dc.contributor.author |
Καλλιμάνης, Απόστολος
|
el |
dc.contributor.author |
Kallimanis, Apostolos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-07-23T11:48:26Z |
|
dc.date.available |
2018-07-23T11:48:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47388 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15624 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Επιθεώρηση |
el |
dc.subject |
Δρόμος |
el |
dc.subject |
Επανδρωμένα |
el |
dc.subject |
Οχήματα |
el |
dc.subject |
Μοντέλο |
el |
dc.subject |
Drones |
en |
dc.subject |
Vehicles |
en |
dc.subject |
Routing |
en |
dc.subject |
Problems |
en |
dc.subject |
Inspection |
en |
dc.title |
Ανάπτυξη μοντέλου επιθεώρησης οδικών υποδομών με την χρήση μη επανδρωμένων οχημάτων |
el |
dc.title |
Development of a road infrastructure inspection model using unmanned aerial vehicle (UAV) Drone |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-10 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός μοντέλου επιθεώρησης οδικών υποδομών με τη χρήση μη επανδρωμένων αεροσκαφών (Drone). Στόχος της είναι η εύρεση του δικτύου των διαδρομών με το ελάχιστο κόστος για την επιθεώρηση των συγκεκριμένων οδικών υποδομών. Το πρότυπο που δημιουργείται διατυπώνεται ως πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων από μια προέλευση σε πολλούς προορισμούς, υπό περιορισμούς, όπως η διάρκεια λειτουργίας των μη επανδρωμένων οχημάτων, και η συνολική διάρκεια της επιθεώρησης. Για την επίλυση του προβλήματος εφαρμόζεται γενετικός αλγόριθμος ο οποίος παράγει λύσεις σε μικρούς υπολογιστικούς χρόνους. Για τη διερεύνηση της επιρροής ορισμένων παραμέτρων στη βέλτιστη λύση, πραγματοποιείται εκτεταμένη ανάλυση ευαισθησίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως το μέγεθος της μπαταρίας αποτελεί σημαντική παράμετρο για την επιλογή των διαδρομών. |
el |
heal.abstract |
The scope of this thesis is to develop a model for road infrastructure inspection using unmanned aerial vehicle (UAVs). The model finds optimal routes for the UAVs in order to minimize the inspection cost. The problem is formulated as a one-to-many vehicle routing problem under constraints such as route and inspection duration. To solve this problem, a genetic algorithm is implemented which generates solutions in small computing times. An extended sensitivity analysis is carried out in order to estimate the impact of parameters such as battery capacity on the generated solution. Results show that battery capacity is a significant factor in the solution process. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσιχριντζής, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
81 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|