HEAL DSpace

Μεθοδολογία αξιολόγησης του βαθμού επικινδυνότητας ισόπεδων κόμβων σε υπεραστικές οδούς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ματράγκος, Βασίλειος el
dc.contributor.author Matragkos, Vasileios en
dc.date.accessioned 2018-09-10T10:20:45Z
dc.date.available 2018-09-10T10:20:45Z
dc.date.issued 2018-09-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47560
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15776
dc.rights Default License
dc.subject Βαθμολόγηση ισόπεδων κόμβων el
dc.subject Λογισμικό ισόπεδων κόμβων el
dc.subject Ασφάλεια ισόπεδων κόμβων el
dc.subject Intersection evaluation en
dc.subject Intersection computer software el
dc.subject Intersection safety el
dc.title Μεθοδολογία αξιολόγησης του βαθμού επικινδυνότητας ισόπεδων κόμβων σε υπεραστικές οδούς el
dc.title Methodology of evaluating the hazard level in intersections of rural roads en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοποιία el
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.classification Road safety en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-19
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η αναζήτηση μίας αποτελεσματικής μεθόδου, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στον Ερευνητή να αξιολογεί, να βαθμολογεί και να κατατάσσει τους Ισόπεδους Κόμβους ενός οδικού δικτύου με κύριο κριτήριο την ασφάλεια. Προκειμένου να υλοποιηθεί αυτή η μέθοδος έγινε διερεύνηση της Βιβλιογραφίας, έτσι ώστε να βρεθούν οι πλέον εύστοχες έρευνες που α-φορούν τους Ισόπεδους Κόμβους και συλλέχθηκαν τα θεωρητικά στοιχεία που κρίθηκαν χρήσιμα για την υλοποίηση της μεθόδου. Στη συνέχεια έγινε μια επιτυχής προσπάθεια μαθηματικοποίησης της μεθόδου και δημιουργήθηκε ένα κατάλληλο λογισμικό σε περιβάλλον Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί τους Ισόπεδους Κόμβους εξάγοντας μια βαθμολογία, που δηλώνει το πόσο ασφαλείς ή επικίνδυνοι είναι. Τα βασικά πλεονεκτήματα που παρουσιάζει η μέθοδος αυτή είναι η ταχύτητα και η ευελιξία της, αφού με ελάχιστα και όχι δύσκολα στη συλλογή δεδομένα, ο χρήστης θα είναι σε θέση να βγάλει συμπεράσματα για την ασφάλεια ενός κόμβου. Επίσης με τη συγκεκριμένη μέθοδο έγινε όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα μια προσπάθεια δημιουργίας μιας μονάδας μέτρησης της ασφάλειας των Ισόπεδων Κόμβων και διαχωρισμού των διαστημάτων ασφαλείας. Το βασικό μειονέκτημα της μεθόδου είναι η ακρίβεια, αφού καμία μαθηματική και αριθμητική μέθοδος δεν είναι δυνατόν να συγκριθεί επάξια με τον ανθρώπινο παράγοντα. Για τη διατύπωση ασφαλέστερων συμπερασμάτων, απαιτείται η διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας, κυρίως με την εισαγωγή του ανθρώπινου παράγοντα. el
heal.abstract The objective of this diploma thesis is the research of an effective method, which will allow the Designer to evaluate, rank and classify the Intersections of a road network with main criterion the road safety. In order to implement this method, we investigated the Bibliography in order to find the most accurate surveys concerning Intersections and to collect the theoretical data considered useful for the implementation of the method. Then an attempt was made with success to mathematize the method and create a suitable software application that has the ability to evaluate Intersections by extracting a score indicating how safe or dangerous they are. The basic advantages of this method are its speed and flexibility, since with little and no hard to collect data, the user will be able to make conclusions about the safety of an Intersection. Also, with this method, an attempt was made to create a unit of measure for the safety of Intersections and to separate the safety intervals. The main disadvantage of the method is accuracy, since no mathematical and numerical method can be compared with the human factor. In order to make safer conclusions, further research is required, mainly by introducing the human factor. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.advisorName Μερτζάνης, Φώτης el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 306 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής