HEAL DSpace

Αξιολόγηση κριτηρίου αστοχίας σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων κατά FAA

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσιλιγιάννη, Ιωάννα el
dc.contributor.author Tsiligianni, Ioanna en
dc.date.accessioned 2018-09-04T08:54:52Z
dc.date.available 2018-09-04T08:54:52Z
dc.date.issued 2018-09-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47493
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15773
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εύκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Αξιολόγηση κριτηρίου αστοχίας el
dc.subject Μοντέλα αστοχίας el
dc.subject Σχεδιασμός εύκαμπτου οδοστρώματος αεροδρομίου el
dc.subject Flexible airport pavements en
dc.subject Failure criteria evaluation en
dc.subject Fatigue failure models en
dc.subject Flexible pavement design en
dc.subject FAA en
dc.title Αξιολόγηση κριτηρίου αστοχίας σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων κατά FAA el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα αεροδρομίων el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-19
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εξέλιξη του κριτηρίου αστοχίας που χρησιμοποιείται στο σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, μέσω της μεθόδου της FAA. Εν προκειμένω, παρουσιάζεται η μετάβαση από την εμεπιρική μέθοδο σχεδιασμού στην εξέλιξη της αναλυτικής μεθόδου, που χρησιμοποιείται σήμερα. Διενεργήθηκε σύγκριση των βασικών αρχών των μοντέλων αστοχίας, όπως αυτά εξελίχθηκαν, που χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό, ενώ πραγματοποιήθηκε ενδεικτικό παράδειγμα σχεδιασμού εύκαμπτης διατομής οδοστρώματος. Για περαιτέρω εμβάθυνση στις αρχές των μοντέλων αστοχίας, υλοποιήθηκε προκαταρκτική ανάλυση ευαισθσίας των μοντέλων αστοχίας για την ασφαλτική στρώση καθώς και σύγκριση των μοντέλων αστοχίας γι8α μεταβολή ορισμένων παραμέτρων αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και ορισμένα ενδεικτικά συμπεράσματα που προέκυψαν από μελέτη. el
heal.abstract The present diploma thesis demonstrates the evolution of the existing failure criteria on which the design of flexible airport pavements is based, according to FAA design method. In particular, the transition from the empirical based FAA method to a new pavement design methodology is presented. The basic principles of existing fatigue failure models are compared to the ones of the energy based models through a pre- liminary investigation, while an indicative flexible pavement example is conducted us- ing both fatigue models. For further consideration, a preliminary sensitivity analysis is implemented regarding hot mix asphalt fatigue model as well as a comparison of fa- tigue models based on the variation of particular model parameters. In conclusion, results and suggestions are provided through this study. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 90 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα