dc.contributor.author | Πετρόπουλος, Γεώργιος![]() |
el |
dc.contributor.author | Λουίζος, Βασίλειος![]() |
el |
dc.contributor.author | Petropoulos, Georgios![]() |
en |
dc.contributor.author | Louizos, Vasileios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T09:05:16Z | |
dc.date.available | 2018-09-14T09:05:16Z | |
dc.date.issued | 2018-09-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47587 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15932 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ακουστική θεατρικές σκηνές Ελλάδα | el |
dc.subject | Acoustics drama theatres Hellas | en |
dc.title | Διερεύνηση της ακουστικής σε θεατρικές σκηνές στην Ελλάδα του 20ου και 21ου αιώνα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ακουστική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/541dd5411c3ac1e32b00fee73de26a508f888c5b | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-18 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη και καταγραφή θεατρικών σκηνών στην Αθήνα από άποψη ακουστικής και αρχιτεκτονικής. Οι τρεις θεατρικές σκηνές που μας απασχόλησαν είναι το Θέατρο «Άνεσις», το Θέατρο «Μικρό Παλλάς» και η «Χριστίνα Ωνάση» της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, με κοινό στοιχείο όλων ότι φιλοξένησαν θεατρικές παραστάσεις για πρώτη φορά μέσα στον 21ο αιώνα. Εξετάσαμε την ακουστική των τριών θεάτρων με χρήση προηγμένων μεθόδων ανάλυσης της αντίληψης του περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα των πειραμάτων και η ερμηνεία τους παρουσιάζονται αναλυτικά, όπως επίσης και η σύγκριση των τριών θεάτρων μεταξύ τους, ως προς την ακουστική. Συμπερασματικά, απεδείχθη ότι καλύτερη ακουστική απόδοση έχουμε σε προσκηνιακά θέατρα, με μικρές αποστάσεις από τη σκηνή και σε θέατρα με μεγάλο όγκο λόγω μεγάλου ύψους, ο οποίος ενισχύει την υποκειμενική υπόσταση του ήχου. Ωστόσο τα θέατρα με μεγάλο όγκο χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό για να εξασφαλίζονται πρώιμες ανακλάσεις και ηχοαπορροφητικές επιφάνειες για τον περιορισμό του χρόνου αντήχησης. | el |
heal.abstract | This thesis main aim is the registration and study of modern theatres at Athens as far as their acoustics and architecture is concerned .Three drama theatres are presented in this paper, namely the “Anesis” Theatre, the “Mikro Pallas” Theatre, and the “Upper Stage Theatre” located in Onassis Cultural Centre of Athens. The acoustics of each theatre were tested using advanced analysis methods of understanding the environment. The results of the experiments that were carried, their interpretation and the comparison between the three theatres are presented thoroughly. Results indicate that: Basic differences in the acoustical performance between auditoria of the three theatres refer to the room size. Proscenium type theatres with small distances from stage, were identified as potential contributors to good acoustics regardless of architectural style. | en |
heal.advisorName | Βλάχος, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Βλάχος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπαδογιάννης, Ευστράτιος | el |
heal.committeeMemberName | Βουγιούκας, Εμαννουήλ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 303 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: