dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Αντωνία | el |
dc.contributor.author | Papadopoulou, Antonia | en |
dc.date.accessioned | 2018-08-22T10:57:53Z | |
dc.date.available | 2018-08-22T10:57:53Z | |
dc.date.issued | 2018-08-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47441 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15605 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κερατέα | el |
dc.subject | Λαυρεωτική | el |
dc.subject | Αθήνα | el |
dc.subject | Ποδηλατόδρομος | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Urban and traffic planning | en |
dc.subject | Development | el |
dc.subject | City section of Keratea | el |
dc.subject | Sustainable living conditions | el |
dc.subject | The future of the cities | el |
dc.title | Η Δημοτική ενότητα Κερατέας υπό κυκλοφοριακή και πολεοδομική θεώρηση | el |
dc.title | The municipal unit of Keratea under urban and traffic vision | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροταξία | el |
heal.classification | Περιφερειακός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.classification | Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-10 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η πρόταση πολεοδομικού και κυκλοφοριακού σχεδιασμού της Δημοτικής κοινότητας Κερατέας της Νοτιοανατολικής Αττικής. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής δίχως τον απαιτούμενο κυκλοφοριακό σχεδιασμό δημιουργεί αρκετά προβλήματα στους κατοίκους και τους επισκέπτες της. Μέσα από την μελέτη αυτή προτείνονται λύσεις αναβάθμισης της περιοχής, οι οποίες έχουν σαν στόχο την βελτίωση της εικόνας που παρουσιάζει σήμερα με παράλληλη βελτίωση της ποιότητας ζωής όχι μόνο των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών της. Βασικότερη αλλαγή θα είναι η προώθηση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης, όπως είναι το περπάτημα και το ποδήλατο. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί τον κεντρικό άξονα γύρω από τον οποίο κινείται το σύνολο της λογικής της εργασίας, η οποία θα αντανακλάται τόσο σε πολεοδομικό όσο και κυκλοφοριακό επίπεδο. Η πορεία η οποία ακολουθήθηκε κατά τη διαδικασία εκπόνησης της παρούσας εργασίας ξεκινάει από την περιγραφή και ανάλυση της σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης. Παραδείγματα πόλεων και δράσεων που αναδιαμορφώθηκαν στα πρότυπα της βιώσιμης ανάπτυξης αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία στηρίζεται η λογική της εργασίας και η οποία επιχειρεί να την υλοποιήσει και στην δημοτική ενότητα που μελετάται, λαμβάνοντας βέβαια υπόψη τις συνθήκες και τα δεδομένα που επικρατούν στον αστικό χώρο της Κερατέας. Η ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης της περιοχής μελέτης αποτέλεσε το επόμενο βήμα της συνολικής διαδικασίας της διπλωματικής. Η καταγραφή των δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή (γεωγραφική θέση, δημογραφικά χαρακτηριστικά, πολεοδομική και κυκλοφοριακή οργάνωση κλπ.) αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την μετέπειτα θεμελίωση των προτεινόμενων παρεμβάσεων. Επιπλέον γίνεται αναφορά και στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Λαυρεωτικής, στον οποίο εντάσσεται. Κάνοντας έναν γενικότερο απολογισμό των όσων ερευνήθηκαν κατά την υφιστάμενη κατάσταση, διαπιστώθηκε πως τα κύρια προβλήματα της πόλης της Κερατέας εντοπίζονται κατά βάση στον πολεοδομικό και κυκλοφοριακό τομέα. Η διαπίστωση και καταγραφή των κύριων προβλημάτων στην περιοχή μελέτης έδωσε το απαραίτητο έναυσμα για την παροχή προτάσεων σε επίπεδο πολεοδομίας και κυκλοφορίας. Οι παρεμβάσεις που προτείνονται έχουν ως στόχο αφενός να αποδώσουν ένα βιωσιμότερο περιβάλλον ζωής στους κατοίκους της Κερατέας μέσω μεταρρυθμίσεων σε επίπεδο πολεοδομικό (ενίσχυση πρασίνου, δημιουργία νέων εγκαταστάσεων κλπ.) όσο και κυκλοφοριακό (καθορισμός και ιεράρχηση δακτυλίων, ενίσχυση των δικτύων βιώσιμης κινητικότητας κλπ.). Αυτό που τελικά προκύπτει από το σύνολο της εργασίας και την προσπάθεια που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια αυτής είναι πως το μέλλον των πόλεων και το μέλλον των κατοίκων της σε αυτές στρέφεται γύρω από την ανάγκη για βιώσιμες συνθήκες ζωής. Πάνω σε αυτή την ανάγκη βασίζεται και η λογική της εργασίας αυτής για την πόλη της Κερατέας. Η περιοχή μελέτης, προκειμένου να βασιστεί σε ένα μέλλον αισιόδοξο ως προς την πορεία της στο χώρο και στο χρόνο, έχει ανάγκη από κίνητρα και σχέδια τα οποία να κινούνται προς την κατεύθυνση της αειφόρας ανάπτυξης, ξεκινώντας από τα βασικότερα θεμέλια της που είναι η πολεοδομική και κυκλοφοριακή οργάνωση. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται χάρτες που παρουσιάζουν αναλυτικά την υπάρχουσα κατάσταση της περιοχής μελέτης, όσο και τις προτάσεις παρεμβάσεων. Η επεξεργασία των χαρτών έγινε με το σχεδιαστικό πρόγραμμα AutoCAD 2015. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is to suggest an urban and traffic planning of the city of Keratea in southeast Attica. The residential development of the area without the required traffic planning, creates several problems for residents and visitors of the city. Through this study, solutions are proposed in order to upgrade the area, which are aimed to improve today’s image of the region while improving the quality of life not only of the residents but the visitors too. Most important change will be the promotion of alternative modes of transport such as walking and cycling. Urban development is the central axis of the thesis, which will be reflected in both urban and traffic organization. The assignment starts by portraying and analyzing the European city of today. These example of cities and their actions around sustainable development are being carefully taken into consideration for the process of this assignment and the final measures that will be taken in the city section of Keratea. The next step of this project is the analysis of the current situation of the studying area. By recording all the necessary information about the region (geographic location, population, economic standards, urban and traffic organization etc.) will help at the procedure of the recommendations. Furthermore reference is made to the close region of the municipality of Lavreotiki, in which Keratea is included. The main problems that have been detected during the study were mostly in urban and traffic organization. The recognition of the main problems of the region has given the incentive to provide recommendations in urban and traffic development. The recommendations that are being proposed aim to more sustainable living conditions for the residents of Keratea. In conclusion, after completing this thesis, the final inference is that the future of the cities and their citizens depends on the necessity for viable living conditions inside and outside the cities. And this is the main route on which the whole assignment for Keratea is based on. In order for the specific region to change, it is necessary to follow incentives and visions that are considered as sustainable, by starting from the basic areas of organization, and which is the urban and traffic development. At the end of the thesis, detailed maps shows the current situation of the studying region and suggest interventions. The design and processing of maps was done with the design program AutoCAD 2015. | en |
heal.advisorName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Στρατηγέα, Αναστασία | el |
heal.committeeMemberName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 150 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: