HEAL DSpace

Θερμοκρασιακές ταλαντώσεις στα τοιχώματα μονωμένου κινητήρα diesel κατά τη μεταβατική λειτουργία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Πιτσιρίκου, Ειρήνη Ι. el
dc.contributor.author Pitsirikou, Irini I. en
dc.date.accessioned 2011-07-19T08:10:12Z
dc.date.available 2011-07-19T08:10:12Z
dc.date.copyright 2011-07-15 -
dc.date.issued 2011-07-19
dc.date.submitted 2011-07-15 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4748
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7423
dc.description 109 σ. el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για τα φαινόμενα μετάδοσης θερμότητας στις μηχανές εσωτερικής καύσης έχει ενταθεί μέσω των επιτυχών προσομοιώσεων των θερμοδυναμικών κύκλων και των ερευνών των θερμικών φορτίσεων σε διάφορες περιοχές μέσα στον θάλαμο καύσης. Το ενδιαφέρον για ελαχιστοποίηση των απωλειών θερμότητας οδήγησε στους κινητήρες χαμηλής απόρριψης θερμότητας (LHR). Στόχος των κινητήρων αυτών είναι η εξάλειψη της ανάγκης χρήσης συστήματος ψύξης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της μόνωσης των τοιχωμάτων του κυλίνδρου, της κυλινδροκεφαλής, των βαλβίδων και της κορώνας του εμβόλου. Στην παρούσα εργασία μελετάται η επίδραση της μόνωσης των τοιχωμάτων του κυλίνδρου στην απόκριση κινητήρα diesel κατά τη μεταβατική λειτουργία, μετά από απότομη αύξηση του επιβαλλόμενου φορτίου. Επίσης, γίνεται παραμετρική ανάλυση της επίδρασης διαφόρων τεχνικών χαρακτηριστικών στην απόκριση του κινητήρα, με χρήση μονωτικού ή όχι, και συγκεκριμένα στη διάδοση των βραχυπρόθεσμων εναλλαγών της θερμοκρασίας στα τοιχώματα του κυλίνδρου. el
dc.description.abstract In recent years, the interest for the heat transfer phenomena in internal combustion engines has been greatly intensified through successful simulations of thermodynamic cycles and investigations of thermal loading at critical areas in the combustion chamber components. The increasing interest in minimizing heat loss led to the low-heat rejection (LHR, or sometimes loosely termed ‘adiabatic’) diesel engine. The objective of a low-heat rejection cylinder is to ultimately eliminate the need for a cooling system. This is achieved through insulation of the cylinder walls, piston crown, cylinder head, or valves. The present work investigates the effect of cylinder wall insulation during the transient operation of the engine, particularly after a ramp increase in load. In addition, a parametrical analysis is carried out referring to the effect of different technical characteristics on the engine response, with the use of insulation material or not, and specifically on the propagation of the short-term temperature variations during transient operation after a ramp increase in load. en
dc.description.statementofresponsibility Ειρήνη Ι. Πιτσιρίκου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μόνωση el
dc.subject Πλάτος θερμοκρασιακής ταλάντωσης el
dc.subject Μέση θερμοκρασία αερίων el
dc.subject Βάθος απόσβεσης θερμοκρασιακής ταλάντωσης el
dc.subject Μεταβατική λειτουργία el
dc.subject Κινητήρες χαμηλής απόρριψης θερμότητας el
dc.subject transient operation en
dc.subject PSZ en
dc.subject SN en
dc.subject Mean gas temperature en
dc.subject Amplitude of temperature swing en
dc.subject Depth at swing die out en
dc.title Θερμοκρασιακές ταλαντώσεις στα τοιχώματα μονωμένου κινητήρα diesel κατά τη μεταβατική λειτουργία el
dc.title.alternative Study of the short-term cylinder wall temperature oscillations during transient operation of a turbo-charged diesel engine with various insulation schemes en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-07-12 -
dc.date.modified 2011-07-15 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-07-19 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-07-19 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής