dc.contributor.author | Νικολάου, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Nikolaou, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-04T09:26:34Z | |
dc.date.available | 2018-09-04T09:26:34Z | |
dc.date.issued | 2018-09-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47497 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15659 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδικά ατυχήματα | el |
dc.subject | Δείκτης ανθρώπινης ανάπτυξης | el |
dc.subject | Επιβατοχιλιόμετρα | el |
dc.subject | Οικονομική κρίση | el |
dc.subject | Γραμμικό μικτό μοντέλο | el |
dc.subject | Road fatalities | en |
dc.subject | Human development index | en |
dc.subject | Passenger-kilometers | en |
dc.subject | Economic crisis | en |
dc.subject | Linear mixed models | en |
dc.title | Οικονομικοί, κοινωνικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής της οδικής ασφάλειας στην περίοδο της κρίσης στην Ευρώπη | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διαχείριση κυκλοφορίας | el |
heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-18 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι να διερευνηθούν οι οικονομικοί, κοινωνικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής της οδικής ασφάλειας στην περίοδο της κρίσης στην Ευρώπη. Για την ανάλυση αναπτύχθηκε μία βάση δεδομένων που περιελάμβανε στοιχεία για τον δείκτη ανθρώπινης ανάπτυξης (HDI), τις αυτοκτονίες, τα διανυόμενα επιβατοχιλιόμετρα και τον αριθμό των νεκρών στα οδικά ατυχήματα για τα κράτη της Ευρώπης τη χρονική περίοδο 2006-2015. Εφαρμόστηκαν Γραμμικά Μικτά Μοντέλα τόσο για το σύνολο των κρατών όσο και για τις ομάδες κρατών που επιλέχθηκαν (χαμηλή οικονομική επίδοση, μεγάλες χώρες, υψηλή οικονομική επίδοση). Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι ο δείκτης ανθρώπινης ανάπτυξης (HDI) έχει την μεγαλύτερη επιρροή και διαπιστώθηκε ότι η αύξηση του συσχετίζεται με τη μείωση του αριθμού των νεκρών στα οδικά ατυχήματα. Επιπλέον, η εξέλιξη της οικονομίας επιδρά στην εξέλιξη των οδικών ατυχημάτων περισσότερο από τους κοινωνικούς και τους συγκοινωνιακούς δείκτες. Μετά την οικονομική κρίση η επίδραση της οικονομίας είναι ακόμα μεγαλύτερη. Όσον αφορά στα διανυόμενα επιβατοχιλιόμετρα, παρατηρείται αύξηση της σχετικής επιρροής στον αριθμό των νεκρών στα οδικά ατυχήματα την περίοδο μετά την οικονομική κρίση. | el |
heal.abstract | The objective of this Diploma Thesis is to investigate the impact of economic, social and transport indicators on road safety during the crisis period in Europe. For this analysis a database containing Human Development Index (HDI), suicides, passenger-kilometers and road fatalities for European states for 2006-2015 was developed. Linear Mixed Models were developed and applied for all European states tested and also for the different group of states that were selected (low economic performance, largest countries, high economic performance). The results led to the conclusion that Human Development Index has the most important impact and its increase leads to road fatalities decrease. Moreover, the evolution of the economy affects the development of road accidents more than social and transport indicators. After the economic crisis, the impact of the economy is even higher. Concerning passenger-kilometers there is an increase in the relative impact on the number of road fatalities after the economic crisis. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: