HEAL DSpace

Κρίσιμοι παράγοντες συμπεριφοράς και ασφάλειας οδηγών στην Ευρώπη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαχαβιόλος, Δημήτρης el
dc.contributor.author Vachaviolos, Dimitris en
dc.date.accessioned 2018-09-17T07:51:58Z
dc.date.available 2018-09-17T07:51:58Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47596
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15730
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής el
dc.subject Υπερβολική ταχύτητα el
dc.subject Απόσπαση προσοχής οδηγού el
dc.subject Κόπωση el
dc.subject Critical impact factors en
dc.subject Speeding en
dc.subject Distraction en
dc.subject Fatigue en
dc.subject Road accidents en
dc.title Κρίσιμοι παράγοντες συμπεριφοράς και ασφάλειας οδηγών στην Ευρώπη el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Civil engineering el
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/26584
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-18
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων συμπεριφοράς και ασφάλειας των οδηγών στην Ευρώπη. Για το σκοπό αυτό αναλύονται οι απαντήσεις αντιπροσωπευτικού δείγματος 17.980 Ευρωπαίων πολίτων, που συμμετείχαν στην πανευρωπαϊκή έρευνα ESRA, η οποία πραγματοποιήθηκε το 2016. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των οδηγών και η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και την ασφάλεια τους, έγινε με τη χρήση στατιστικών μεθόδων ανάλυσης ομαδοποίησης και δυαδικής λογιστικής παλινδρόμησης (Binary logistic regression).Τα αποτελέσματα των μοντέλων έδειξαν ότι η υπερβολική ταχύτητα οδηγεί σε αύξηση της πιθανότητας εμπλοκής σε ατύχημα, όπως επίσης και η κούραση – υπνηλία και η απόσπαση της προσοχής του οδηγού. Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνονται και από τις αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν για τις επιμέρους ομάδες Ευρωπαϊκών Κρατών. el
heal.abstract The aim of the present Diploma Thesis is the analysis of critical behavior and risk factors of drivers in Europe. To this end, we analyzed the responses of a representative sample of 17,980 European citizens who participated in the pan- European ESRA survey, which took place in 2016. The analysis of behavior and the investigation of the critical factors affecting driver behavior and safety, was carried out by using statistical methods of cluster analysis and binary logistic regression. The model results revealed that speeding leads to the increase of accident involvement probability, as is the case also for fatigue – drowsiness and distraction. These findings are also confirmed at the analyses carried out for the specific groups of European Countries. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 172 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα