HEAL DSpace

Διερεύνηση της ακουστικής σε θεατρικές σκηνές στην Ελλάδα του 20ου και 21ου αιώνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πετρόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Λουίζος, Βασίλειος el
dc.contributor.author Petropoulos, Georgios en
dc.contributor.author Louizos, Vasileios en
dc.date.accessioned 2018-09-14T09:05:16Z
dc.date.available 2018-09-14T09:05:16Z
dc.date.issued 2018-09-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47587
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15932
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ακουστική θεατρικές σκηνές Ελλάδα el
dc.subject Acoustics drama theatres Hellas en
dc.title Διερεύνηση της ακουστικής σε θεατρικές σκηνές στην Ελλάδα του 20ου και 21ου αιώνα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ακουστική el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/541dd5411c3ac1e32b00fee73de26a508f888c5b
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-18
heal.abstract Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη και καταγραφή θεατρικών σκηνών στην Αθήνα από άποψη ακουστικής και αρχιτεκτονικής. Οι τρεις θεατρικές σκηνές που μας απασχόλησαν είναι το Θέατρο «Άνεσις», το Θέατρο «Μικρό Παλλάς» και η «Χριστίνα Ωνάση» της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, με κοινό στοιχείο όλων ότι φιλοξένησαν θεατρικές παραστάσεις για πρώτη φορά μέσα στον 21ο αιώνα. Εξετάσαμε την ακουστική των τριών θεάτρων με χρήση προηγμένων μεθόδων ανάλυσης της αντίληψης του περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα των πειραμάτων και η ερμηνεία τους παρουσιάζονται αναλυτικά, όπως επίσης και η σύγκριση των τριών θεάτρων μεταξύ τους, ως προς την ακουστική. Συμπερασματικά, απεδείχθη ότι καλύτερη ακουστική απόδοση έχουμε σε προσκηνιακά θέατρα, με μικρές αποστάσεις από τη σκηνή και σε θέατρα με μεγάλο όγκο λόγω μεγάλου ύψους, ο οποίος ενισχύει την υποκειμενική υπόσταση του ήχου. Ωστόσο τα θέατρα με μεγάλο όγκο χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό για να εξασφαλίζονται πρώιμες ανακλάσεις και ηχοαπορροφητικές επιφάνειες για τον περιορισμό του χρόνου αντήχησης. el
heal.abstract This thesis main aim is the registration and study of modern theatres at Athens as far as their acoustics and architecture is concerned .Three drama theatres are presented in this paper, namely the “Anesis” Theatre, the “Mikro Pallas” Theatre, and the “Upper Stage Theatre” located in Onassis Cultural Centre of Athens. The acoustics of each theatre were tested using advanced analysis methods of understanding the environment. The results of the experiments that were carried, their interpretation and the comparison between the three theatres are presented thoroughly. Results indicate that: Basic differences in the acoustical performance between auditoria of the three theatres refer to the room size. Proscenium type theatres with small distances from stage, were identified as potential contributors to good acoustics regardless of architectural style. en
heal.advisorName Βλάχος, Γεώργιος el
heal.advisorName Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα el
heal.committeeMemberName Βλάχος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπαδογιάννης, Ευστράτιος el
heal.committeeMemberName Βουγιούκας, Εμαννουήλ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 303 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα