dc.contributor.author | Μανιός, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Manios, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-21T10:12:46Z | |
dc.date.available | 2018-09-21T10:12:46Z | |
dc.date.issued | 2018-09-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47647 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8709 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βελτιστοποίηση Τοπολογίας | el |
dc.subject | Topology Optimization | el |
dc.subject | Ηλεκτρικό δίκυκλο όχημα | el |
dc.subject | Electric two-wheel vehicle | el |
dc.title | Βελτιστοποίηση τοπολογίας πλαισίου δίκυκλου ηλεκτρικού οχήματος | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.generalDescription | Συνεπιβλέπων - Ηλιάς Νασιόπουλος - CEO GIVE (Green Innovation & Vehicle Engineering). | el |
heal.classification | Βελτιστοποίηση Κατασκευών | el |
heal.classification | Υπολογιστική Μηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-06-27 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εφαρμογή μεθόδων βελτιστοποίησης τοπολογίας για την ανάπτυξη του πλαισίου (chassis) ενός πρωτότυπου ηλεκτρικού δίκυκλου οχήματος. Η μελέτη του πλαισίου αναπτύσσεται με γνώμονα τη μείωση του βάρους και την ταυτόχρονη διατήρηση των επιδόσεων της κατασκευής (χειρισμός και ασφάλεια) και αποσκοπεί στην εύρεση μιας πραγματικής και κατασκευάσιμης λύσης. Tο σημείο εκκίνησης αυτής της μελέτης είναι ένα τρισδιάστατο χωρίο υλικού (3d design domain) π.χ αλουμινίου, με διαστάσεις που καθορίζονται από τον αρχικό σχεδιασμό του οχήματος. Παράλληλα λαμβάνονται υπόψη διαφορετικά σενάρια στατικών και δυναμικών φορτίσεων (multiple load cases) όπου σε συνδυασμό με συγκεκριμένους περιορισμούς (εργονομικούς, γεωμετρικούς, κατασκευαστικούς, κλπ.) αναζητείται το βέλτιστο και επιθυμητό αποτέλεσμα. Τέλος αναπτύσσεται μια εμφωλευμένη δομή βελτιστοποίησης για την εύρεση της βέλτιστης τοποθέτησης των μπαταριών μέσα στο πλαίσιο του δίκυκλου οχήματος. | el |
heal.advisorName | Λαγαρός, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννάκογλου, Κυριάκος | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Λαγαρός, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 69 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: