dc.contributor.author | Παπαναστασίου, Μαρία - Όλγα![]() |
el |
dc.contributor.author | Papanastasiou, Maria - Olga![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2018-09-21T10:13:58Z | |
dc.date.available | 2018-09-21T10:13:58Z | |
dc.date.issued | 2018-09-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47648 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15895 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σιδηρόδρομοι | el |
dc.subject | Περιτύπωμα | el |
dc.subject | Εγγραφή φορείων | el |
dc.subject | Mέθοδος Vogel | el |
dc.subject | Μέθοδος ελαχίστου Heumann | el |
dc.title | Διερεύνηση εγγραφής φορείων και περιτυπώματος οχημάτων αστικού σιδηροδρόμου σε θέσεις μεγάλης οριζοντιογραφικής καμπυλότητας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σιδηροδρομική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-19 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διευρεύνηση της εγγραφής των αστικών σιδηροδρομικών οχημάτων και στη συνέχεια του περιτυπώματος σε θέσεις μεγάλης οριζοντιογραφικής καμπυλότητας, δηλαδή σε ακτίνες μικρότερες των 400 μέτρων. Εξετάζονται τα οχήματα που κινούνται επί των γραμμών του Μετρό της Αθήνας. Για την εγγραφή των φορείων γίνεται καταγραφή με χρήση μικροκάμερας των αποστάσεων όνυχα και σιδηροτροχίας σε οριακή καμπύλη του υπόψη δικτύου, ώστε να διαπιστωθεί η θέση των φορείων και στη συνέχεια να χαράχθουν τα αντίστοιχα διαγγράμματα με την μέθοδο Vogel. Στη συνέχεια σχεδιάζονται τα περιτύπωματα και εξετάζονται η ελάχιστη αξονική απόσταση δύο συρμών, η ελάχιστη διάμετρος εσωραχείου μονής και διπλής σήραγγας και η συσχέτιση της με την οριζοντιογραφική ακτίνα καμπυλότητας. Επιπλέον, γίνεται σύγκριση των αποτελέσμάτων της μεθόδου Vogel και των τύπων υπολογισμού των αποκλίσεων του άξονα του οχήματος από τον άξονα της γραμμής στην μέση του οχήματος και στα άκρα. Τέλος, υπολογίζονται οι κατευθυντήριες δυνάμεις κα εκείνες καθοδήγησης που αναπτύσσονται κατά την κύλιση των οχημάτων σύμφωνα με την μέθοδο ελαχίστου Heumann. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is to research the behavior of urban railway vehicles and the maximum periphery in acute horizontal curves, namely radius of less than 400 meters. The vehicles that are examined are the ones used in the Athens Subway System. The gap between the nail of the wheel and the rail was recorded in a specific position of high curvature of the Subway System measurements in order to research the behavior of the bogies. The purpose is to determine the location of the bogies on the rails and then plot charts according to the Vogel method. Furthermore, charts of maximum periphery of the train are ploted and the minimum axial distance between two trains is calculated. Moreover, object of examination are the minimum diameter of single and double tunnels and the correlation between this diameter and the horizontal radius of curvature. In addition, the results of the Vogel method and the types of calculation of vehicle axle deviations from the line axis are compared. Finally, the guiding and steering forces developed during the rolling of the vehicles according to the Heumann minimal method were calculated. | en |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοίζος, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 117 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: