dc.contributor.advisor |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.author |
Πιτσιρίκου, Ειρήνη Ι.
|
el |
dc.contributor.author |
Pitsirikou, Irini I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-07-19T08:10:12Z |
|
dc.date.available |
2011-07-19T08:10:12Z |
|
dc.date.copyright |
2011-07-15 |
- |
dc.date.issued |
2011-07-19 |
|
dc.date.submitted |
2011-07-15 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4748 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7423 |
|
dc.description |
109 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για τα φαινόμενα μετάδοσης θερμότητας
στις μηχανές εσωτερικής καύσης έχει ενταθεί μέσω των επιτυχών
προσομοιώσεων των θερμοδυναμικών κύκλων και των ερευνών των
θερμικών φορτίσεων σε διάφορες περιοχές μέσα στον θάλαμο καύσης. Το
ενδιαφέρον για ελαχιστοποίηση των απωλειών θερμότητας οδήγησε στους
κινητήρες χαμηλής απόρριψης θερμότητας (LHR). Στόχος των κινητήρων
αυτών είναι η εξάλειψη της ανάγκης χρήσης συστήματος ψύξης. Αυτό
επιτυγχάνεται μέσω της μόνωσης των τοιχωμάτων του κυλίνδρου, της
κυλινδροκεφαλής, των βαλβίδων και της κορώνας του εμβόλου. Στην
παρούσα εργασία μελετάται η επίδραση της μόνωσης των τοιχωμάτων του
κυλίνδρου στην απόκριση κινητήρα diesel κατά τη μεταβατική λειτουργία, μετά
από απότομη αύξηση του επιβαλλόμενου φορτίου. Επίσης, γίνεται
παραμετρική ανάλυση της επίδρασης διαφόρων τεχνικών χαρακτηριστικών
στην απόκριση του κινητήρα, με χρήση μονωτικού ή όχι, και συγκεκριμένα στη
διάδοση των βραχυπρόθεσμων εναλλαγών της θερμοκρασίας στα τοιχώματα
του κυλίνδρου. |
el |
dc.description.abstract |
In recent years, the interest for the heat transfer phenomena in internal
combustion engines has been greatly intensified through successful
simulations of thermodynamic cycles and investigations of thermal loading at
critical areas in the combustion chamber components. The increasing interest
in minimizing heat loss led to the low-heat rejection (LHR, or sometimes
loosely termed ‘adiabatic’) diesel engine. The objective of a low-heat rejection
cylinder is to ultimately eliminate the need for a cooling system. This is
achieved through insulation of the cylinder walls, piston crown, cylinder head,
or valves. The present work investigates the effect of cylinder wall insulation
during the transient operation of the engine, particularly after a ramp increase
in load. In addition, a parametrical analysis is carried out referring to the effect
of different technical characteristics on the engine response, with the use of
insulation material or not, and specifically on the propagation of the short-term
temperature variations during transient operation after a ramp increase in
load. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ειρήνη Ι. Πιτσιρίκου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μόνωση |
el |
dc.subject |
Πλάτος θερμοκρασιακής ταλάντωσης |
el |
dc.subject |
Μέση θερμοκρασία αερίων |
el |
dc.subject |
Βάθος απόσβεσης θερμοκρασιακής ταλάντωσης |
el |
dc.subject |
Μεταβατική λειτουργία |
el |
dc.subject |
Κινητήρες χαμηλής απόρριψης θερμότητας |
el |
dc.subject |
transient operation |
en |
dc.subject |
PSZ |
en |
dc.subject |
SN |
en |
dc.subject |
Mean gas temperature |
en |
dc.subject |
Amplitude of temperature swing |
en |
dc.subject |
Depth at swing die out |
en |
dc.title |
Θερμοκρασιακές ταλαντώσεις στα τοιχώματα μονωμένου κινητήρα diesel κατά τη μεταβατική λειτουργία |
el |
dc.title.alternative |
Study of the short-term
cylinder wall temperature oscillations during transient operation of a turbo-charged
diesel engine with various insulation schemes |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-07-12 |
- |
dc.date.modified |
2011-07-15 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-07-19 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-07-19 |
- |