dc.contributor.author | Μπαλωτή, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Baloti, Konstantina | en |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T09:38:09Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T09:38:09Z | |
dc.date.issued | 2018-07-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47332 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15627 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πεπερασμένα στοιχεία | el |
dc.subject | Νηογνώμονας | el |
dc.subject | Αντοχή πλοίου | el |
dc.subject | ABAQUS | en |
dc.subject | Λυγισμός | el |
dc.subject | BUCKLING | en |
dc.subject | CSR | en |
dc.subject | IACS | en |
dc.subject | Finite elements | en |
dc.title | Μελέτη λυγισμού σε πλοίο Bulk Carrier, βάσει των Common Structural Rules, με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική τεχνολογία | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/97726161116a914fe9fcf38119219ae532471c9d | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-13 | |
heal.abstract | This diploma thesis studies the buckling capacity of structural components of Bulk Carriers based on the methodology introduced in the Common Structural Rules for Oil Tankers and Bulk Carriers 2017. The study is carried out in the middle cargo hold of a modern Bulk Carrier with a total deadweight tonnage of 61,462t. An extensive description and commentary of the procedures prescribed by the Regulations is given and is followed by the application of the buckling strength check using the finite elements method. The modelling was carried out as a three-hold compartment and for one sagging dynamic load case and an alternate loading condition, using ABAQUS/CAE software. The response of the structure was the result of the sea pressure on the outer shell of the hull and the weight of structural steel and cargo. In addition, bending moments were applied on both ends of the model, in order to achieve the target shear force at the aft bulkhead of the middle hold and the target maximum bending moment. The analysis of the results was based on Regulation procedures by dividing the construction is simple plate panels and checking the panel buckling capacity using the plate limit state interaction formulae. The analysis revealed that the components under consideration display sufficient buckling capacity. | en |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την αντοχή σε λυγισμό, κατασκευαστικών στοιχείων πλοίων τύπου Bulk Carrier, με βάση τη μεθοδολογία που εμπεριέχεται στους Common Structural Rules for Oil Tankers and Bulk Carriers 2017. Η μελέτη γίνεται στο μεσαίο κύτος ενός σύγχρονου Bulk Carrier συνολικής χωρητικότητας 61,462 t. Δίνεται μία εκτενής περιγραφή και σχολιασμός των διαδικασιών που προδιαγράφονται από τους Κανονισμούς και στη συνέχεια, γίνεται εφαρμογή τους για έλεγχο λυγισμού με χρήση της Μεθόδου Πεπερασμένων Στοιχείων. Η εφαρμογή έγινε σε μοντέλο έκτασης τριών κυτών και για κατάσταση Sagging και εναλλάξ φόρτωση, χρησιμοποιώντας το λογισμικό ABAQUS/CAE. Η εντατική κατάσταση που επιτεύχθηκε προκύπτει από τις πιέσεις της θάλασσας στο εξωτερικό περίβλημα και το βάρος του φορτίου καθώς και το βάρος της κατασκευής. Ακόμα, προστέθηκαν σταθερές ροπές κάμψης στα άκρα του μοντέλου ώστε να προκύψει η επιθυμητή διατμητική δύναμη στην πρυμναία φρακτή του μεσαίου κύτους και η επιθυμητή μέγιστη ροπή κάμψης. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε βάσει των Κανονισμών, χωρίζοντας την κατασκευή σε απλά panel και ελέγχοντας την αντοχή απλού ελάσματος με χρήση των εξισώσεων αλληλεπίδρασης. Η ανάλυση έδειξε πως τα κατασκευαστικά στοιχεία που ελέγχθηκαν παρουσιάζουν ικανοποιητική αντοχή έναντι λυγισμού. | el |
heal.advisorName | Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδουλίδης, Αλέξανδρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 124 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: