dc.contributor.author | Χαρίτος, Θεοφάνης![]() |
el |
dc.contributor.author | Charitos, Theofanis![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2018-09-12T10:21:59Z | |
dc.date.available | 2018-09-12T10:21:59Z | |
dc.date.issued | 2018-09-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47570 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15796 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας | el |
dc.subject | Ιατρική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Επιμορφωτική ψυχαγωγία | el |
dc.subject | Serious games | en |
dc.subject | E-Learning | el |
dc.subject | Healthcare games | el |
dc.subject | Educational entertainment | el |
dc.title | Εφαρμογές των serious games στον χώρο της υγείας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιοϊατρική τεχνολογία και εμβιομηχανική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/889a79cd27f1653c233596d2ccc86569e4e1aae5 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-03 | |
heal.abstract | O άνθρωπος καθ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας του, είχε μια στενή σχέση με τα παιχνίδια. Παίζει για να ψυχαγωγηθεί, να ξεφύγει από την καθημερινότητα και πάνω απ’όλα για να κερδίσει. Ο σημαντικός ρόλος των παιχνιδιών και των θετικών επιδράσεων που έχουν στον άνθρωπο, σε κάθε στάδιο της ζωής του, αποτέλεσαν τα θεμέλια της δημιουργίας των Serious Games, εφαρμογών που έχουν κύριο σκοπό την εκπαίδευση-εξάσκηση του χρήστη καθώς και την παράλληλη ψυχαγωγία του. Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση των εφαρμογών αυτών υποστηρίζεται με τη χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών στον χώρο του σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών, βελτιώνοντας αισθητά την ποιότητα και ρεαλιστικότητά τους. Τα Serious Games χρησιμοποιούνται πλέον σε πολλούς τομείς. Στον τομέα της Υγείας γνωρίζουν ιδιαίτερη ανάπτυξη έχοντας αξιόλογη και ενδιαφέρουσα προσφορά. Απευθύνονται σε ασθενείς αλλά και σε υγιή άτομα, έχοντας ως στόχο την ενημέρωση, εκπαίδευση, αποκατάσταση ή εξάσκηση. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών για την Υγεία, τα οποία εκμεταλλεύονται τη δυνατότητα προσομοίωσης ρεαλιστικών παθήσεων, ασθενειών ή καταστάσεων καθώς και αξιολόγησης της προόδου. Τα άμεσα ή έμμεσα σωματικά και ψυχολογικά οφέλη τους, ωθούν τις εταιρείες ανάπτυξης Serious Games στη δημιουργία νέων εφαρμογών που αποσκοπούν στην κάλυψη υπαρχόντων αλλά και μελλοντικών ιατρικών αναγκών. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι οι εφαρμογές των Serious Games στην Υγεία, η ανάλυση των χαρακτηριστικών και της προσφοράς τους καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες ανήκουν. Επιπλέον, ο γενικός ορισμός των Serious Games, η επεξήγηση της δομή τους, οι απαιτήσεις για τη δημιουργία και χρήση τους παρέχουν το αναγκαίο γνωσιακό υπόβαθρο για την αξιολόγηση και σύγκριση ορισμένων διαδεδομένων εφαρμογών τους. | el |
heal.abstract | Throughout mankind’s history, a powerful bond has been formed between man and games. The purpose of playing games is to have fun, escape our everyday life and above all, to win. Games play an important role in every stage of human life. Having as a basis their positive results and benefits, Serious Games were created. The main goal of their applications is educating and training the user while keeping him entertained. The continuously growing need of these applications is being addressed with the help of cutting-edge technologies in video game design, that improve the quality of the games, making them more realistic. Serious Games are being used in multiple fields. Healthcare is one of the most promising and rapidly growing fields as far as their usage and contribution is concerned. There are games targeted for patients and/or healthy individuals with the purpose of education, training or rehabilitation. Currently, a wide variety of healthcare games is available, that takes advantage of progress monitoring and the ability to simulate realistically diseases, disabilities or complex medical situations. Their direct and indirect physical and mental benefits encourage Serious Game development companies to create new applications that cover existing as well as future medical needs. The purpose of this thesis is to analyse the applications of Serious Games in Healthcare, their characteristics, their contribution as well as the categories that they fall into. Furthermore, the detailed definition of Serious Games, the explanation of their structure, the development and usage requirements are deemed necessary as background information in order to compare and evaluate a number of their popular applications. | en |
heal.advisorName | Κουτσούρης, Δημήτριος - Διονύσιος | el |
heal.committeeMemberName | Κουτσούρης, Δημήτριος - Διονύσιος | el |
heal.committeeMemberName | Πρέντζα, Α. | el |
heal.committeeMemberName | Ματσόπουλος, Γ. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών. Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: