dc.contributor.author |
Παπαλυμπέρης, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Papalymperis, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-06-26T10:30:19Z |
|
dc.date.available |
2018-06-26T10:30:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47131 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15510 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αυτόνομο όχημα |
el |
dc.subject |
Κοινοχρησία αυτόνομων οχημάτων |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά μετακίνησης |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης |
el |
dc.subject |
Autonomous vehicles |
en |
dc.subject |
Travel behavior |
en |
dc.subject |
Shared autonomous vehicles |
en |
dc.subject |
Stated-preference method |
en |
dc.subject |
Logistic regression |
en |
dc.title |
Ανάλυση της επιρροής των αυτόνομων οχημάτων στην συμπεριφορά μετακίνησης |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορές, Εμπόριο, Ενέργεια, Τεχνολογία, Και άλλες υπηρεσίες |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/fc249af9d45978ec077930f62c670c8772f40783 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-03-19 |
|
heal.abstract |
Τα αυτόνομα οχήματα αποτελούν ήδη μέρος της ζωής μας με στόχο να
αλλάξουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε τις μεταφορές. Επιπλέον, παρόλο
που η κοινοχρησία οχημάτων άρχισε να χρησιμοποιείται σε ορισμένες
χώρες, η στάση της κοινής χρήσης αυτόνομων οχημάτων για λόγους
καθημερινής κινητικότητας δεν έχει ακόμη διερευνηθεί επαρκώς.
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει την επίδραση των
αυτόνομων οχημάτων στη συμπεριφορά μετακίνησης καθώς και να
προσδιορίσει τα κύρια χαρακτηριστικά που επηρεάζουν αυτή τη
συμπεριφορά. Για το σκοπό αυτό αναλύονται στοιχεία που συλλέχθηκαν
από 235 μετακινούμενους που συμμετείχαν σε έρευνα δεδηλωμένης
προτίμησης με ερωτηματολόγιο. Μέσω των μοντέλων πολυωνυμικής και
της διωνυμικής παλινδρόμησης εξετάστηκε η επιροή του κόστους, του
χρόνου και της ασφάλειας στην επιλογή ενός αυτόνομου οχήματος ή
ενός αυτόνομου οχήματος κοινής χρήσης. Βάσει των αποτελεσμάτων, οι
ερωτηθέντες εξέφρασαν μια θετική στάση απέναντι στα αυτόνομα
οχήματα στο σύνολό τους, ωστόσο ανησυχούσαν ελαφρώς για να
μοιραστούν με άλλους ένα αυτόνομο όχημα. Εστιάζοντας σε αυτόν τον
τρόπο μεταφοράς προτιμούν να είναι μόνοι σε αυτόνομο όχημα και να
μην το μοιράζονται με άγνωστους ανθρώπους. Επιπλέον, ο χρόνος είναι
η παράμετρος με την υψηλότερη επίδραση στην επιλογή του τρόπου
μεταφοράς. |
el |
heal.abstract |
Autonomous vehicles have already been part of our lives aiming to
change the way we are thinking about
transport. In addition, although
car sharing has started being used in some countries, the attitude of
sharing autonomous vehicles for everyday mobility purposes is still not
sufficiently explored.
The objective of the present research is to analyse the
effect of
autonomous vehicles on the mobility behaviour as well as to identify the
main characteristics that affect this behaviour.
For this purpose, data
collected from 235
travelers
who participated in a
stated
-
preference
surve
y with a questionnaire
were
analyzed.
Through the multinomilal
and binary regression models were examined the impact of cost, time
and safety on the choise of a
n autonomous
vehicle or
of a shared
-
use
autonomous
vehicle
.
.
Based on the results, respondents expressed a
positive attitude towards autonomous vehicles as a whole however they
were slightly concerned about sharing with others an autonomous
vehicle. Focusing on this mode of transport they prefer to be alone in an
a
utonomous vehicle and not sharing it with unknown people.
Furthermore, time is the parameter with the highest effect on the choice
of the mode of transport |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
125 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|