HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστης χωροθέτησης πεζοδρόμων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσέλιου, Μαρία el
dc.contributor.author Tseliou, Maria en
dc.date.accessioned 2018-07-12T10:42:29Z
dc.date.available 2018-07-12T10:42:29Z
dc.date.issued 2018-07-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47284
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15204
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κυκλοφοριακή ικανότητα el
dc.subject Ολική – μερική πεζοδρόμηση el
dc.subject Διεπίπεδο πρόβλημα βελτιστοποίησης el
dc.subject Αλγόριθμος Frank – Wolfe el
dc.subject Γενετικός αλγόριθμος el
dc.subject Road capacity en
dc.subject BI-Level optimization problem en
dc.subject Frank – Wolfe algorithm en
dc.subject Genetic algorithm en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστης χωροθέτησης πεζοδρόμων el
dc.title Model development for optimal selection of pedestrianization locations en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Πεζοδρόμηση el
heal.classification Pedestrianization en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-15
heal.abstract Η ένταξη πεζοδρόμων στις αστικές περιοχές αποτελεί το βήμα επανασχεδιασμού και αναδιοργάνωσης τους. Η χωροθέτηση πεζοδρόμων στις κεντρικές οδούς των περιοχών μπορεί να επιφέρει σημαντική βελτίωση στην υφιστάμενη κυκλοφοριακή κατάσταση. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός του μέγιστου μήκους του δικτύου που μπορεί να πεζοδρομηθεί, με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος. Πιο αναλυτικά, αναπτύσσεται ένα μοντέλο, το οποίο λαμβάνοντας υπόψη τη μείωση της χωρητικότητας των συνδέσμων που επιφέρει η πεζοδρόμηση, επιλέγει εκείνες τις οδούς που κρίνεται κατάλληλη η πεζοδρόμηση. Επιπλέον, καθορίζεται το είδος πεζοδρόμησης της κάθε οδού, ανάμεσα στην μερική ή την ολική πεζοδρόμηση. Το πρόβλημα διαμορφώνεται ως ένα διεπίπεδο πρόβλημα βελτιστοποίησης. Στο ανώτερο επίπεδο επιλύεται το ακέραιο πρόβλημα προσδιορισμού του συνολικού μήκους πεζοδρόμησης, ενώ στο κατώτερο πρόβλημα επιλύεται ο αλγόριθμος Frank-Wolfe και υπολογίζεται το συνολικό κόστος του δικτύου. Η βέλτιστη λύση του προβλήματος επιτυγχάνεται όταν η διαφορά του μήκους πεζοδρόμησης και του συνολικού κόστους είναι η μέγιστη. Για την εφαρμογή του μοντέλου χρησιμοποιούνται το πρόγραμμα Excel, ο γενετικός αλγόριθμος του λογισμικού xLOptimizer και η γλώσσα προγραμματισμού Python. el
heal.abstract The implementation of pedestrianization schemes is one of the first steps towards the reshaping urban region towards. Typically, individual streets are selected for pedestrianization on an ad-hoc basis, while minimum attention has been paid to considering pedestrianization at the network layer. The aim of this thesis is the determination of the maximum total link length of the network which can be pedestrianized at a minimum user cost. In particular, taking into account the link capacity reduction caused by pedestrianization, the model selects the road links that meet the physical and operational requirements for pedestrianization. In addition, it determines the type of the pedestrianization scheme for each road, choosing between partial or full pedestrianization. The problem belongs to the bi-level optimization problem category. The upper level optimization task solves the integer problem of the estimation of the total length of the pedestrian zones. The lower level optimization task is to utilize the Frank – Wolfe algorithm for the calculation of the total travel cost. The optimal solution of the problem is achieved when the difference between the length of pedestrian areas and the total travel cost becomes maximum. The problem is solved by using Microsoft Excel, the genetic algorithm provided by xLOptimizer and programming in Python. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 135 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα