dc.contributor.author |
Δαμιανού, Μυρτώ
|
el |
dc.contributor.author |
Damianou, Myrto
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-09-17T08:14:16Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T08:14:16Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47598 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15670 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Θνησιμότητα |
el |
dc.subject |
Οδικά ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Υγεία |
el |
dc.subject |
Παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Γραμμικό μικτό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Mortality |
en |
dc.subject |
Regression |
en |
dc.subject |
Mixed model |
en |
dc.subject |
Road accidents |
en |
dc.subject |
Health |
en |
dc.title |
Συσχέτιση επιδόσεων οδικής ασφάλειας με δείκτες υγείας και οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Correlation of road safety performance with health, economic and social indicators in the European Union |
en |
heal.classification |
Στατιστική |
el |
heal.classification |
Στατιστική και μαθηματικά |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/21f5bcc665080b1745e60f222330e7556266bb8d |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/612439338f883f5eb6bd1c572627da57a3b10bfb |
|
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-25 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η συσχέτιση των οδικών ατυχημάτων και της οδικής συμπεριφοράς, εν γένει, με τον κλάδο της υγείας. Στόχος της είναι η συσχέτιση των επιδόσεων της οδικής ασφάλειας με ιατρικούς, οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Για το λόγο αυτό, μελετώνται οι 27 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα έτη 2008-2014. Μετά τον καθορισμό της ύπαρξης συσχέτισης μεταξύ, του υπό εξέταση φαινομένου και των δεικτών από τους τομείς της υγείας, της οικονομίας και της κοινωνίας, καθορίζονται κάποια στατιστικά μοντέλα, σύμφωνα με την εφαρμογή της θεωρίας της γραμμικής παλινδρόμησης και του γραμμικού μεικτού μοντέλου. Τέλος, παρατίθενται τα σχετικά συμπεράσματα, καθώς και οι περιορισμοί οι οποίοι προέκυψαν κατά την ερευνητική διαδικασία από όπου προκύπτουν ποικίλες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα στον εν λόγω κλάδο. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this diploma thesis is to identify potential relationships between road accidents and road behavior, as far as the health sector is concerned. Its aim is to relate the performance of road safety to medical, economic and social indicators related to countries in the European Union. Thus, the 27 European Union Member States are studied for an indicative time frame, from 2008 to 2014. After determining the correlation between road fatalities and the aforementioned indicators, the statistical models were defined, according to the application of the theory of linear regression and the linear mixed model. Finally, the conclusions drawn are presented, as well as the limitations of the current research process, leading to various proposals for further research in this field. |
en |
heal.advisorName |
Κουτσούρης, Διονύσιος-Δημήτριος |
el |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουτσούρης, Διονύσιος-Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ματσόπουλος, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
104 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|