HEAL DSpace

Στατιστική μελέτη και ανάλυση ατυχημάτων πλοίων τύπου Pure Car Carrier. Εφαρμογή τεχνητού νευρωνικού δικτύου σε δεδομένα ναυτικών ατυχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τρυφωνόπουλος, Ελευθέριος el
dc.contributor.author Tryfonopoulos, Eleftherios en
dc.date.accessioned 2018-09-14T10:23:27Z
dc.date.available 2018-09-14T10:23:27Z
dc.date.issued 2018-09-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47589
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15781
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Στατιστική ανάλυση el
dc.subject Εξόρυξη δεδομένων el
dc.subject Νευρωνικά δίκτυα el
dc.subject Συχνότητες ατυχημάτων el
dc.subject Οχηματαγωγά πλοία el
dc.subject Data mining en
dc.subject Neural networks en
dc.subject Pure car carriers el
dc.subject Casualty rates en
dc.subject Statistical analysis en
dc.title Στατιστική μελέτη και ανάλυση ατυχημάτων πλοίων τύπου Pure Car Carrier. Εφαρμογή τεχνητού νευρωνικού δικτύου σε δεδομένα ναυτικών ατυχημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ατυχήματα πλοίων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-27
heal.abstract Η παρούσα εργασία μελετά τα ναυτικά ατυχήματα των αμιγώς οχηματαγωγών πλοίων (pure car carrier ships) κατά την χρονική περίοδο 1996-2016. Η στατιστική ανάλυση βασίζεται σε πληροφορίες ατυχημάτων, οι οποίες προέρχονται από δύο διαφορετικές πηγές, τις βάσεις δεδομένων Sea-Web και Clarksons αντίστοιχα (https://maritime.ihs.com, https://www.clarksons.com). Ο στόχος της εργασίας αυτής είναι να αναλυθούν τα ατυχήματα αυτών των πλοίων ως προς συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τους, να γίνει υπολογισμός των συχνοτήτων ατυχημάτων και τέλος να κατασκευαστεί ένα κατάλληλο νευρωνικό δίκτυο που θα δημιουργήσει ένα μοντέλο ταξινόμησης ως προς τον τύπο του ατυχήματος. el
heal.abstract This paper studies the marine casualties of Pure Car Carrier ships (PCCs) during the period of 1996-2016. The statistical analysis based on the data maintained by two individual databases, which are the “Sea-Web” and the “Clarksons” database respectively (https://maritime.ihs.com, https://www.clarksons.com). The aim of this paper is to analyze the marine casualties of PCC ships through various significant attributes, to calculate accident rates and finally to design, train and test a suitable artificial neural network, in order to generate a classification model in terms of the casualty type attribute (target class). en
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 116 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα