dc.contributor.author | Βαχαβιόλος, Δημήτρης | el |
dc.contributor.author | Vachaviolos, Dimitris | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-17T07:51:58Z | |
dc.date.available | 2018-09-17T07:51:58Z | |
dc.date.issued | 2018-09-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47596 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15730 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής | el |
dc.subject | Υπερβολική ταχύτητα | el |
dc.subject | Απόσπαση προσοχής οδηγού | el |
dc.subject | Κόπωση | el |
dc.subject | Critical impact factors | en |
dc.subject | Speeding | en |
dc.subject | Distraction | en |
dc.subject | Fatigue | en |
dc.subject | Road accidents | en |
dc.title | Κρίσιμοι παράγοντες συμπεριφοράς και ασφάλειας οδηγών στην Ευρώπη | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Civil engineering | el |
heal.classificationURI | http://lod.nal.usda.gov/26584 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-18 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων συμπεριφοράς και ασφάλειας των οδηγών στην Ευρώπη. Για το σκοπό αυτό αναλύονται οι απαντήσεις αντιπροσωπευτικού δείγματος 17.980 Ευρωπαίων πολίτων, που συμμετείχαν στην πανευρωπαϊκή έρευνα ESRA, η οποία πραγματοποιήθηκε το 2016. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των οδηγών και η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και την ασφάλεια τους, έγινε με τη χρήση στατιστικών μεθόδων ανάλυσης ομαδοποίησης και δυαδικής λογιστικής παλινδρόμησης (Binary logistic regression).Τα αποτελέσματα των μοντέλων έδειξαν ότι η υπερβολική ταχύτητα οδηγεί σε αύξηση της πιθανότητας εμπλοκής σε ατύχημα, όπως επίσης και η κούραση – υπνηλία και η απόσπαση της προσοχής του οδηγού. Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνονται και από τις αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν για τις επιμέρους ομάδες Ευρωπαϊκών Κρατών. | el |
heal.abstract | The aim of the present Diploma Thesis is the analysis of critical behavior and risk factors of drivers in Europe. To this end, we analyzed the responses of a representative sample of 17,980 European citizens who participated in the pan- European ESRA survey, which took place in 2016. The analysis of behavior and the investigation of the critical factors affecting driver behavior and safety, was carried out by using statistical methods of cluster analysis and binary logistic regression. The model results revealed that speeding leads to the increase of accident involvement probability, as is the case also for fatigue – drowsiness and distraction. These findings are also confirmed at the analyses carried out for the specific groups of European Countries. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 172 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: