HEAL DSpace

Κινητικότητα και οδική ασφάλεια σε Ευρωπαϊκές πόλεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιάγκου, Δημήτριος el
dc.contributor.author Giagkou, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2018-09-25T08:44:05Z
dc.date.available 2018-09-25T08:44:05Z
dc.date.issued 2018-09-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47667
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15633
dc.rights Default License
dc.subject Κινητικότητα el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Ευρωπαϊκές πόλεις el
dc.subject Γενικευμένα γραμμικά μοντέλα el
dc.subject Mobilty en
dc.subject Road safety el
dc.subject European cities el
dc.subject Generalized linear models el
dc.title Κινητικότητα και οδική ασφάλεια σε Ευρωπαϊκές πόλεις el
dc.title Mobility and road safety in European cities en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Civil engineering el
heal.classification Συγκοινωνιακή ανάλυση el
heal.classificationURI http://skos.um.es/unesco6/330506
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-18
heal.abstract Διερεύνυση της επιρροής των χαρακτηριστικών της κινητικότητας στην οδική ασφάλεια σε Ευρωπαϊκές πόλεις.Για την ανάλυση αξιοποιήθηκαν διεθνείς βάσεις δεδομένων που περιελάμβαναν στοιχεία για τον αριθμό των νεκρών σε οδικά ατυχήματα, δημογραφικά στοιχεία και χαρακτηριστικά κινητικότητας για 25 ευρωπαϊκές πόλεις το έτος 2012. Για τη στατιστική ανάλυση αναπτύχθηκαν Γενικευμένα Γραμμικά Μοντέλα τόσο για το σύνολο των νεκρών, όσο και για συγκεκριμένες υποκατηγορίες του συνόλου αυτού. Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι μεγαλύτερη προσφερόμενη χωρητικότητα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, περισσότερες μετακινήσεις με ποδήλατο και λιγότερες μοτοσυκλέτες επιφέρουν μείωση του αριθμού νεκρών στα οδικά ατυχήματα στις πόλεις. Επιπλέον διαπιστώθηκε πως πυκνότερο οδικό δίκτυο, μεγαλύτερη πυκνότητα πληθυσμού και υψηλότερο κατά κεφαλήν Α.Ε.Π. είναι συσχετισμένα επίσης με λιγότερους νεκρούς στα οδικά ατυχήματα στις πόλεις. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is to investigate the impact of mobility characteristics on road safety in European cities. For this analysis, various international databases were exploited with data on road accident fatalities, demographics and mobility characteristics of 25 European cities in 2012. Generalized Linear Models were developed for both the total number of fatalities and for specific subcategories too. The results led to the conclusion that more public transport capacity offered, more cycle trips and fewer motorcycles lead to a reduction in the number of fatalities in urban road accidents. Moreover, it was found that denser road network, higher population density and higher GDP per capita are correlated with fewer fatalities in urban road accidents. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 128 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής