dc.contributor.author |
Γιάγκου, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Giagkou, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-09-25T08:44:05Z |
|
dc.date.available |
2018-09-25T08:44:05Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47667 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15633 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κινητικότητα |
el |
dc.subject |
Οδική ασφάλεια |
el |
dc.subject |
Ευρωπαϊκές πόλεις |
el |
dc.subject |
Γενικευμένα γραμμικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Mobilty |
en |
dc.subject |
Road safety |
el |
dc.subject |
European cities |
el |
dc.subject |
Generalized linear models |
el |
dc.title |
Κινητικότητα και οδική ασφάλεια σε Ευρωπαϊκές πόλεις |
el |
dc.title |
Mobility and road safety in European cities |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Civil engineering |
el |
heal.classification |
Συγκοινωνιακή ανάλυση |
el |
heal.classificationURI |
http://skos.um.es/unesco6/330506 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-18 |
|
heal.abstract |
Διερεύνυση της επιρροής των χαρακτηριστικών της κινητικότητας στην οδική ασφάλεια σε Ευρωπαϊκές πόλεις.Για την ανάλυση αξιοποιήθηκαν διεθνείς βάσεις δεδομένων που περιελάμβαναν στοιχεία για τον αριθμό των νεκρών σε οδικά ατυχήματα, δημογραφικά στοιχεία και χαρακτηριστικά κινητικότητας για 25 ευρωπαϊκές πόλεις το έτος 2012. Για τη στατιστική ανάλυση αναπτύχθηκαν Γενικευμένα Γραμμικά Μοντέλα τόσο για το σύνολο των νεκρών, όσο και για συγκεκριμένες υποκατηγορίες του συνόλου αυτού. Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι μεγαλύτερη προσφερόμενη χωρητικότητα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, περισσότερες μετακινήσεις με ποδήλατο και λιγότερες μοτοσυκλέτες επιφέρουν μείωση του αριθμού νεκρών στα οδικά ατυχήματα στις πόλεις. Επιπλέον διαπιστώθηκε πως πυκνότερο οδικό δίκτυο, μεγαλύτερη πυκνότητα πληθυσμού και υψηλότερο κατά κεφαλήν Α.Ε.Π. είναι συσχετισμένα επίσης με λιγότερους νεκρούς στα οδικά ατυχήματα στις πόλεις. |
el |
heal.abstract |
The objective of this Diploma Thesis is to investigate the impact of mobility characteristics on road safety in European cities. For this analysis, various international databases were exploited with data on road accident fatalities, demographics and mobility characteristics of 25 European cities in 2012. Generalized Linear Models were developed for both the total number of fatalities and for specific subcategories too. The results led to the conclusion that more public transport capacity offered, more cycle trips and fewer motorcycles lead to a reduction in the number of fatalities in urban road accidents. Moreover, it was found that denser road network, higher population density and higher GDP per capita are correlated with fewer fatalities in urban road accidents. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
128 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|