dc.contributor.author |
Τραχανάς, Απόστολος
|
el |
dc.contributor.author |
Trachanas, Apostolos
|
en |
dc.contributor.author |
Αράπος, Ευάγγελος
|
el |
dc.contributor.author |
Arapos, Efangelos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-07-05T06:57:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-05T06:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47203 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9100 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Στρατηγική |
el |
dc.subject |
Κρίσιμοι Δείκτες Απόδοσης |
el |
dc.subject |
Ισορροπημένη Στοχοθεσία |
el |
dc.subject |
Συγκριτική Προτυποποίηση |
el |
dc.subject |
Αποστολή-Όραμα |
el |
dc.subject |
Strategy |
el |
dc.subject |
Key Performance Indicators |
el |
dc.subject |
Balanced Scorecard |
el |
dc.subject |
Benchmarking |
el |
dc.subject |
Mission-Vision |
el |
dc.title |
Ισορροπημένη στοχοθεσία, ανάλυση δεικτών απόδοσης και συγκριτική προτυποποίηση για την μέτρηση απόδοσης στον επιχειρησιακό χώρο |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-05-21 |
|
heal.abstract |
Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον το οποίο αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις σήμερα, είναι διάχυτοι οι όροι όπως όραμα, στρατηγική, στόχοι και χρησιμοποιούνται από τα ανώτερα κλιμάκια μιας επιχείρησης μέχρι τις πρώτες βαθμίδες των γραμμών παραγωγής. Η θεωρία υποστηρίζει ότι για να μπορέσει μια επιχείρηση να έχει αρχή, μέση και τέλος και να μπορέσει να ανταποκριθεί στο επιχειρησιακό γίγνεσθαι, πρέπει να έχει όραμα, στρατηγική για να ξέρει που και πως κινείται και ισορροπία στην στοχοθεσία για να εκπληρώνει τον λόγο της ύπαρξής της. Κάθε οργανισμός προσπαθεί να υλοποιήσει μέσα από την στρατηγική και τους πυλώνες της, το όραμα του, την αποστολή για την οποία έχει δημιουργηθεί και να εκπληρώσει έτσι αυτά που οι μέτοχοι έχουν οραματιστεί και προσπαθεί η διοίκηση να κάνει πράξη. Για την επίτευξη όλων των παραπάνω υπάρχουν οι στόχοι οι οποίοι τίθενται και η ισορροπία σε αυτούς εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργιά της επιχείρησης. Είναι πολύ χρήσιμο να δούμε πως ο συνδυασμός όλων των παραπάνω συνιστωσών που έχει μια επιχείρηση μπορούν να συνδυαστούν με αρμονικό τρόπο και να δημιουργήσουν για την ίδια τα επιθυμητά αποτελέσματα. Δεν είναι εύκολο να πάρει σάρκα και οστά το όραμα όπως αποτυπώνεται σε «παρουσιάσεις», να υλοποιηθεί η στρατηγική όπως εκφράζεται σε πίνακες από τους μετόχους και την διοικητική ομάδα αν δεν υπάρχει η στοχοθεσία που θα αρχίζει να εμφανίζει αποτελέσματα στα όσα θεωρητικά παρουσιάζονται. Τέλος θα καταγράψουμε τα κύρια μετρήσιμα, τους δείκτες απόδοσης, που καθοδηγούν και δίνουν όραμα για τη συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη των εταιριών σε διάφορους κλάδους με στόχο την ικανοποίηση των πελατών. |
el |
heal.abstract |
In the modern competitive world in which the companies are developing nowadays, a great amount of terms like vision, strategy, goals are used from higher management levels to the first line employees of the assembly production lines. Theory supports that a company in order to have a balanced structure and to be able to survive in the corporate world, shall have vision and strategy to be aware of its next steps and shall also have balance in its goals to fulfill its existence. Every organization tries to accomplish via its strategy and respective pillars, its vision, its missions based on which it was created and to fulfill what the stakeholders have dreamed and management team tries to achieve. In order to succeed the above goals, each company sets its targets and the balance between them earns its smooth operation. It is very useful to clarify how the combination of all the above components that are included in a companys’ philosophy can me harmonized and create the desirable results. It is not an easy case to implement the vision as described in powerpoints or to apply the strategy schema as presented in boards from the stakeholders and the management team if the balanced scorecard is not showing practical results from the theoretical approach. Also, the key performance measurements from various industry divisions will be presented in order to understand what drives the constant development and improvement inside an organization towards perfect results and client satisfaction. |
en |
heal.advisorName |
Ματσόπουλος, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παναγόπουλος, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
131 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|