dc.contributor.author | Μπαρακάρη, Σίση | el |
dc.contributor.author | Barakari, Sissy | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-04T10:33:15Z | |
dc.date.available | 2018-09-04T10:33:15Z | |
dc.date.issued | 2018-09-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47505 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15778 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject | Educational software | en |
dc.subject | Θεωρίες μάθησης | el |
dc.subject | Διαταραχές αυτιστικού φάσματος | el |
dc.subject | Moυσικοθεραπεία | el |
dc.subject | Διεπαφή χρήστη | el |
dc.subject | Theories of learning | en |
dc.subject | Autism spectrum disorders | en |
dc.subject | Music therapy | en |
dc.subject | User interface | en |
dc.title | Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού με τη μορφή ψηφιακής πλατφόρμας για παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τους γονείς τους με χρήση στοιχείων μουσικοθεραπείας | el |
dc.title | Design and development of educational software in form of a direct digital platform for children with autism spectrum disorders and their parents using principles which comes from music therapy | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.generalDescription | e-mail επικοινωνίας: sisbargr@yahoo.com | el |
heal.classification | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
heal.classification | Educational software | en |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/9d44df8c9b5e69e287436be61961b16d72770181 | |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unescothes/C01283 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-02-12 | |
heal.abstract | Ο αυτισμός είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή, που αφορά σε υψηλό ποσοστό του παιδικού πληθυσμού και παρουσιάζει όλο και αυξανόμενη συχνότητα εμφάνισης. Η πρώιμη παρέμβαση και η υποστήριξη των παιδιών που πάσχουν από διαταραχές αυτιστικού φάσματος είναι μείζονος σημασίας, ενώ παρουσιάζει ιδιαίτερα ελλείμματα στη χώρα μας. Παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα, δεν υπάρχει πλήρης θεραπεία για τον αυτισμό, έχουν αναπτυχθεί θεραπευτικές προσεγγίσεις και προγράμματα παρέμβασης, που εστιάζουν στη συμπτωματική αντιμετώπιση του αυτισμού και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων αυτών και των οικογενειών τους. Η μουσικοθεραπεία αποτελεί μία αναπτυσσόμενη εναλλακτική μορφή θεραπείας, που αξιοποιεί τις θεραπευτικές ιδιότητες της μουσικής και απευθύνεται σε παιδιά και ενήλικες με ιδιαίτερες κλινικές, μαθησιακές, αναπτυξιακές, κοινωνικές και ψυχολογικές ανάγκες. Οι εναλλακτικές μορφές θεραπείας μέσω τέχνης και ειδικότερα η μουσικοθεραπεία εντάσσονται, τα τελευταία χρόνια, στα προγράμματα των κέντρων ημέρας και των ειδικών σχολείων. Η εκπαιδευτική τεχνολογία και ο σχεδιασμός λογισμικού για εκπαιδευτικές ανάγκες παρουσιάζουν ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Στο σχεδιασμό εκπαιδευτικού λογισμικού, βαρύνουσας σημασίας είναι η αξιοποίηση των αρχών και των ιδιαίτερων στοιχείων που αντλούνται από τις θεωρίες μάθησης. Στην παρούσα διπλωματική εργασία αποτυπώνεται η αρχική ιδέα και γίνεται μία πρώτη προσπάθεια υλοποίησης μίας άμεσα προσβάσιμης ψηφιακής πλατφόρμας, που απευθύνεται σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τους γονείς τους, χρησιμοποιεί μεθόδους, που αντλούνται από τη μουσικοθεραπεία, με στόχο να λειτουργεί ως βοηθητικό συμπληρωματικό εργαλείο στη διαδικασία μουσικοθεραπείας ή μουσικής εκπαίδευσης. Περιγράφονται αναλυτικά όλα τα στάδια, από την αρχική σύλληψη της ιδέας μέχρι το σχεδιασμό και την τελική υλοποίηση της εφαρμογής. | el |
heal.abstract | Autism is a neurodevelopmental disorder concerning a high paediatric population rate and is increasingly appearing on young children. Its immediate intervention and accurate support to autism spectrum disorders are of major importance; however, it appears that the Greek society faces considerable deficiencies in dealing the matter. According to scientific studies there is no full therapy for autism. However, treatment approaches and methods as well as intervention programs have been developed which focus on symptomatic alleviation and relief of the patients and their families. Music therapy is a developing alterative form of treatment which makes use of the music’s therapeutic attributes and addresses to children and adults with special clinic, learning, developing, social and psychological needs. The alternative forms of treatment through art and especially music therapy are integrated in the curriculum of special institutes and schools. The educational technology and the software development for educational needs have been increasingly developing for the last years. In the design of the educational software, the most important factor is the exploitation of the principles that they derive from learning theories. This thesis depicts an attempt to design and develop a direct digital platform for children with autism spectrum disorders and their parents using methods which comes from music therapy and aims that it will be used as supplementary tool in the music therapy and music education. It describes in detail all the stages from the initial idea till the design and the development of the application. | en |
heal.advisorName | Κουτσούρης, Δημήτριος | el |
heal.advisorName | Koutsouris, Dimitrios | en |
heal.committeeMemberName | Κουτσούρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Τσανάκας, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 143 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: