HEAL DSpace

Ελαστική ευθυγράμμιση αξονικού συστήματος πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιαμαντάς, Σταύρος el
dc.contributor.author Siamantas, Stavros en
dc.date.accessioned 2018-07-12T10:34:00Z
dc.date.available 2018-07-12T10:34:00Z
dc.date.issued 2018-07-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47283
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15181
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ελαστική ευθυγράμμιση αξονικού συστήματος el
dc.subject Παραμορφώσεις γάστρας el
dc.subject Πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Elastic shaft alignment en
dc.subject Hull deflections en
dc.title Ελαστική ευθυγράμμιση αξονικού συστήματος πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων el
dc.title Elastic shaft alignment of a container vessel en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Marine engineering en
heal.classification Ναυτική μηχανολογία el
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C02398
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-13
heal.abstract Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκε το αξονικό σύστημα ενός τυπικού πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με κύρια διάταξη πρόωσης αποτελούμενη από βραδύστροφο δίχρονο κινητήρα Diesel. Το αξονικό σύστημα του σκάφους αναπαρεστήθη ως υπερστατική δοκός πολλαπλών στηρίξεων. Η επίλυση του φορέα πραγματοποιήθηκε με χρήση μητρωικής ανάλυσης, ενώ ελήφθη υπόψη η ελαστικότητα των βάσεων των εδράνων. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένα λεπτομερές μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων της γάστρας του πλοίου, το οποίο εκτείνεται από το πρυμναίο άκρο έως και την πρωραία φρακτή του μηχανοστασίου. Το παραχθέν πλέγμα χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα, σύμφωνη με τις απαιτήσεις που έχουν καθορίσει οι νηογνώμονες. Το μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων χρησιμοποιήθηκε για τον ακριβή υπολογισμό των παραμορφώσεων της γάστρας, για μια σειρά αντιπροσωπευτικών καταστάσεων φόρτωσης του σκάφους. el
heal.abstract In the present work, the shafting system of a typical 10Κ containership driven by a two-stroke low-speed Diesel engine is studied. The propulsion shaft of the ship is modelled as a statically indeterminate multi-supported beam. For a reference shaft alignment plan, the static equilibrium of the shaft is calculated using matrix analysis, taking elasticity of the bearing foundations into account. A detailed finite element model of the ship, extending from the aft-end to the fore engine room bulkhead, is generated. The generated mesh is characterized by quality that is in compliance with the requirements set by Classification Societies. The FE model is utilised to accurately calculate hull deflections for a series of representative loading conditions of the vessel. en
heal.advisorName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Καϊκτσής, Λάμπρος el
heal.committeeMemberName Παπαλάμπρου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 142 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα