dc.contributor.author | Δαρεμάς, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Daremas, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2018-08-22T09:40:10Z | |
dc.date.available | 2018-08-22T09:40:10Z | |
dc.date.issued | 2018-08-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47439 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15662 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χάλυβες | el |
dc.subject | Ναυπηγικοί χάλυβες | el |
dc.subject | Συγκολλήσεις | el |
dc.subject | Εφελκυσμοί | el |
dc.subject | Μικρογραφίες | el |
dc.subject | A40 Steel | en |
dc.subject | AH36 Steel | en |
dc.subject | Welding | en |
dc.subject | NDT | en |
dc.subject | SEM | en |
dc.title | Συγκόλληση ναυπηγικών χαλύβων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική μηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-17 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρελήφθησαν δυο είδη χάλυβα τύπου Α40 και ΑΗ36.Έγινε η προετοιμασία τους και στη συνέχεια η συγκόλλησή τους με τη μέθοδο TIG.Στη συνέχεια έγιναν τα απαραίτητα NDT προκειμένου να φανεί η ποιότητα των συγκολλήσεων.Έπειτα κάναμε μηχανική προετοιμασία για να ετοιμάσουμε τα δοκίμια μας για το οπτικό μικροσκόπιο και για εφελκυσμούς.Τέλος αφού ακολουθήσαμε το WPS που δημιουργήσαμε διαπιστώσαμε ότι η μέθοδος συγκόλλησης TIG μπορεί να αντικαταστήσει τη μέθοδο συγκόλλησης βυθιζομένου τόξου. | el |
heal.abstract | This thesis examines the study and comparison of shipbuilding steels A40 and AH36 with electric arc TIG method, among and between these and their practice implementation (submerged arc welding). The steels which were used were sent by the Japanese shipyard Japan United Marine and the welds as well as the non- destructive tests have been applied to in APELLA S.A. To achieve the above objective, a sequence of processes was created and followed in accordance with the AWS and the specifications of the Japanese classification society NK, which welds made under class I. The aim of this study was the mechanical tests with minimal compression value the 80% of UTS. Finishing our study this expectancy was surpassed as the achievement as the 100% of UTS which confirmed with the non-destructive tests which were carried out in our welds. In conclusion, it was noticed that the welding of the shipbuilding steels A40 and AH36 with electric arc TIG method is acceptable and alternative of the submerged arc welding for the same materials. | en |
heal.advisorName | Φούρλαρης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Φούρλαρης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Χαλικιά, Ηλιάννα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαευθυμίου, Σπυρίδων | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλουργίας και Τεχνολογίας Υλικών. Εργαστήριο Μεταλλογνωσίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 106 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: