HEAL DSpace

Τρεις περιπτώσεις θαλάσσιων μετώπων Βαρκελώνη, Λεμεσός, Θεσσαλονίκη: ο ρόλος του place marketing στον τουρισμό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σαρρή, Βασίλεια el
dc.contributor.author Sarri, Sarri en
dc.date.accessioned 2018-07-06T09:07:01Z
dc.date.available 2018-07-06T09:07:01Z
dc.date.issued 2018-07-06
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47215
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2374
dc.rights Default License
dc.subject Παράκτια μέτωπα el
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Waterfronts en
dc.subject Tourism en
dc.title Τρεις περιπτώσεις θαλάσσιων μετώπων Βαρκελώνη, Λεμεσός, Θεσσαλονίκη: ο ρόλος του place marketing στον τουρισμό el
dc.title Three cases of city waterfront Barcelona, Limassol, Thessaloniki: the role of place marketing in tourism en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Architecture and tourism (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2004000421) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-06-29
heal.abstract Η κάτωθι εργασία αποτελεί ένα έργο που σκοπό έχει, εν γένει, να αναδείξει τη σύγχρονη σχέση, μεταξύ αρχιτεκτονικής και τουρισμού. Ενώ, είναι δύο τομείς , που φαινομενικά δεν σχετίζονται καθόλου, ωστόσο στη πάροδο του χρόνου και με την εξέλιξη του τουρισμού ως πυλώνα οικονομίας μίας προηγμένης πόλης-χώρας , αυτά τα δύο αντικείμενα φαίνεται να έχουν ζυμωθεί αρκετά. Μέσα από τα παραδείγματα τριών Μεσογειακών πόλεων θα αναπτυχθεί αυτή η προβληματική . Οι περιπτώσεις που θα μελετήσω είναι αυτή της Βαρκελώνης ,της Λεμεσού και τέλος της Θεσσαλονίκης. Επέλεξα αυτές τις τρεις πόλεις διότι έχουν αναπτυχτεί σε πλαίσια με κοινά χαρακτηριστικά, βρίσκονται και οι τρεις παράκτια της μεσογείου, ανήκουν στην Ευρώπη, είναι σημαντικές πόλεις - λιμάνια, διέπονται από μακρά ιστορία και τέλος αναπτύσσουν ένα ιδιαίτερο παράκτιο μέτωπο, το οποίο έχει προσφερθεί και προσφέρεται ως τόπος αναμόρφωσης με αποτελέσματα που συντελούν στην αισθητική ,πολιτισμική και τουριστική άνοδο των πόλεων αυτών. Διαμέσου μίας συνοπτικής ιστορικής ανάλυσης και ανάλυσης πολεοδομικής εξέλιξης για την κάθε πόλη ξεχωριστά , θα προχωρήσω σε μία περιγραφική ανάπτυξη της σημερινής μορφής των παράκτιων μετώπων τους και θα ολοκληρώσω με μία αποτίμηση αυτών. Σε αυτό το σημείο της εργασίας θα γίνει αναφορά στην πολιτική βούληση ,στους εμπνευστές και οραματιστές αυτών των έργων, που έθεσαν με τις ιδέες τους και το έργο τους τις βάσεις ώστε οι πόλεις αυτές να αποτελέσουν διεθνείς τουριστικούς προορισμούς. Στη συνέχεια , θεώρησα σημαντικό να σας παρουσιάσω την κυρίαρχη ιδέα μου , που αποτέλεσε την πηγή έμπνευσής μου για την παρούσα διάλεξη που είναι ο τουρισμός . Θα αναπτύξω περισσότερο τα τρία παραδείγματά μου χρωματισμένα και υπό το πρίσμα του τουρισμού. Θέλοντας να διερευνήσω το πώς ο επανασχεδιασμός ενός τόσο κομβικού σημείου για μια παραθαλάσσια πόλη, του παράκτιου μετώπου της, μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για τουριστική άνοδο. Σε αυτό το σημείο της εργασίας θα με βοηθήσει μεθοδολογικά ο τομέας του ''Place marketing'', η έννοια του οποίου αναπτύσσεται πάνω στην δυνατότητα που έχει ένας τόπος να προωθείτε ως προϊόν. Τέλος, θα εστιάσω στις αρνητικές απόρροιες που μπορεί να προκύψουν από την υπερεκμετάλλευση των παράκτιων μετώπων για οικονομικούς και μόνο λόγους , καθώς είναι επιλήψιμο ηθικά ,αλλά και περιβαλλοντικά. Έτσι θα διερευνήσω τα τρία μου παραδείγματα και από αυτή τη σκοπιά , για να διατυπώσω τα συμπεράσματά μου. el
heal.abstract The paper highlights the relationship between architecture and tourism. While there are two areas that apparently are not related at all, over time and with the development of tourism, they have been connected quite a lot. The cases that I will study are those of Barcelona, Limassol and Thessaloniki. I chose these three cities because they have common features, they are coastal of the Mediterranean, they are important cities - ports, they have a rich history and finally they develop an interesting waterfront. Through a historical and town-planning analysis of each city, I will proceed to a description of the present form of their waterfronts, ending with an assessment of them. Then there will be a reference to the political will and the initiators of these projects, which have set, with their vision, the basis for these cities to become international tourist destinations. Then I will analyze my dominant concept, which is tourism, exploring how redesigning the waterfront of a city, can lead to tourist upsurge. Using the field of 'Place Marketing', I will point out that a place can be promoted and sold as a product. Lastly, I will focus on the negative effects that can be caused by the overexploitation of a city’s waterfront, making my conclusions. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής