban and traffic characteristics of the study area are mentioned The third chapter analyzes the existing state of the Municipal Unity of Agioi Anargiroi. The recording of data such as population, demographic, economic, social characteristics, the geographical location of the Municipal Unity, its urban and traffic organization. Also, there are tables, diagrams and detailed maps, which in many cases are not limited to the narrow limits of the Municipal Unity but also present elements of the wider region. The analysis of this chapter is an important link in understanding the operation of the area and offers the basic skills to start the planning phase. The fourth chapter presents the analysis of the current situation, the evaluation of this with the help of S.W.O.T method which helped to recognize not only the advantages that contribute to the development of the Municipal Unity, but also some problems that appear in it. Therefore, it is attempted to highlight the strengths and weaknesses of the area, on the basis of which the Municipality will seize the opportunities and face the threats. Thus, the strategic objectives and axes of the Municipality are defined. In chapter fifth some suggestions of traffic and environmental regulations are presented which are oriented in the study area. These proposals aim to provide a more sustainable living environment for the inhabitants. | en |
heal.advisorName | Βλαστός, Θάνος | el |
heal.committeeMemberName | Στρατηγέα, Αναστασία | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού. Εργαστήριο Γεωγραφίας και Ανάλυσης Χώρου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 112 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: