HEAL DSpace

Συσχέτιση επιδόσεων οδικής ασφάλειας με δείκτες υγείας και οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δαμιανού, Μυρτώ el
dc.contributor.author Damianou, Myrto en
dc.date.accessioned 2018-09-17T08:14:16Z
dc.date.available 2018-09-17T08:14:16Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47598
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15670
dc.rights Default License
dc.subject Θνησιμότητα el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Υγεία el
dc.subject Παλινδρόμηση el
dc.subject Γραμμικό μικτό μοντέλο el
dc.subject Mortality en
dc.subject Regression en
dc.subject Mixed model en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Health en
dc.title Συσχέτιση επιδόσεων οδικής ασφάλειας με δείκτες υγείας και οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Correlation of road safety performance with health, economic and social indicators in the European Union en
heal.classification Στατιστική el
heal.classification Στατιστική και μαθηματικά el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/21f5bcc665080b1745e60f222330e7556266bb8d
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/612439338f883f5eb6bd1c572627da57a3b10bfb
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-25
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η συσχέτιση των οδικών ατυχημάτων και της οδικής συμπεριφοράς, εν γένει, με τον κλάδο της υγείας. Στόχος της είναι η συσχέτιση των επιδόσεων της οδικής ασφάλειας με ιατρικούς, οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Για το λόγο αυτό, μελετώνται οι 27 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα έτη 2008-2014. Μετά τον καθορισμό της ύπαρξης συσχέτισης μεταξύ, του υπό εξέταση φαινομένου και των δεικτών από τους τομείς της υγείας, της οικονομίας και της κοινωνίας, καθορίζονται κάποια στατιστικά μοντέλα, σύμφωνα με την εφαρμογή της θεωρίας της γραμμικής παλινδρόμησης και του γραμμικού μεικτού μοντέλου. Τέλος, παρατίθενται τα σχετικά συμπεράσματα, καθώς και οι περιορισμοί οι οποίοι προέκυψαν κατά την ερευνητική διαδικασία από όπου προκύπτουν ποικίλες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα στον εν λόγω κλάδο. el
heal.abstract The purpose of this diploma thesis is to identify potential relationships between road accidents and road behavior, as far as the health sector is concerned. Its aim is to relate the performance of road safety to medical, economic and social indicators related to countries in the European Union. Thus, the 27 European Union Member States are studied for an indicative time frame, from 2008 to 2014. After determining the correlation between road fatalities and the aforementioned indicators, the statistical models were defined, according to the application of the theory of linear regression and the linear mixed model. Finally, the conclusions drawn are presented, as well as the limitations of the current research process, leading to various proposals for further research in this field. en
heal.advisorName Κουτσούρης, Διονύσιος-Δημήτριος el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κουτσούρης, Διονύσιος-Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 104 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής