HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση τοπολογίας πλαισίου δίκυκλου ηλεκτρικού οχήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μανιός, Στέφανος el
dc.contributor.author Manios, Stefanos en
dc.date.accessioned 2018-09-21T10:12:46Z
dc.date.available 2018-09-21T10:12:46Z
dc.date.issued 2018-09-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47647
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8709
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Βελτιστοποίηση Τοπολογίας el
dc.subject Topology Optimization el
dc.subject Ηλεκτρικό δίκυκλο όχημα el
dc.subject Electric two-wheel vehicle el
dc.title Βελτιστοποίηση τοπολογίας πλαισίου δίκυκλου ηλεκτρικού οχήματος el
heal.type masterThesis
heal.generalDescription Συνεπιβλέπων - Ηλιάς Νασιόπουλος - CEO GIVE (Green Innovation & Vehicle Engineering). el
heal.classification Βελτιστοποίηση Κατασκευών el
heal.classification Υπολογιστική Μηχανική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-06-27
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εφαρμογή μεθόδων βελτιστοποίησης τοπολογίας για την ανάπτυξη του πλαισίου (chassis) ενός πρωτότυπου ηλεκτρικού δίκυκλου οχήματος. Η μελέτη του πλαισίου αναπτύσσεται με γνώμονα τη μείωση του βάρους και την ταυτόχρονη διατήρηση των επιδόσεων της κατασκευής (χειρισμός και ασφάλεια) και αποσκοπεί στην εύρεση μιας πραγματικής και κατασκευάσιμης λύσης. Tο σημείο εκκίνησης αυτής της μελέτης είναι ένα τρισδιάστατο χωρίο υλικού (3d design domain) π.χ αλουμινίου, με διαστάσεις που καθορίζονται από τον αρχικό σχεδιασμό του οχήματος. Παράλληλα λαμβάνονται υπόψη διαφορετικά σενάρια στατικών και δυναμικών φορτίσεων (multiple load cases) όπου σε συνδυασμό με συγκεκριμένους περιορισμούς (εργονομικούς, γεωμετρικούς, κατασκευαστικούς, κλπ.) αναζητείται το βέλτιστο και επιθυμητό αποτέλεσμα. Τέλος αναπτύσσεται μια εμφωλευμένη δομή βελτιστοποίησης για την εύρεση της βέλτιστης τοποθέτησης των μπαταριών μέσα στο πλαίσιο του δίκυκλου οχήματος. el
heal.advisorName Λαγαρός, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Γιαννάκογλου, Κυριάκος el
heal.committeeMemberName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Λαγαρός, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 69 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα