dc.contributor.author |
Πιτσικάκης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Pitsikakis, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-07-11T09:03:20Z |
|
dc.date.available |
2018-07-11T09:03:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47269 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15565 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σκάκι |
el |
dc.subject |
Ακαδημία |
el |
dc.subject |
Κεραμεικός |
el |
dc.subject |
Ψυρρή |
el |
dc.subject |
Σχολείο |
el |
dc.subject |
Academy |
en |
dc.subject |
Kerameikos |
en |
dc.subject |
Chess |
en |
dc.title |
Σκακιστική Ακαδημία στον Κεραμεικό |
el |
dc.title |
Chess Academy in Kerameikos |
en |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού. Διπλωματική Εργασία. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-03-15 |
|
heal.abstract |
Το σκάκι είναι ένα παιχνίδι με μεγάλο παρελθόν και έχει κερδίσει μεγάλο κοινό ανά τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια έχει αναγνωριστεί με έρευνες η εκπαιδευτική αξία του και πολλές χώρες το έχουν εισάγει ως μάθημα στα σχολεία τους. Η Ελλάδα ακολούθησε αυτό το παράδειγμα το 2014. Αυτή η εργασία, με αφορμή τα παραπάνω, έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός κτιρίου στη γειτονιά του Κεραμεικού που απευθύνεται σε μαθητές που θέλουν να παρακολουθήσουν σκακιστικά μαθήματα, να προπονηθούν, να μελετήσουν ή να βρουν αντίπαλο για μια παρτίδα. Στο οικόπεδο υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα και έτσι εμφανίζεται το ζήτημα της ανάδειξής τους. Όλες οι χώροι του αρχιτεκτονικού προγράμματος στεγάζονται σε ένα μονολιθικό στερεό που σηκώνεται πάνω από το έδαφος το οποίο επανασχεδιάζεται έτσι ώστε να παρουσιάζονται τα αρχαιολογικά ευρήματα σε ένα ανοικτό μουσείο και να διατηρείται η συνέχεια μεταξύ του οικοπέδου και της πόλης. Η επιδερμίδα του κτιρίου είναι κατασκευασμένη από ημιδιαφανές μάρμαρο που τη νύχτα το μετατρέπει σε έναν φωτεινό όγκο. Στο εσωτερικό υπάρχει μια δεύτερη επιδερμίδα που δημιουργεί ένα κενό ανάμεσα στον εσωτερικό και τον εξωτερικό φλοιό όπου κυκλοφορεί ο θερμός αέρας που μπορεί να κρατιέται ή να αποβάλλεται με μηχανική υποστήριξη. Ένα κενό ανοίγεται στην καρδιά του κτιρίου για να φέρει φως στο εσωτερικό και να προσφέρει μια είσοδο. |
el |
heal.abstract |
Chess is a game with a deep historical background which has gained millions of fans around the world. During the last years, scientific research has proven the educational value of the game and thus many countries have included it as a lesson in their schools. In 2014 Greece followed. This project presents a building located in the area of Kerameikos, designed to offer a meeting point for students who want to have chess lessons, train, access a chess library or find an opponent to play a chess game. These needs constitute the main elements of the architectural program: teaching rooms, multipurpose room, library which are housed in a monolithic windowless volume, coated with translucent marble, which is lifted up to free the ground level where an archeological excavation functions as an open museum. A void is open in the heart of the building to provide access and spread more air and light to the interior. A second skin creates a void between the façade and the interior where with mechanical support thermal gains are managed. At night the translucent skin turns the building into a glowing volume. |
en |
heal.advisorName |
Δεμίρη, Κωνσταντίνα |
el |
heal.advisorName |
Κούρκουλας, Ανδρέας |
el |
heal.advisorName |
Καραδήμας, Κωνσταντίνος |
el |
heal.advisorName |
Karadimas, Konstantinos |
en |
heal.advisorName |
Demiri, Konstantina |
en |
heal.advisorName |
Kourkoulas, Andreas |
en |
heal.committeeMemberName |
Ζαχαριάδης, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
80 |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|