dc.contributor.author |
Κουφαλιτάκη, Δάφνη
|
el |
dc.contributor.author |
Τερζή, Δήμητρα
|
el |
dc.contributor.author |
Koufalitaki, Dafni
|
en |
dc.contributor.author |
Terzi, Dimitra
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-07-10T10:18:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-10T10:18:02Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47255 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2371 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υπέρ-πραγματικότητα |
el |
dc.subject |
Κινούμενα σχέδια |
el |
dc.subject |
Εικονική πραγματικότητα |
el |
dc.subject |
Αρχιτεκτονική |
el |
dc.subject |
Ρεαλισμός |
el |
dc.subject |
Virtual reality |
en |
dc.subject |
Architecture |
en |
dc.subject |
Animation |
en |
dc.subject |
Realism |
en |
dc.subject |
Hyper-reality |
en |
dc.title |
Η σύσταση της πραγματικότητας στις ταινίες κινουμένων σχεδίων |
el |
dc.title |
The creation of reality in animated films |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Architecture in motion pictures (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh86006416) |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-02 |
|
heal.abstract |
Γνωρίζοντας ότι στον τομέα της αρχιτεκτονικής υπάρχει μια τεράστια παραγωγή αρχιτεκτονικού έργου που συλλαμβάνεται και σχεδιάζεται με ψηφιακά μοντέλα αρχίσαμε να προβληματιζόμαστε για το νέο πεδίο της εποχής μας, αυτό του ψηφιακού κόσμου. ‘Ένας υπέρ-πραγματικός χώρος που συνεχώς εξελίσσεται, χρόνο με το χρόνο προσπαθεί να μας πείσει πόσο ρεαλιστικός, πιστός και πλήρης είναι, αλλά και –γιατί όχι- πόσο πιθανόν καλύτερος από τον πραγματικό. Η εικονική πραγματικότητα εξαπλώνεται σε διάφορους τομείς, με πιο δημοφιλείς στο ευρύ κοινό αυτούς του Κινηματογράφου, των Video Games και του Animation.
Τα λογισμικά που χρησιμοποιούνται στην αρχιτεκτονική παραγωγή σε μεγάλο βαθμό δημιουργούνται και εξελίσσονται για τις ανάγκες σχεδιασμού των ταινιών CGI animation (3D computer- generated imagery), δηλαδή στα πλαίσια της νέας γενιάς κινουμένων σχεδίων. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό τεχνολογικό και καλλιτεχνικό πεδίο, με ορισμένα Studio να έχουν τεράστια οικονομική δύναμη διαθέτοντας συνεχώς υπέρογκα ποσά για την αναβάθμιση της έρευνας ως προς την αληθοφάνεια και τη δημιουργία της εικονικής πραγματικότητας.
Ακόμα και πριν από την ψηφιακή εποχή και τα τρισδιάστατα μοντέλα, το animation συγκέντρωνε τα περισσότερα χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα σχεδόν πλήρη κόσμο: Έμβια όντα (χαρακτήρες που κινούνται), τις μεταξύ τους σχέσεις (πλοκή) και το Περιβάλλον στο οποίο δρουν (δομημένο και φυσικό). Για αυτό το λόγο επιλέξαμε να αναλύσουμε την υπέρ-πραγματικότητα των κινουμένων σχεδίων σαν έναν πλήρη τρόπο προσέγγισης της εικονικής πραγματικότητας. Επίσης, το animationαποκτά μεγαλύτερη σημασία, ως το πρώτο συνήθως εικονικό περιβάλλον με το οποίο ερχόμαστε σε επαφή και ασυναίσθητα το συγκρίνουμε με το δικό μας κόσμο σε μια ηλικία που δεν έχουμε ακόμα πλήρη εικόνα για τη δική μας πραγματικότητα.
Στόχος της εργασίας είναι να αναλύσουμε αυτό το υπέρ-πραγματικό περιβάλλον ως προς την αληθοφάνεια και την πειστικότητα του, δηλαδή στη σχέση που έχει ή δεν έχει με τη δική μας πραγματικότητα, και το είδους του ρεαλισμού που αποπνέει. Εστιάζουμε, στη συνέχεια, στα συστατικά στοιχεία που συνθέτουν τον κόσμο του animation και με κάποια παραδείγματα ταινιών εντοπίζουμε ορισμένους τρόπους ή τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να συσχετιστούν οι δύο κόσμοι: ο εικονικός των ταινιών και ο πραγματικός. |
el |
heal.abstract |
Architectural design that is conceived nowadays using digital models. This new field, that of the digital world, has urged us to analyze a hyper-realistic world, the world of animation, evolving and trying to be us realistic and complete as possible.
Software used in architectural production is often created for the needs of CGI animation films. It is an important work, and some Studios spend huge sums of money to upgrade research to create virtual reality.
Even before the digital era, animation had gathered features making up a whole world: living beings, their relationships and the environment in which they live. We chose to analyze the hyper-reality of animation as a complete approach to reality.
The aim of the thesis is to approach the hyper-real environment in terms of its veracity, persuasiveness, and the kind of realism it offers. We focus on the components that make up the world of animation and presenting some examples of films, we identify some of the ways or techniques used to relate the two worlds: the virtual world of the films and the real one.
To the architect, animation production seems to be a promising job and a key field of technological advancement for architecture. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|