dc.contributor.author | Σταματελάτος, Διονύσιος | el |
dc.contributor.author | Stamatelatos, Dionysios | en |
dc.date.accessioned | 2018-07-25T10:10:16Z | |
dc.date.available | 2018-07-25T10:10:16Z | |
dc.date.issued | 2018-07-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47425 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15757 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μαθηματικά | el |
dc.subject | Φυσική | el |
dc.subject | Διδασκαλία | el |
dc.subject | Έξυπνες κινητές συσκευές | el |
dc.subject | Mathematics | en |
dc.subject | Physics | en |
dc.subject | STEM | en |
dc.title | Η χρήση των έξυπνων κινητών συσκευών στην διδασκαλία των μαθηματικών και της φυσικής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Mobile communication systems in education | el |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2004144625 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-03 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια με την εμφάνιση των έξυπνων κινητών συσκευών (ΕΚΣ), δηλαδή των smartphones και των tablets, αρκετοί ερευνητές έχουν προτείνει την αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται βιβλιογραφική διερεύνηση των δυνατών χρήσεων των ΕΚΣ στην διδασκαλία των μαθηματικών και της φυσικής. Οι χρήσεις αυτές ταξινομούνται και παρουσιάζονται με παραδείγματα ώστε η παρούσα εργασία να αποτελέσει μια πηγή για τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους τα εργαλεία που τους προσφέρει η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, αφού αναφερθούν τα πλεονεκτήματα της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των ΕΚΣ παρουσιάζονται οι δυνατές χρήσεις τους στην διδασκαλία με την βοήθεια των βασικών εφαρμογών που έχουν όλες οι συσκευές. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι δυνατότητες αξιοποίησης των αισθητήρων που διαθέτουν οι ΕΚΣ κυρίως στο εργαστήριο της φυσικής. Ακολουθεί η παρουσίαση της καινοτόμου μεθόδου αξιολόγησης των μαθητών με την βοήθεια των ΕΚΣ τα οποία είτε με την απλή πρόσβασή τους στο διαδίκτυο είτε με την λήψη απλών εφαρμογών για Android ή iOS λειτουργικό μπορούν να μετατραπούν στα λεγόμενα clickers. Με την βοήθεια των clickers ο καθηγητής θέτει άμεσα ερωτήματα ή σφυγμομετρεί το κοινό των μαθητών θέτοντας ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών ή τύπου σωστού-λάθους και λαμβάνει επί τόπου τις απαντήσεις των μαθητών οι οποίες στην συνέχεια μετατρέπονται σε αντικείμενο συζήτησης στην τάξη. Τέλος, παρουσιάζεται η χρήση των ΕΚΣ στην διδασκαλία του μαθήματος των μαθηματικών στην τάξη με την βοήθεια αντίστοιχων εφαρμογών στους διάφορους κλάδους του μαθήματος όπως η άλγεβρα και η γεωμετρία. | el |
heal.abstract | In the recent years with the appearance of the smart portable devices (SPD), which means the smartphones and the tablets, many researchers have proposed their use in the educational procedure because of their various advantages. In this dissertation, a bibliographic exploration of the possible uses of the SPD’s in the teaching of mathematics and physics is made. These uses are categorized and presented with examples so that the present work is a source for teachers wishing to integrate in their teaching the tools offered by the rapid development of technology. In particular, after mentioning the advantages of the educational use of SPD’s, we present the possible uses in teaching with the help of the basic applications of these devices. Afterward we present the possibilities of utilizing the sensors of the SPD’s mainly in the Physics Laboratory. Following that, we present the innovative method of assessing students with the help of the SPD’s, which either by simply accessing the internet or by using simple applications for Android or iOS operating system, they can be converted into so-called clickers. With the help of clickers, the teacher directly queries or polls the audience of students by asking multiple choice questions or the correct type of question and receives the students’ replies on the spot, which then become the subject of discussion in the classroom. Finally, we present the use of the SPD’s in the class of mathematics with the help of corresponding applications in the various branches of the course, such as algebra and geometry. | en |
heal.advisorName | Βελέντζας, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδώνης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.committeeMemberName | Βελέντζας, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Φυσικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 100 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: