HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου βελτιστοποίησης κατανομής πόρων για την επιδιόρθωση και συντήρηση των οδοστρωμάτων (σε μία διοικητική περιφέρεια)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γερονίκος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Geronikos, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2018-07-23T11:58:48Z
dc.date.available 2018-07-23T11:58:48Z
dc.date.issued 2018-07-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47389
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15656
dc.rights Default License
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Συντήρηση οδοστρώματος el
dc.subject Επισκευές en
dc.subject Οργάνωση εργοταξίου en
dc.subject Maintenance of pavements en
dc.subject Repair en
dc.subject Development of a model for optimizing en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου βελτιστοποίησης κατανομής πόρων για την επιδιόρθωση και συντήρηση των οδοστρωμάτων (σε μία διοικητική περιφέρεια) el
dc.title Development of a model for optimizing the allocation of resources in order to repair and maintenance of pavements. (in a municipality) en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οργάνωση εργοταξίου el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-10
heal.abstract H παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο το βέλτιστο προγραμματισμό των εργασιών συντήρησης εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Ο σκοπός του προγραμματισμού συντήρησης είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους και της όχλησης των οδηγών, η οποία θεωρήθηκε ότι προκαλείται από την καθυστέρηση συντήρησης και την αυξημένη φθορά του οδοστρώματος από τις διελεύσεις των οχημάτων. Για την επίλυση του προβλήματος, διατυπώνεται μοντέλο γραμμικού δυαδικού ακέραιου προγραμματισμού. Κατά τη διαμόρφωση του μοντέλου λήφθηκαν υπόψη περιορισμοί σχετικά με το διαθέσιμο προϋπολογισμό, το μέγιστο αριθμό των εργασιών που επιτρέπεται να πραγματοποιηθούν σε κάθε τμήμα ανά ημέρα, καθώς και τις διαθέσιμες εργατοώρες για την υλοποίησή τους. Για την αξιολόγηση του μοντέλου, πραγματοποιήθηκε εφαρμογή σε μέρος του αστικού οδικού δικτύου της Αλεξανδρούπολης, αποτελούμενου από 50 συνδέσμους. Επιλέχθηκαν συγκεκριμένα 4 είδη εργασιών συντήρησης για την επισκευή των προβλημάτων στα 50 τμήματα οδοστρώματος στις 30 μέρες του μήνα. Για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων, καθώς και για την επαλήθευση της ορθότητας του μοντέλου που διαμορφώθηκε, επιλύθηκαν σενάρια με διαφορετικά budget, και σενάρια με διαφορετικά βάρη στους συντελεστές της αντικειμενικής συνάρτησης. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτά έδειξαν ότι το μοντέλο προγραμματίζει τις εργασίες συντήρησης δίνοντας χρονική προτεραιότητα στην επέμβαση σε τμήματα με μεγάλο φόρτο κυκλοφορίας, ενώ επιλέγονται εργασίες με την καλύτερη σχέση κόστους - ωφέλειας. el
heal.abstract The present diploma thesis deals with the optimal scheduling of pavement maintenance activities. For this purpose, a binary integer programming model is designed, minimizing maintenance costs and driver nuisance, which is caused by increased pavement wear. The model takes into account several constraints, such as the available budget, the maximum number of tasks that may be performed at each roadway section per day and the available working hours. The model was tested on a part of the Alexandroupoli urban road network, consisting of 50 roadway sections. Specifically, four types of maintenance work were selected and a 30-day planning horizon was considered. In order to extract useful conclusions and to validate the model, scenarios with different budgets and various combinations of the objective function coefficients were solved. Results show that the model selects activities with best cost-benefit ratio and prioritizes segments with heavy traffic. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Τσιχριντζής, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 125 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής