HEAL DSpace

Χαρακτηριστικά της ανθρώπινης παρουσίας σε δρόμους του Δήμου Ζωγράφου και σχεδιασμός διαμορφώσεων για την ελκυστικότητα και ασφάλεια κρίσιμων σημείων του Δικτύου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δουλιγέρη, Ελένη-Ευγενία el
dc.contributor.author Douligeri, Eleni-Evgenia en
dc.date.accessioned 2018-07-23T08:22:26Z
dc.date.available 2018-07-23T08:22:26Z
dc.date.issued 2018-07-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47374
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15600
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δήμος Ζωγράφου el
dc.subject Ανθρώπινη παρουσία el
dc.subject Πεζός el
dc.subject Ποδήλατο el
dc.subject Municipality of Zografou, Athens en
dc.subject Human presence en
dc.subject Pedestrians en
dc.subject Αστικό δίκτυο el
dc.subject Bikes en
dc.subject Urban Network en
dc.title Χαρακτηριστικά της ανθρώπινης παρουσίας σε δρόμους του Δήμου Ζωγράφου και σχεδιασμός διαμορφώσεων για την ελκυστικότητα και ασφάλεια κρίσιμων σημείων του Δικτύου el
dc.title Characteristics of human presence on the streets of the municipality of Zografou, Athens and planning of the street layout at critical points en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Πολιτική περιφερειακού σχεδιασμού el
heal.classification Χωροταξική πολιτική el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/eeae8248e5c85055c79353c7081dc4ca6b3e2f76
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-10
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στο Δήμο Ζωγράφου ο οποίος είναι ένας πυκνοδομημένος Δήμος του Λεκανοπεδίου της Αττικής με συμπαγή οικιστικό ιστό όπου κυριαρχούν οι πολυώροφες πολυκατοικίες, η υψηλή κυκλοφορία των οχημάτων, η έλλειψη χώρων στάθμευσης και ο κατακερματισμός του αστικού πρασίνου. Ταυτόχρονα, το οδικό του δίκτυο πάσχει κυρίως λόγω της έλλειψης ιεράρχησης, του μονολιθικού του προσανατολισμού προς το κέντρο της Αθήνας και των έντονων κλίσεων σε πληθώρα οδών, γεγονός που οφείλεται στη γειτνίαση του Δήμου με το όρος Υμηττός. Είναι προφανές, ότι όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν αρνητικά την κίνηση των πεζών. Με κεντρικό άξονα τα παραπάνω, συλλέχθηκαν και αναλύθηκαν στοιχεία που αφορούν την κίνηση των πεζών στο αστικό δίκτυο του Δήμου Ζωγράφου. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η απεικόνιση αυτών των δεδομένων σε χάρτες και ακολούθησε εκτενής ανάλυση των παραγόντων που πιθανότατα να επηρεάζουν την επιλογή των πεζών ως προς την πορεία που ακολουθούν (αν κινούνται επί του δρόμου ή του πεζοδρομίου), την ώρα και το δρόμο που επιλέγουν να κινηθούν. Με βάση λοιπόν τα συμπεράσματα που λήφθηκαν από την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, προτάθηκαν σχεδιασμοί και παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο οδικό και αστικό δίκτυο του Ζωγράφου προκειμένου να ενισχυθεί και ευνοηθεί η κίνηση των πεζών κατά μήκος των οδών του και να συντελέσουν σε μια πιο ελκυστική εικόνα του Δήμου και ταυτόχρονα βελτιώσουν την ασφάλεια των πεζών. el
heal.abstract This diploma thesis refers to the Municipality of Zografou, Athens which is a densely built-up Municipality of the Attica Basin with a compact residential structure where multi-storey blocks of flats, the high circulation of vehicles and the lack of parking spaces and green paths dominate. At the same time, the road network presents problems mainly because of the lack of hierarchy, the monolithic orientation towards the center of Athens and the intense inclines on many roads, due to the proximity of the Municipality with the mountain of Hymettus. Obviously, all of these factors have a negative effect on the pedestrian movement. Given the aforementioned, data concerning pedestrian movement in the urban network of the Municipality of Zografou, Athens was collected and analyzed. Consequently, this information was mapped, followed by an extensive analysis of the factors which are likely to influence the pedestrian's choice of movement (whether on the road or the pavement), the time and the route they choose to move. Based on the conclusions drawn from the analysis of the current situation, plans and interventions are being proposed that could be carried out on the road and urban network of Zografou in order to enhance the movement of pedestrians along its streets, to contribute to a more attractive image of the Municipality and, at the same time, to improve pedestrians’ safety. en
heal.advisorName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.committeeMemberName Φώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 112 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα