HEAL DSpace

Οικονομοτεχνική αξιολόγηση κόστους κατασκευής και χρήσης μεταξύ σήραγγας και ανοιχτής οδού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαχαραλάμπους, Νικόλαος el
dc.date.accessioned 2018-08-24T07:26:34Z
dc.date.available 2018-08-24T07:26:34Z
dc.date.issued 2018-08-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47446
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8423
dc.rights Default License
dc.subject Οικονομοτεχνική el
dc.subject Σήραγγα el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Κόστος el
dc.subject Αυτοκινητόδρομος el
dc.subject Underground en
dc.subject Tunnel en
dc.subject Analysis en
dc.subject Financial en
dc.subject Highways en
dc.title Οικονομοτεχνική αξιολόγηση κόστους κατασκευής και χρήσης μεταξύ σήραγγας και ανοιχτής οδού el
dc.contributor.department Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπογείων Έργων el
heal.type masterThesis
heal.classification Μηχανική el
heal.classification Οικονομικά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-05
heal.abstract Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η οικονομοτεχνική αξιολόγηση έργων υποδομής. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται η παρουσίαση των στοιχείων που συνθέτουν τα κόστη και τα οφέλη τόσο των επιφανειακών όσο και των υπόγειων χαράξεων εθνικών αυτοκινητοδρόμων, και επιχειρείται η σύγκριση αυτών. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται διάφορες μέθοδοι οικονομικής αξιολόγησης επενδύσεων, με ιδιαίτερη έμφαση να δίδεται σε αυτές που θα χρησιμοποιηθούν στην παρούσα εργασία. Στο δεύτερο μέρος, γίνεται μια εκτενέστερη παρουσίαση του κόστους ζωής των οδικών έργων. Λόγω της φύσης των έργων αυτών, αναλύεται εκτός από το άμεσα οικονομικό κόστος, το έμμεσα οικονομικό ή μη οικονομικό κόστος τους. Στη συνέχεια, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στο κόστος κατασκευής και συντήρησης των δύο πιθανών σεναρίων. Ακόμη, πραγματοποιείται η αντίστοιχη παρουσίαση και ανάλυση των ωφελειών που δύναται να προσφέρουν οι δύο πιθανές λύσεις, τόσο για τα οικονομικά οφέλη, όσο και για τα μη μετρήσιμα με οικονομικούς όρους οφέλη. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας, καταστρώνεται το πλαίσιο εντός του οποίου θα γίνει η ανάλυση, με την επιλογή των κατάλληλων τιμών και παραμέτρων, που καθορίζουν το κόστος ενός οδικού έργου. Ακόμη, επιχειρείται η οικονομική αξιολόγηση του επενδυτικού σχεδίου με τη χρήση σχετικών κριτηρίων (NPV) και με μεταβλητή ποσότητα αυτή του κυκλοφοριακού φόρτου. Έτσι, αναδεικνύεται το κατά περίπτωση όφελος της μίας λύσης έναντι της άλλης καθώς και η ευαισθησία συνολικά της επένδυσης στις μεταβολές του κυκλοφοριακού φόρτου μεταξύ των δύο σεναρίων. Ακόμα υπολογίζεται το σημείο ισορροπίας των δύο λύσεων ως προς την χιλιομετρική τους σχέση. el
heal.advisorName Μπενάρδος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος el
heal.committeeMemberName Δαμίγος, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 115
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής