dc.contributor.author | Γεωργαντάς, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Georgantas, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2018-06-29T08:53:48Z | |
dc.date.available | 2018-06-29T08:53:48Z | |
dc.date.issued | 2018-06-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47156 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15538 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εμβοές | el |
dc.subject | Tinnitus | en |
dc.subject | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject | Ακουστικά | el |
dc.subject | Ερωτηματολόγιο | el |
dc.subject | Google forms | en |
dc.subject | Video games | en |
dc.subject | Gaming headset | en |
dc.subject | Questionnaire | en |
dc.title | Σχεδιασμός ερωτηματολογίου για τη διερεύνηση προβλημάτων εμβοών σε χρήστες ηλεκτρονικών παιχνιδιών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιοϊατρικά υλικά | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/143a52fda1803d0f0ae0d735ccc984a38260f051 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-06-20 | |
heal.abstract | Η χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών–βιντεοπαιχνιδιών είναι από τις πιο περιζήτητες μορφές διασκέδασης στις μέρες μας. Ωστόσο η αυξημένη απασχόληση με αυτά, είναι πιθανό να προκαλέσει επιπτώσεις στην υγεία των χρηστών. Πολλές μελέτες έχουν γίνει στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών και των σχετιζόμενων με αυτά προβλημάτων υγείας, όμως ο τομέας της πρόκλησης εμβοών δεν έχει διερευνηθεί. Η πτυχιακή εργασία αυτή έχει ως σκοπό το σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου για τη διερεύνηση του κατά πόσον οι χρήστες ηλεκτρονικών παιχνιδιών, είτε σε κονσόλα είτε στον υπολογιστή, μπορούν να παρουσιάσουν σφυρίγματα, βουητά ή κοινώς εμβοές στο ακουστικό σύστημά τους. Έπειτα, αφού δόθηκε το ερωτηματολόγιο σε φοιτητές της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ), συλλέγοντας τις απαντήσεις τους με τη χρήση του google forms, έγινε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων, όπου εξήχθησαν συμπεράσματα για την επικινδυνότητα της χρήσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην ακοή, με ιδιαίτερη έμφαση σε αυτήν με χρήση ακουστικών (gaming headset). | el |
heal.abstract | The use of video games is one of the most sought after forms of entertainment nowadays. However, excessive use of them is likely to have an impact on the health of users. Many studies have been done in the field of video games and related health problems, but the field of tinnitus has not been explored. This thesis aims to design an electronic questionnaire to investigate whether video gamers, either on console or computer, experience whistling, humming, or tinnitus in their audio system. Then, after the questionnaire was given to students of School of Electrical and Computer Engineering (ECE), collecting their answers using google forms, a statistical analysis of the results was made, where conclusions were drawn on the risk of using video games in hearing, with special emphasis on it by using gaming headset. | en |
heal.advisorName | Κουτσούρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Κουτσούρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Τσανάκας, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: