dc.contributor.author | Δήμα, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Dimas, Maria | en |
dc.contributor.author | Σταυροπούλου, Αθανασία | el |
dc.contributor.author | Stavropoulou, Athanasia | en |
dc.date.accessioned | 2018-07-23T08:02:07Z | |
dc.date.available | 2018-07-23T08:02:07Z | |
dc.date.issued | 2018-07-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47372 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15721 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αεροδρόμιο | el |
dc.subject | Ηράκλειο | el |
dc.subject | Κρήτη | el |
dc.subject | Τερματικό Κτήριο | el |
dc.subject | Υβριδικότητα | el |
dc.subject | Airport | en |
dc.subject | Heraklion | en |
dc.subject | Crete | en |
dc.subject | Terminal | en |
dc.subject | Hybrid | en |
dc.title | Στρατηγικός σχεδιασμός εναέριας και επίγειας υποδομής στον Αερολιμένα Ηρακλείου | el |
dc.title | Strategic planning of the airside and landside in frastructure of the Heraklion airport | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αεροδρόμια | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-10 | |
heal.abstract | Στόχος αυτής της διπλωματικής ήταν να σχεδιάσουμε ένα νέο μοντέλο αεροδρομίου το οποίο θα ανταποκρίνεται στην νέα τάση της αεροπορικής βιομηχανίας, την υβριδικότητα. Μετά την μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης στο αεροδρόμιο Ηρακλείου Νίκος Καζαντζάκης, αποφασίσαμε πως για την εφαρμογή αυτού του μοντέλου θα πρέπει να σχεδιάσουμε το αεροδρόμιο εξ αρχής. Έτσι μελετώντας αρχικά τα ανεμολογικά και επιβατικά στοιχεία καταλήξαμε σε βέλτιστη λύση την επέκταση του παλιού λοξού διαδρόμου και στα δυο άκρα. Στο νέο μαστερπλαν, σχεδιάσαμε εξ ολοκλήρου το πεδίο ελιγμών, τις θέσεις στάθμευσης των αεροσκαφών, τις σημάνσεις, τις θέσεις στάθμευσης των αυτοκινήτων και την σύνδεση του αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ. Για το νέο τερματικό κτίριο, ακολουθώντας την μέθοδο της γραμμικής παλινδρόμησης μπορέσαμε να βρούμε την επιβατική κίνηση του αεροδρομίου για το 2038 και έτσι να υπολογίσουμε τα εμβαδά των επιμέρους χώρων , πάντα με γνώμονα την εξοικονόμηση χώρου και την υβριδικοτητα. Επιπλέον εισαγάγαμε νέες τεχνολογίες οι οποίες θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν το φαινομενικά ακατόρθωτο: την ένωση των intra και extra Schengen επιβατών, ώστε να αποφύγουμε την επανάληψη εγκαταστάσεων. Έτσι το τερματικό κτήριο οργανώνεται σε τρία επίπεδα και έχει διάταξη κεντρικού κτηρίου με δακτύλους. Είναι μεταλλική κατασκευή, ενώ το στέγαστρο διαμορφώνεται από επάλληλα κυματιστά δοκάρια, που αλλάζουν ύψος και ένταση αναλόγως τον χώρο που στεγάζουν. | el |
heal.abstract | The main goal of this thesis was to design a new airport model, able to respond to the new trends of the airspace industry, hybrids. After having studied the current situation of Herakli-on’s airport, we decided that designing new infrastructure was necessary in order to carry out this alternative model. Initial-ly, we studied the area’s compass rose and the airports pas-senger ratings, thus concluding that the best solution would be to expand the existing runway from both ends. For the new masterplan the entire field was redesigned, aircraft parking spots, signage, as well as the car parking and the airport’s connection to the VOAK highway. For the new terminal, using linear regression, we estimated the passenger traffic for the year 2038 and then calculated the amount of space needed for each space of the building. By using new technologies, we managed to mix intra and extra Schengen passengers, in order to avoid repeating certain facil-ities. The terminal consists of three floors and is a central building with piers. It is a metal structure and the roof has consecutive wavy beams, whose height change, depending on the space they shelter. | en |
heal.advisorName | Γυφτόπουλος, Σταύρος | el |
heal.advisorName | Giftopoulos, Stavros | en |
heal.committeeMemberName | Σταυρίδου, Αθηνά | el |
heal.committeeMemberName | Stavridou, Athina | en |
heal.committeeMemberName | Μωραΐτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Moraitis, Constantinos | en |
heal.committeeMemberName | Μαρίνου, Γεωργία | el |
heal.committeeMemberName | Marinou, Georgia | en |
heal.committeeMemberName | Παγώνης, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Pagonis, Athanasios | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: