dc.contributor.author | Σιαμαντάς, Σταύρος | el |
dc.contributor.author | Siamantas, Stavros | en |
dc.date.accessioned | 2018-07-12T10:34:00Z | |
dc.date.available | 2018-07-12T10:34:00Z | |
dc.date.issued | 2018-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47283 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15181 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ελαστική ευθυγράμμιση αξονικού συστήματος | el |
dc.subject | Παραμορφώσεις γάστρας | el |
dc.subject | Πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων | el |
dc.subject | Elastic shaft alignment | en |
dc.subject | Hull deflections | en |
dc.title | Ελαστική ευθυγράμμιση αξονικού συστήματος πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων | el |
dc.title | Elastic shaft alignment of a container vessel | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Marine engineering | en |
heal.classification | Ναυτική μηχανολογία | el |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unescothes/C02398 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39 | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-13 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκε το αξονικό σύστημα ενός τυπικού πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με κύρια διάταξη πρόωσης αποτελούμενη από βραδύστροφο δίχρονο κινητήρα Diesel. Το αξονικό σύστημα του σκάφους αναπαρεστήθη ως υπερστατική δοκός πολλαπλών στηρίξεων. Η επίλυση του φορέα πραγματοποιήθηκε με χρήση μητρωικής ανάλυσης, ενώ ελήφθη υπόψη η ελαστικότητα των βάσεων των εδράνων. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένα λεπτομερές μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων της γάστρας του πλοίου, το οποίο εκτείνεται από το πρυμναίο άκρο έως και την πρωραία φρακτή του μηχανοστασίου. Το παραχθέν πλέγμα χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα, σύμφωνη με τις απαιτήσεις που έχουν καθορίσει οι νηογνώμονες. Το μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων χρησιμοποιήθηκε για τον ακριβή υπολογισμό των παραμορφώσεων της γάστρας, για μια σειρά αντιπροσωπευτικών καταστάσεων φόρτωσης του σκάφους. | el |
heal.abstract | In the present work, the shafting system of a typical 10Κ containership driven by a two-stroke low-speed Diesel engine is studied. The propulsion shaft of the ship is modelled as a statically indeterminate multi-supported beam. For a reference shaft alignment plan, the static equilibrium of the shaft is calculated using matrix analysis, taking elasticity of the bearing foundations into account. A detailed finite element model of the ship, extending from the aft-end to the fore engine room bulkhead, is generated. The generated mesh is characterized by quality that is in compliance with the requirements set by Classification Societies. The FE model is utilised to accurately calculate hull deflections for a series of representative loading conditions of the vessel. | en |
heal.advisorName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Καϊκτσής, Λάμπρος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαλάμπρου, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 142 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: