HEAL DSpace

Διερεύνηση εγγραφής φορείων και περιτυπώματος οχημάτων αστικού σιδηροδρόμου σε θέσεις μεγάλης οριζοντιογραφικής καμπυλότητας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαναστασίου, Μαρία - Όλγα el
dc.contributor.author Papanastasiou, Maria - Olga en
dc.date.accessioned 2018-09-21T10:13:58Z
dc.date.available 2018-09-21T10:13:58Z
dc.date.issued 2018-09-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47648
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15895
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σιδηρόδρομοι el
dc.subject Περιτύπωμα el
dc.subject Εγγραφή φορείων el
dc.subject Mέθοδος Vogel el
dc.subject Μέθοδος ελαχίστου Heumann el
dc.title Διερεύνηση εγγραφής φορείων και περιτυπώματος οχημάτων αστικού σιδηροδρόμου σε θέσεις μεγάλης οριζοντιογραφικής καμπυλότητας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σιδηροδρομική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-19
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διευρεύνηση της εγγραφής των αστικών σιδηροδρομικών οχημάτων και στη συνέχεια του περιτυπώματος σε θέσεις μεγάλης οριζοντιογραφικής καμπυλότητας, δηλαδή σε ακτίνες μικρότερες των 400 μέτρων. Εξετάζονται τα οχήματα που κινούνται επί των γραμμών του Μετρό της Αθήνας. Για την εγγραφή των φορείων γίνεται καταγραφή με χρήση μικροκάμερας των αποστάσεων όνυχα και σιδηροτροχίας σε οριακή καμπύλη του υπόψη δικτύου, ώστε να διαπιστωθεί η θέση των φορείων και στη συνέχεια να χαράχθουν τα αντίστοιχα διαγγράμματα με την μέθοδο Vogel. Στη συνέχεια σχεδιάζονται τα περιτύπωματα και εξετάζονται η ελάχιστη αξονική απόσταση δύο συρμών, η ελάχιστη διάμετρος εσωραχείου μονής και διπλής σήραγγας και η συσχέτιση της με την οριζοντιογραφική ακτίνα καμπυλότητας. Επιπλέον, γίνεται σύγκριση των αποτελέσμάτων της μεθόδου Vogel και των τύπων υπολογισμού των αποκλίσεων του άξονα του οχήματος από τον άξονα της γραμμής στην μέση του οχήματος και στα άκρα. Τέλος, υπολογίζονται οι κατευθυντήριες δυνάμεις κα εκείνες καθοδήγησης που αναπτύσσονται κατά την κύλιση των οχημάτων σύμφωνα με την μέθοδο ελαχίστου Heumann. el
heal.abstract The purpose of this thesis is to research the behavior of urban railway vehicles and the maximum periphery in acute horizontal curves, namely radius of less than 400 meters. The vehicles that are examined are the ones used in the Athens Subway System. The gap between the nail of the wheel and the rail was recorded in a specific position of high curvature of the Subway System measurements in order to research the behavior of the bogies. The purpose is to determine the location of the bogies on the rails and then plot charts according to the Vogel method. Furthermore, charts of maximum periphery of the train are ploted and the minimum axial distance between two trains is calculated. Moreover, object of examination are the minimum diameter of single and double tunnels and the correlation between this diameter and the horizontal radius of curvature. In addition, the results of the Vogel method and the types of calculation of vehicle axle deviations from the line axis are compared. Finally, the guiding and steering forces developed during the rolling of the vehicles according to the Heumann minimal method were calculated. en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Λοίζος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 117 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα