dc.contributor.author |
Σιούτης, Κυριάκος
|
el |
dc.contributor.author |
Sioutis, Kyriakos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-09-24T11:23:56Z |
|
dc.date.available |
2018-09-24T11:23:56Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47663 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15812 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ισεντροπική ροή |
el |
dc.subject |
Particle mesh |
en |
dc.subject |
ACFA 2020 |
en |
dc.subject |
Αεροδυναμική ανάλυση |
el |
dc.subject |
Συμπιεστή ροή |
el |
dc.title |
Αεροδυναμική ανάλυση πτερύγων σε ισεντροπικές συνθήκες |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αεροναυπηγική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-26 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η αεροδυναμική ανάλυση του αεροσκάφους ACFA2020 με χρήση της Μεθόδου Particle Mesh. Ο σχεδιασμός αεροσκαφών με υψηλό λόγο επιμήκους θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην αεροπορική βιομηχανία διότι μειώνει δραστικά την κατανάλωση καυσίμου, τον εξωτερικό θόρυβο και την εκπομπή ρύπων προς το περιβάλλον. Η μέθοδος που αρχικά χρησιμοποιήθηκε προσέγγιζε την ροή ως ασυμπίεστη. Η μεγάλη διαφορά στη σύγκριση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν με αντίστοιχα συμπιεστού ρευστού, οδήγησε στην ανάγκη προγραμματισμού μιας μεθόδου που θα λαμβάνει υπόψιν τις μεταβολές της πίεσης και της πυκνότητας γύρω από την πτέρυγα. Για την προσέγγιση της συμπιεστότητας αναπτύχθηκαν δύο μέθοδοι. Στην πρώτη επιλύθηκε η εξίσωση Bernoulli με την παραδοχή της ισεντροπικής ροής γύρω από το σώμα ενώ στην δεύτερη έγινε επιπλέον επίλυση των Lagrange εξισώσεων ενέργειας και συνέχειας. Κατά την διάρκεια του προγραμματισμού αυτού, έγιναν τροποποιήσεις στον τρόπο υπολογισμού δύο μεγεθών, με χρήση της μεθόδου Particle Mesh, μειώνοντας σημαντικά το υπολογιστικό κόστος. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this thesis is the aerodynamic analysis of the aircraft ACFA2020 with use of the Particle Mesh Method. The design of aircrafts with hight aspect ratio will enhance huge changes in the aviation world, due to the significant reduction in fuel consumption, the external noise and the pollution they emit. At first, we approach this analysis assuming the flow unsteady and incompressible. The results which came through were compared with those one of unsteady compressible flow. The big divergence of this comparison lead to the need to modify the existing code in order to take into account the variations of enthalpy and density around the wing. Two methods were developed for this approach. Firstly, by solving Bernoulli equation in the nodes of the grid under the condition of isentropic flow and secondly, by solving two more Lagrangian equations for energy and continuity. Also, during this approximation, some alterations took place in the calculation of two variables, having as a result the optimization of the computational cost. |
en |
heal.advisorName |
Βουτσινάς, Σπυρίδων |
el |
heal.committeeMemberName |
Ριζιώτης, Βιασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Αεροδυναμικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
83 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|