dc.contributor.author | Τσιλιγιάννη, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Tsiligianni, Ioanna | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-04T08:54:52Z | |
dc.date.available | 2018-09-04T08:54:52Z | |
dc.date.issued | 2018-09-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47493 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15773 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εύκαμπτα οδοστρώματα | el |
dc.subject | Αξιολόγηση κριτηρίου αστοχίας | el |
dc.subject | Μοντέλα αστοχίας | el |
dc.subject | Σχεδιασμός εύκαμπτου οδοστρώματος αεροδρομίου | el |
dc.subject | Flexible airport pavements | en |
dc.subject | Failure criteria evaluation | en |
dc.subject | Fatigue failure models | en |
dc.subject | Flexible pavement design | en |
dc.subject | FAA | en |
dc.title | Αξιολόγηση κριτηρίου αστοχίας σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων κατά FAA | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδοστρώματα αεροδρομίων | el |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-19 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εξέλιξη του κριτηρίου αστοχίας που χρησιμοποιείται στο σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, μέσω της μεθόδου της FAA. Εν προκειμένω, παρουσιάζεται η μετάβαση από την εμεπιρική μέθοδο σχεδιασμού στην εξέλιξη της αναλυτικής μεθόδου, που χρησιμοποιείται σήμερα. Διενεργήθηκε σύγκριση των βασικών αρχών των μοντέλων αστοχίας, όπως αυτά εξελίχθηκαν, που χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό, ενώ πραγματοποιήθηκε ενδεικτικό παράδειγμα σχεδιασμού εύκαμπτης διατομής οδοστρώματος. Για περαιτέρω εμβάθυνση στις αρχές των μοντέλων αστοχίας, υλοποιήθηκε προκαταρκτική ανάλυση ευαισθσίας των μοντέλων αστοχίας για την ασφαλτική στρώση καθώς και σύγκριση των μοντέλων αστοχίας γι8α μεταβολή ορισμένων παραμέτρων αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και ορισμένα ενδεικτικά συμπεράσματα που προέκυψαν από μελέτη. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis demonstrates the evolution of the existing failure criteria on which the design of flexible airport pavements is based, according to FAA design method. In particular, the transition from the empirical based FAA method to a new pavement design methodology is presented. The basic principles of existing fatigue failure models are compared to the ones of the energy based models through a pre- liminary investigation, while an indicative flexible pavement example is conducted us- ing both fatigue models. For further consideration, a preliminary sensitivity analysis is implemented regarding hot mix asphalt fatigue model as well as a comparison of fa- tigue models based on the variation of particular model parameters. In conclusion, results and suggestions are provided through this study. | en |
heal.advisorName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 90 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: