dc.contributor.author | Βαρδάκας, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Vardakas, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-13T09:59:46Z | |
dc.date.available | 2018-09-13T09:59:46Z | |
dc.date.issued | 2018-09-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47580 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15788 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Στατιστική ανάλυση | el |
dc.subject | Εξόρυξη δεδομένων | el |
dc.subject | Συσταδοποίηση | el |
dc.subject | Αλγόριθμος | el |
dc.subject | Δεξαμενόπλοια χημικών προϊόντων | el |
dc.subject | Statistical analysis | en |
dc.subject | Data mining | en |
dc.subject | Clustering | en |
dc.subject | Chemical tanker | en |
dc.subject | k-medoids | en |
dc.title | Στατιστική ανάλυση ναυτικών ατυχημάτων σε πλοία Chemical Tanker και εφαρμογή αλγορίθμου εξόρυξης δεδομένων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτικά ατυχήματα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-27 | |
heal.abstract | Η ασφαλής λειτουργία των πλοίων αποτελεί το σημαντικότερο σύγχρονο ναυτιλιακό μελέτημα, αφού καθορίζει τόσο την επιτυχή μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων όσο και τη διατήρηση της περιβαλλοντικής ισορροπίας. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελούν τα ναυτικά ατυχήματα σε πλοία μεταφοράς χημικών προϊόντων (chemical tankers), οι συνέπειες των οποίων μπορούν να αποβούν καταστροφικές τόσο για το ίδιο το πλοίο, όσο και για το πλήρωμα και το περιβάλλον. Χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα ατυχημάτων που αντλήθηκαν από τη βάση δεδομένων της Sea Web, τα οποία ταξινομήθηκαν και αναλύθηκαν στατιστικά. Αρχικά, η στατιστική ανάλυση καθορίστηκε ως πραγματοποιήσιμη, μέσω της εφαρμογής της μεθόδου στατιστικού ελέγχου Χ2, η οποία υπέδειξε υψηλή συσχέτιση των δεδομένων με τον τύπο του ατυχήματος. Στη συνέχεια, βάσει της στατιστικής ανάλυσης, παράχθηκαν διαγράμματα κατανομής ατυχημάτων και συχνοτήτων. Η μελέτη επικεντρώθηκε σε ατυχήματα που τοποθετούνται στη χρονική περίοδο 1997-2016, έτσι ώστε η ανάλυση και τα αποτελέσματα που αυτή εξάγει να μπορούν να έχουν συμβατότητα με πλοία που λειτουργούν σήμερα. Τέλος, έγινε εφαρμογή ενός αλγορίθμου εξόρυξης δεδομένων (data mining). Για την εξόρυξη των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της Ανάλυσης Συστάδων (clustering). | el |
heal.abstract | The safe operation of ships is the most important modern maritime study, since it determines both the successful transport of people and products and the preservation of the environmental balance. The subject of this research are marine accidents on chemical tankers, the consequences of which can be detrimental to the ship as well as to the crew and the environment. We used accident data derived from the Sea Web database, which were sorted and statistically analyzed. Initially, the statistical analysis was determined to be achievable through the implementation of the X2 statistical control method, which indicated a high correlation of the data with the type of accident. Subsequently, based on the statistical analysis, accident and frequency distribution diagrams were produced. The study has focused on accidents that occured between 1997 and 2016, so that the analysis and the results it exposes can be compatible with ships operating today. Finally, a data mining algorithm was implemented. The data mining method that was used is clustering. | en |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γκίνης, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κώστας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: