dc.contributor.author | Μπουγιουκλής, Ανδρέας | el |
dc.contributor.author | Bougiouklis, Andreas | en |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T08:28:18Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T08:28:18Z | |
dc.date.issued | 2018-07-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47327 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15723 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Νευρωνικά δίκτυα | el |
dc.subject | Αυτόματος έλεγχος οχήματος | el |
dc.subject | Machine learning | en |
dc.subject | Q learning | en |
dc.subject | Neural network | en |
dc.subject | Reinforcement learning | en |
dc.subject | Eco vehicle control | en |
dc.subject | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject | Επιβραβευόμενη μάθηση | el |
dc.subject | Αλγόριθμος εκμάθησης Q | el |
dc.title | Ευφυής έλεγχος οχημάτων για εξοικονόμηση ενέργειας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Inteligent eco vegicle control | en |
heal.classification | Vehicle control | en |
heal.classification | Έλεγχος οχήματος | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-13 | |
heal.abstract | The Intelligent Eco Vehicle Control (IEVC) is an intelligent and complete system which interacts with the driver of an electrical vehicle by calculating the optimum speed and the racing line and teaches him/her how to use this knowledge in the track by the procedure of gamification. This report discusses five keypoints. Firstly, the consumption model is implemented by a LSTM neural network which is trained by the data collected from the telemetry of the vehicle. Secondly, the system learns how to optimize the velocity and predict the racing line by training an intelligent agent through the procedure of reinforcement learning. Thirdly, it adapts the optimum velocity profile online and it simplifies the race by converting it into a game. Finally, last but not least, it offers about 24.0306% decrease of energy consumption. | en |
heal.abstract | Η παγκόσμια ευαισθητοποίηση για την μόλυνση του περιβάλλοντος και την κατανάλωση ενέργειας έχει ωθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην υλοποίηση νέων οικολογικών συστημάτων. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Κιότο η τάση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ανάπτυξη μίας οικολογικής στρατηγικής με στόχο την ελαχιστοποίηση της καταναλισκόμενης ενέργειας των οχημάτων και την εξοικονόμηση καυσίμων. Μια τέτοια στρατηγική είναι η εύρεση της βέλτιστης ακολουθίας ταχυτήτων που θα επιτρέψουν στο αυτοκίνητο να φτάσει στο προορισμό του σε ένα επιλεγμένο χρονικό διάστημα, καταναλώνοντας την ελάχιστη δυνατή ενέργεια. Επιπλέον, ο τρόπος με τον οποίο θα κινηθεί ένα όχημα πάνω στο δρόμο επηρεάζει τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να μεταφέρει σε μία στροφή. Επομένως, για να εκτελεστεί η βέλτιστη ακολουθία ταχυτήτων με ασφάλεια πολλές φορές είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί η αγωνιστική γραμμή. Συνεπώς, ο οδηγός πρέπει να είναι ενήμερος για το πώς θα συμπεριφερθεί στο δρόμο προκειμένου να μετακινείται με ασφάλεια αλλά και να αποφύγει την αχρείαστη κατανάλωση ενέργειας μέσω της εσκεμμένης μείωσης της ταχύτητας. Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός συστήματος το οποίο θα παίρνει πληροφορίες από το οδόστρωμα, θα τις επεξεργάζεται με γνώμονα τις δυνατότητες του οχήματος και τον επιθυμητό χρόνο τερματισμού και θα εξάγει τα βέλτιστα προφίλ οδήγησης για μία συγκεκριμένη διαδρομή. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί τεχνικές μηχανικής μάθησης προκειμένου να ενημερώνει τα προφίλ οδήγησης και θα κάνει προβλέψεις προκειμένου να εναλλάσσεται μεταξύ τους για να αντιμετωπίζει πιθανές καθυστερήσεις. Στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας θα υλοποιηθεί το ηλεκτρονικό κύκλωμα το οποίο θα παίρνει τα δεδομένα από το αυτοκίνητο και ο αλγόριθμος ο οποίος θα εκμεταλλεύεται τη γνώση που του δίνεται για να εξάγει τα βέλτιστα προφίλ οδήγησης. Τέλος, όλα τα αποτελέσματα του συστήματος που περιγράφηκε θα εισάγονται στον υπολογιστή ταξιδίου του οχήματος και θα παρουσιάζονται στον οδηγό μέσω μιας διαδραστικής εφαρμογής που προσφέρει διορθώσεις στην οδηγική συμπεριφορά του υπό τη μορφή παιχνιδιού. Για την επίτευξη των παραπάνω θα χρησιμοποιηθεί το πρωτότυπο ερευνητικό όχημα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Πυρφόρος. | el |
heal.advisorName | Στάμου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Κλαδάς, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: