dc.contributor.author | Λιόλιου, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Lioliou, Ioanna | en |
dc.date.accessioned | 2018-07-03T08:12:13Z | |
dc.date.available | 2018-07-03T08:12:13Z | |
dc.date.issued | 2018-07-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47183 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2401 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδια | el |
dc.subject | Πεδία παιχνιδιού | el |
dc.subject | Play-grounds | en |
dc.subject | Play | en |
dc.subject | Πόλεις | el |
dc.subject | Cities | en |
dc.title | Πέρα από την παιδική χαρά : πεδία παιχνιδιού στην πόλη | el |
dc.title | Apart from the children's playground: play-grounds in the city | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Play environments (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh93000987) | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-06-28 | |
heal.abstract | In accordance with its objectives and rules, each game gives players their own special tools for reading and interpreting the performance space. The field of play can be anywhere: in a playground, in a house, in a square. But conducting it requires - and creates - space, time and situations appropriate for its evolution, through a two-way process of changing and defining place. In the public space of the city, the process of play (child and adult) is linked to the possibilities of space, rules and unwritten social conventions, while at the same time it inevitably contributes to their change. What are the play-grounds in town? How does the game read and exploit the possibilities of space? What is the relationship with the rest of the city's uses and, in which category does it belong? What is its time and pace and how is it incorporated into the public realm? Ultimately, how can play generate space and influence the city? | en |
heal.abstract | Σύμφωνα με τους στόχους και τους κανόνες του, κάθε παιχνίδι δίνει στους παίκτες τα δικά του ειδικά εργαλεία ανάγνωσης και ερμηνείας του χώρου επιτέλεσης. Το πεδίο του παιχνιδιού μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε: σε έναν παιδότοπο, σε ένα σπίτι, σε μια πλατεία. Η διεξαγωγή του όμως, προϋποθέτει -και δημιουργεί- χώρο, χρόνο και καταστάσεις κατάλληλες για την εξέλιξή του, μέσα από μια αμφίδρομη διεργασία μεταβολής του τόπου. Στον δημόσιο χώρο της πόλης, η διεργασία του παιχνιδιού (παιδικού και ενήλικου) είναι συνδεδεμένη με τις δυνατότητες του χώρου, τους κανόνες και τις άγραφες κοινωνικές συμβάσεις, ενώ την ίδια στιγμή αναπόφευκτα συμβάλει στην μεταβολή τους. Ποια είναι τα πεδία παιχνιδιού στην πόλη; Πώς διαβάζει και αξιοποιεί το παιχνίδι τις δυνατότητες του χώρου; Τι σχέση σχηματίζει με τις υπόλοιπες χρήσεις της πόλης και σε τι κατηγορία ανήκει; Ποιος είναι ο χρόνος και ο ρυθμός του και πως ενσωματώνεται στον αστικό ιστό; Εν τέλει, πώς μπορεί το παιχνίδι να παράξει χώρο και να επηρεάσει τη λειτουργία της πόλης; | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: