HEAL DSpace

Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας Κατά ISO 9001: 2015 για την Περίπτωση Επιχείρησης που Δραστηριοποιείται στη Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπαλάσκα, Αναστασία el
dc.contributor.author Balaska, Anastasia en
dc.date.accessioned 2018-07-02T10:07:38Z
dc.date.issued 2018-07-02
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47173
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8417
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject ISO el
dc.subject TQM el
dc.subject Risk management el
dc.subject Management el
dc.subject Quality el
dc.subject Διαχείριση ποιότητας el
dc.subject Διοίκηση el
dc.subject Διακινδύνευση el
dc.subject Πρότυπα ποιότητας el
dc.subject ΜΕΤΑΒΑΣΗ el
dc.title Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας Κατά ISO 9001: 2015 για την Περίπτωση Επιχείρησης που Δραστηριοποιείται στη Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού. el
heal.type masterThesis
heal.classification Quality management el
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12713-3
heal.dateAvailable 2019-07-01T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-28
heal.abstract The current dissertation’s objective is the analysis study of the implementation of a Quality Management System in accordance with the international standard ISO 9001 in a company operating in the human resources consulting business sector. The dissertation constitutes a case study. Initially a literature review is accomplished, including a historical reference to the term of “quality” and all the research approaches relevant to “quality” as monitored throughout time. Consequently, the new version of ISO 9001:2015 is presented along with its main differences comparatively to the previews one. Subsequently, the study focuses at the company’s Quality Manual which encapsulates the necessary supplementations (additions) required in order to comply with the 2015 edition, and explicitly describes the application of the Quality Management System by the company. The study comes to the conclusion that the implementation of the ISO company Quality Management System provides many benefits to the company. The most important benefits are the enhancement of the company’s reputation and perception, the increased integrity regarding the customers and its position in the market. Finally, the general improvement of the company in terms of productivity and better management. en
heal.advisorName Λεώπουλος, Βρασίδας el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα