dc.contributor.author | Λιάσκος, Ορέστης![]() |
el |
dc.contributor.author | Liaskos, Orestis![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2018-09-21T07:57:01Z | |
dc.date.available | 2018-09-21T07:57:01Z | |
dc.date.issued | 2018-09-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47641 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15818 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Επιβατηγά πλοία | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Εκκένωση | el |
dc.subject | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject | Συμφόρηση | el |
dc.subject | Unity3d | en |
dc.subject | MSC | en |
dc.subject | IMO | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.subject | Passenger ship | en |
dc.subject | Modelling | en |
dc.subject | Evacuation | en |
dc.subject | Artificial intelligence | en |
dc.subject | Congestion | en |
dc.title | Προσομοίωση εκκένωσης επιβατηγού πλοίου σε περιβάλλον Unity3d | el |
dc.title | Simulation of a passenger ship evacuation in Unity3d | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Προσομοιώσεις | el |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-06 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία με τίτλο «Προσομοίωση εκκένωσης επιβατηγού πλοίου σε περιβάλλον Unity3d» έχει ως σκοπό τη δημιουργία μιας προσομοίωσης της διαδικασίας εκκένωσης ενός επιβατηγού πλοίου. Για μεγαλύτερη αληθοφάνεια της προσομοίωσης αυτής, χρησιμοποιήθηκε ένα μοντέλο για το stress των επιβατών και του πληρώματος. Η προσομοίωση αυτή έχει αναπτυχθεί σε περιβάλλον Unity3d, το οποίο περιλαμβάνει μηχανή rendering και φυσικής, καθώς και ένα πακέτο τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για το pathfinding και ορισμένες από της συμπεριφορές, όπως περιγράφονται από το μοντέλο του stress. Η προσομοίωση χρησιμοποιεί την στην προηγμένη μέθοδο ανάλυσης εκκένωσης που έχει υιοθετήσει η Maritime Safety Committee (MSC) και περιγράφεται στο «Interim guidelines for evacuation analysis for new and existing passenger ships». Οι ανάλυση αυτή προήλθε από τους κανονισμούς του International Maritime Organization (IMO) για την ασφάλεια στα επιβατηγά πλοία και επιβάλλουν τη χρήση της μοντελοποίησης της εκκένωσης για την αξιολόγηση των διαδρομών διαφυγής, από νωρίς στην διαδικασία σχεδιασμού του πλοίου. Αυτοί οι κανονισμοί προέκυψαν λόγω πολλών θανάσιμων ατυχημάτων με πολλαπλές απώλειες σε επιβατηγά πλοία αλλά και από ναυπηγήσεις μεγάλων επιβατηγών πλοίων, με μερικές χιλιάδες επιβατών. Η προσομοίωση λοιπόν μπορεί να δείξει στον ναυπηγό μηχανικό τους χρόνους εκκένωσης και τους χώρους συμφόρησης, ώστε να τον βοηθήσει με τη διαρρύθμιση των υπερκατασκευών για βέλτιστη εκκένωση αυτών από τους επιβάτες. Ακόμα, παρατίθεται ανάλυση μέρους του κώδικα που χρησιμοποιήθηκε για την προσομοίωση, τα πειράματα που πραγματοποιήθηκαν καθώς και συμπεράσματα που αντλήθηκαν από αυτά. Τέλος, υπάρχουν προτάσεις βελτίωσης της προσομοίωσης για όσους ενδιαφέρονται να προχωρήσουν και να εξελίξουν το μοντέλο. | el |
heal.abstract | The objective of this thesis, titled «Simulation of a passenger ship evacuation in Unity3d», is to create and simulation on the evacuation process of a passenger ship. In order for the scenarios to be more plausible, a stress model was implemented for the passengers and the crew. This simulation was developed in the Unity3d environment, which includes a Rendering and Physics engine, as well as an Artificial Intelligence package, which was used not only for pathfinding purposes, but also for some of the behaviors, as described by the stress model. The simulation uses the advanced method of evacuation analysis that is authored by the Maritime Safety Committee (MSC) and is described in «Interim guidelines for evacuation analysis for new and existing passenger ships». This analysis was derived from the International Maritime Organization’s (IMO) rules on passenger ships and enforces the use of simulations of evacuation for evaluation of evacuation paths, early in the ship’s design. These rules were introduced after a series of multi casualty incidents in passenger ships, and also because of the building of ships with a few thousand passengers. The simulation is there to show the naval engineer the evacuation times and the congestion areas, so as to help in the better layout of superstructures for optimal evacuation paths for passengers. Furthermore, part of the code used for the simulation is analyzed, as are the experiments that were conducted and the conclusions drawn by them. Lastly, there are a few suggestions for improvement, for those interested in moving the model forward and evolving it. | en |
heal.advisorName | Γκίνης, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Γκίνης, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Πολίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 82 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: